ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[ALL] Maglownica
Autor Wiadomość
Rafal200 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 10
Skąd: zamość
  Wysłany: |8 Maj 2018|, o 22:41   [ALL] Maglownica

Witam w jaki sposob moge sprawdzic czy maglownica jest uszkodzona ? Objawy mam takie jak jade np 160 to tak jak by na boki ucieka ,na wstecznym po kostce brukowej czuc jak by byl luz na jakiejs gumie na szarpakach nic niewykazuje , plyn mam zalany czerwony jak bym zmienil na zielony nic sie nieroszczelni?
 
     
przemoprzem 
Audi Mastah



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAH + Stag 300
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 845
Skąd: Oleśnica (28-220)
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 10:39   

Zielony - mineralny ma być, nawet na korku masz napis.

Drążki sobie sprawdzić możesz dosyć łatwo - końcówkę to sprawa oczywista. A samą tuleję drążka to musisz wsadzić łapę za kolektor i macać drążek przy maglownicy a druga osoba rusza kierownicą.

A co do uciekania na boki - generalnie c4 to ponton, c5 prowadzenie to inna bajka. Ale w C4 zobacz jak ci chodzą całe sanki - one są na 4 tulejach i mogą one powodować, że całe zawieszenie pracuje na za dużych "wychyłach". Do sanek masz przymocowane całe dolne zawieszenie, więc luz - a raczej miękkość tulejek - może powodować takie pływanie auta na boki.
_________________
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
 
     
Rafal200 
Adept



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aar
Pojemność silnika: 2300
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 10
Skąd: zamość
Wysłany: |9 Maj 2018|, o 11:28   

Koncowki mam nowe tuleje na sankach tez nowe sprawdze w takim razie drazki .wiem ze plyn ma byc zielony ale czy jak zmienoe z czerwonego na zielony czy sie uklad nie roszczelni?

[ Dodano: |9 Maj 2018|, o 18:49 ]
Tuleje w drazkach sprawdzalem niema luzu ale jak krece kierownica na wylaczonym silniku slychac z magla glosne stuki tak byc powino?
 
     
Juarez 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Karol
Trakcja: Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 6
Skąd: Brodnica
Wysłany: |11 Maj 2018|, o 22:28   

U mnie też czerwony płyn zalany, chciałbym zmienić na zielony ale czy muszę płukać w jakiś sposób cały układ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13