ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-SEDAN] FILTR KABINOWY GDZIE SZUKAĆ?
Autor Wiadomość
Bambo96 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 22
Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 40
Skąd: Ełk
  Wysłany: |9 Maj 2018|, o 15:04   [100-SEDAN] FILTR KABINOWY GDZIE SZUKAĆ?

Witam nie wiem gdzie mojej setce znajduje sie filtr kabinowy audi 1993rok 2.8 v6 z klimatronikiem, w podszybiu go nie ma a na necie znalazłem takie cos http://allegro.pl/audi-10...5210108299.html
_________________
W trakcie realizacji 2.8 v6 + kompresor eaton m62
Ostatnio zmieniony przez Bambo96 |10 Maj 2018|, o 05:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
hamish 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2.8 30V
Imię: Kuba
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 08 Wrz 2017
Posty: 77
Skąd: Chełm
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 15:09   

Jest głęboko w podszybiu od strony pasażera, praktycznie pod samą szybą, żeby się dam dostać trzeba zdjąć wycieraczki i podszybie. Ten filtr w linku jest do wersji bez klimatyzacji.
 
     
Tomas 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1998
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2,8 30V
Imię: Tomek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 409
Skąd: Głubczyce (opolskie)
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 15:13   

W 100 nie było filtra kabinowego. Dopiero w A6 C4 je montowali. A ten co jest na zdjęciu to chyba też do wersji bez klimy bo nie wiem gdzie by się miał tam zmieścić z klimą...
_________________
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
 
 
     
Bambo96 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 22
Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 40
Skąd: Ełk
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 15:14   

a to wycieraczek nie ściągałem rozbiorę wszystko jeszcze raz i dokładnie sprawdzę 8-)
_________________
W trakcie realizacji 2.8 v6 + kompresor eaton m62
 
     
kornikbp 
Zasłużony klubowicz
EX MOD




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2,8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 750
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 15:45   

w secie nie masz filtra kabinowego
_________________
S6 C4 4,2 AEC Quattro Sedan Manual
A6 C4 2,8 AFC Quattro Automatic USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
100 C4 2,0 ACE Quattro
 
 
     
Bambo96 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 22
Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 40
Skąd: Ełk
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 21:15   

Faktycznie go tam nie ma a można go jakoś dorobić? Jakieś pomysły gdzie to ulokować?
_________________
W trakcie realizacji 2.8 v6 + kompresor eaton m62
 
     
kornikbp 
Zasłużony klubowicz
EX MOD




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2,8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 750
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 22:05   

jedyne sensowne rozwiązanie to przerzucić skraplacz z całą obudową z a6 c4 (mowa o wersji z klimatronikiem) w podszybiu.
i tam masz miejsce na filtr kabinowy. do tego chyba rurki aluminiowe (do osuszacz i łącznika obok) mają inne gwinty
_________________
S6 C4 4,2 AEC Quattro Sedan Manual
A6 C4 2,8 AFC Quattro Automatic USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
100 C4 2,0 ACE Quattro
 
 
     
waldemaister 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Waldek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 25
Skąd: Iława
Wysłany: |12 Maj 2018|, o 23:48   

Tak jak piszesz sa inne gwinty ja u siebie przerabiałem od A6 dokupiłem przewody od A6 bo jest o 1mm średnica gwintów inna i znajomy mi przespawał przy okazji wspawał mi kruciec do napełniania bo zawsze musiałem kombinować przy napełnianiu.Smiga juz 3 lata i wkońcu czyste powietrze.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14