Witam, opiszę swój problem...
Otóż z 8 miesięcy temu padły mi uszczelki pod glowicami i samochód stał 4 miesiące bez akumulatora. Zrobilem uszczelki, rozrząd itp samochód odpalił, po czym zgasł i koniec. Wyszło na to, że nie fabryczny alarm legendford uzbroil się na amen po mojej długiej nieobecności. Więc kabelek po kabelku wymontowalem ten alarm i dalej to samo. Po przekreceniu stacyjki nie odzywa się rozrusznik, pompka paliwa i nie ma iskry. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, te u kierowcy i u pasażera, podszybie także.
No i właśnie, co to może być, czy po uzbrojeniu tego alarmu i usunięciu go dalej coś może trzymać?
Wszystkie czujniki działały, rozrząd ustawiony poprawnie.
Proszę o pomoc, bo już brak mi pomysłów, a biedna setunia dalej stoi 😢 pozdrawiam
[100 C4] AAH - wielki problem :(
-
- Adept
- Posty: 20
- Rejestracja: 2015-05-20, 10:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
odcieciecie gdzies jest.strowal nim alarm.trzeba znalezc co rozciete jest.pewnie plus po zaplonie do stacyjki.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 20
- Rejestracja: 2015-05-20, 10:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków
-
- Adept
- Posty: 20
- Rejestracja: 2015-05-20, 10:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków
Kuna bądź inny gryzon nie wchodzi w grę, bo samochód stoi w garażu. Sprawdzę jutro ten przekaźnik, tylko tu właśnie chodzi o to, że samochód nie reaguje na ostatnia pozycje stacyjki, jedyne co, to wyłączy nawiew do odpalenia, poza tym nic. Chyba, że da się to jakoś pominąć, podać prąd gdzieś, żeby to ruszyło, jest taka opcja?
Audi 100 C4 2.8 bordowy sedan
LLU !
LLU !
- MARO
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2016-03-30, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wałcz
- Podziękował: 1 raz
Bardzo możliwe że problem jest z sama stacyjka!
Posprawdzaj czy wgl jest prąd w stacje na ostatniej pozycji, jeżeli nie ma no to trzeba szukać może coś zaśniedzialo od Aku do stacyjki. Jesteś w 100 % pewny że nie masz gdzieś ukrytego guzika? Zazwyczaj montuje się że druga pozycja stacyjki działa nawiew itp a żeby w ostatniej był prąd trzeba wcisnac magiczny guzik który daje prąd.
Zapalają Ci się wgl kontrolki? Jak bd prąd w stacje to spróbuj załączyć kable z tyłu stacyjki żeby poszedl prąd i jak odpali to witaj przyczyno.
Posprawdzaj czy wgl jest prąd w stacje na ostatniej pozycji, jeżeli nie ma no to trzeba szukać może coś zaśniedzialo od Aku do stacyjki. Jesteś w 100 % pewny że nie masz gdzieś ukrytego guzika? Zazwyczaj montuje się że druga pozycja stacyjki działa nawiew itp a żeby w ostatniej był prąd trzeba wcisnac magiczny guzik który daje prąd.
Zapalają Ci się wgl kontrolki? Jak bd prąd w stacje to spróbuj załączyć kable z tyłu stacyjki żeby poszedl prąd i jak odpali to witaj przyczyno.
-
- Adept
- Posty: 20
- Rejestracja: 2015-05-20, 10:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków