ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Szpilki kolektora wydechowego
Autor Wiadomość
hleb23 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461,00 cm3
Imię: Damian
Trakcja: Quattro
Wiek: 27
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 18
Skąd: Szczecin
Wysłany: |15 Maj 2018|, o 23:01   [A6-2.5TDI AEL] Szpilki kolektora wydechowego

Zabrałem się za wycieki pod maską, wyciągnałem turbo, kolektor ssący i wydechowy żeby powymieniać uszczelki. Okazało się, że nasi tu byli i dwie szpilki od kolektora wydechowego są zerwane. Jeśli dobrze myśle to szpilki są na wylot wkręcane w głowice więc jestem w d.... Czy ktoś przerabiał podobny temat? Jak się za to zabrać, wykrętaki?
_________________
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 23 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 983
Skąd: Warszowice
Wysłany: |16 Maj 2018|, o 13:41   

są urwane na równo z głowicą??? masz jakieś foto????
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
hleb23 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461,00 cm3
Imię: Damian
Trakcja: Quattro
Wiek: 27
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 18
Skąd: Szczecin
Wysłany: |16 Maj 2018|, o 13:46   

Powiedzmy z 3mm w głąb, po pracy zajade do garażu znowu zalać śruby wd40, machne zdjęcie. Mam dwa pomysły, albo zrobię rowek dremelem i wykrece je wkretakiem albo użyje wykretakow

[ Dodano: |16 Maj 2018|, o 17:15 ]

Kiepsko widać, jakieś 4mm w głąb dopiero widać szpile.one oryginalnie są oprócz tego że wykrecanie to wklejane na jakiś klej do gwintów?
_________________
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
 
     
Czaku 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Dawid
Trakcja: Ośka
Wiek: 29
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 38
Skąd: Łagiewniki / Wrocław
Wysłany: |17 Maj 2018|, o 13:06   

Jeżeli masz dostęp do spawarki można by spróbować przyspawać do szpilki nakrętkę 10mm lub 12mm.
Jeżeli nie to najlepiej byłoby rozwiercić szpilki i walczyć wykrętakami.
Ostateczność to wiercenie wiertłem zbliżonym do rozmiaru szpilki i gwintowanie.
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 23 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 983
Skąd: Warszowice
Wysłany: |17 Maj 2018|, o 13:29   

spróbować nawiercić i wykrętakiem wykręcić
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
hleb23 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461,00 cm3
Imię: Damian
Trakcja: Quattro
Wiek: 27
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 18
Skąd: Szczecin
Wysłany: |17 Maj 2018|, o 21:08   

Już jeden wykrętak złamałem, musze teraz rozwiercić jeszcze wykrętak... Śruby są tak zastałe że nie ma szans ich ruszyć, więc trzeba sobie radzić. Rozwierciłem już jeden otwór, nagwintuje go i wkleje na klej do gwintów nową szpilke. Nie widzę specjalnie innego wyjścia, a przy okazji jak w przyszłości strzeli uszczelka pod głowicą to oddam głowice do specjalisty, niech zrobi jak fabryka przykazała. Dziękuje za rady.
_________________
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 655
Skąd: c.k
Wysłany: |19 Maj 2018|, o 15:32   

Jeżeli ktoś to skleił być może zaaplikował czerwony klej - wiec trzeba grzać palnikiem- min do 150'c aby złamać wiązanie kleju. Potem wiercenie i wykretak, a jak nie to helikoil
_________________
AEL INSIDE
 
     
hleb23 
Adept




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461,00 cm3
Imię: Damian
Trakcja: Quattro
Wiek: 27
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 18
Skąd: Szczecin
Wysłany: |28 Maj 2018|, o 07:11   

Dziękuje za rady, trochę to trwało ale brak czasu. Rozwiercilem dziury, nagwintowalem na nowo i wkrecilem szpilki o. Rozmiarze 6 zrobione ze stalowego pręta gwintowanego o kl twardości 10. Zobaczymy jak się sprawdzi :]
_________________
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13