ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-SEDAN] FILTR KABINOWY GDZIE SZUKAĆ?
Autor Wiadomość
Bambo96 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 21
Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 40
Skąd: Ełk
  Wysłany: |9 Maj 2018|, o 16:04   [100-SEDAN] FILTR KABINOWY GDZIE SZUKAĆ?

Witam nie wiem gdzie mojej setce znajduje sie filtr kabinowy audi 1993rok 2.8 v6 z klimatronikiem, w podszybiu go nie ma a na necie znalazłem takie cos http://allegro.pl/audi-10...5210108299.html
_________________
W trakcie realizacji 2.8 v6 + kompresor eaton m62
Ostatnio zmieniony przez Bambo96 |10 Maj 2018|, o 06:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
hamish 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2.8 30V
Imię: Kuba
Trakcja: Quattro
Wiek: 22
Dołączył: 08 Wrz 2017
Posty: 55
Skąd: Chełm
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 16:09   

Jest głęboko w podszybiu od strony pasażera, praktycznie pod samą szybą, żeby się dam dostać trzeba zdjąć wycieraczki i podszybie. Ten filtr w linku jest do wersji bez klimatyzacji.
 
     
Tomas 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1998
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2,8 30V
Imię: Tomek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 397
Skąd: Głubczyce (opolskie)
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 16:13   

W 100 nie było filtra kabinowego. Dopiero w A6 C4 je montowali. A ten co jest na zdjęciu to chyba też do wersji bez klimy bo nie wiem gdzie by się miał tam zmieścić z klimą...
_________________
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
 
 
     
Bambo96 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 21
Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 40
Skąd: Ełk
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 16:14   

a to wycieraczek nie ściągałem rozbiorę wszystko jeszcze raz i dokładnie sprawdzę 8-)
_________________
W trakcie realizacji 2.8 v6 + kompresor eaton m62
 
     
kornikbp 
Zasłużony klubowicz
EX MOD




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2,8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 731
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 16:45   

w secie nie masz filtra kabinowego
_________________
A6 C4 2,8 AFC Quattro Automatic USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
100 C4 2,0 ACE Quattro
 
 
     
Bambo96 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 21
Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 40
Skąd: Ełk
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 22:15   

Faktycznie go tam nie ma a można go jakoś dorobić? Jakieś pomysły gdzie to ulokować?
_________________
W trakcie realizacji 2.8 v6 + kompresor eaton m62
 
     
kornikbp 
Zasłużony klubowicz
EX MOD




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2,8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 731
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 23:05   

jedyne sensowne rozwiązanie to przerzucić skraplacz z całą obudową z a6 c4 (mowa o wersji z klimatronikiem) w podszybiu.
i tam masz miejsce na filtr kabinowy. do tego chyba rurki aluminiowe (do osuszacz i łącznika obok) mają inne gwinty
_________________
A6 C4 2,8 AFC Quattro Automatic USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
100 C4 2,0 ACE Quattro
 
 
     
waldemaister 
Adept




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Waldek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 22
Skąd: Iława
Wysłany: |13 Maj 2018|, o 00:48   

Tak jak piszesz sa inne gwinty ja u siebie przerabiałem od A6 dokupiłem przewody od A6 bo jest o 1mm średnica gwintów inna i znajomy mi przespawał przy okazji wspawał mi kruciec do napełniania bo zawsze musiałem kombinować przy napełnianiu.Smiga juz 3 lata i wkońcu czyste powietrze.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13