ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100 C4] Jaka pompa paliwa
Autor Wiadomość
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |26 Kwi 2018|, o 20:23   [100 C4] Jaka pompa paliwa

Witam

Żywot mojej pompy paliwa dobiegł konca. W takim razie jaka pompa zamiast niej? A może da się ją zregenerować jakoś?
Silnik aah
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 186
Skąd: Konin

Wysłany: |26 Kwi 2018|, o 23:43   

Ja bym szukał dobrej używki ewentualnej nowego zamiennika jakieś znanej firmy np. MAGNETI MARELLI itp.
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |27 Kwi 2018|, o 15:32   

A jeszcze takie pytanie jakiego rozmiaru jest podkładka miedziana pod króciec który jest tym dekielku co zamyka bak
Ostatnio zmieniony przez MARO |27 Kwi 2018|, o 15:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |30 Kwi 2018|, o 14:31   

Ponawiam temat wsadzilem nowa pompę tej firmy co kolega wyżej mówił. Pochodziła trzy dni i właśnie najprawdopodobniej to wyzionela ducha.... Ale dlaczego? Gdzie szukać przyczyny? Elektryka za duży prąd czy może filtr paliwa zapchany? I ja pali?,
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 186
Skąd: Konin

Wysłany: |30 Kwi 2018|, o 18:17   

Na sucho ją podłączałeś i nie działa już? Przekaźnik sprawdź może on robi zwarcie/
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |30 Kwi 2018|, o 21:36   

Nieee wrzuciłem ją na żywca do baku zkrecilem pomagałem kluczykiem bez odpalenia, chodziła odpalała samochód jeździł normalnie. Poczym po prostu nie odpalil haha.
Co prawda nie wyczyscilem baku bo miałem to zrobić w wakacje ( teraz miałem prawie 70l I ani jednego zbiorniczka żeby zlac :/ ). Zamówiłem nowy tamte powiedział że przyjmie na gwarancję więc miejmy nadzieję że choć kasa wróci za jeden.

Aaa dodam jeszcze że mam immobiliser niefabryczny co chyba odcina pompę paliwa

Jak sprawdzić przekaźnik czy jest okey ?
Ostatnio zmieniony przez MARO |30 Kwi 2018|, o 22:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 186
Skąd: Konin

Wysłany: |30 Kwi 2018|, o 22:21   

MARO napisał/a:
Jak sprawdzić przekaźnik czy jest okey ?

Tego ci nie powiem bo nie jestem elektrykiem. Spróbował bym go pomierzyć mierzyć miernikiem ile ma omów na wyjściu. Ale może niech lepiej wypowie się jakiś elektryk jak go sprawdzić. A najlepiej by było wsiąść jakiegoś na podmianę.
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |1 Maj 2018|, o 14:45   

Sprawdziłem dzisiaj miernikiem nie dochodzi prąd do pompy, wcześniej normalnie był. Przekaźniki pstrykaja jak wczesniej, bezpieczniki są, więc co teraz :-/
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 186
Skąd: Konin

Wysłany: |1 Maj 2018|, o 16:29   



Tu jest schemat z autodaty. Zaznaczyłem ci pompę paliwa i przekaźnik. Skomplikowany układ to to nie jest. Jeżeli przekaźnik pstryka to jeszcze nie oznacza że jest dobry. Jeżeli jest możliwość to spróbuj go rozebrać wzrokowo obejrzeć. Na koniec zostaje sprawdzić kable czy są całe. Więcej pomysłów nie mam.
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |1 Maj 2018|, o 20:00   

Dobra stanęło na tym że pompa na krótko do akumulatora działa, przekaźnik podaję napięcie sprawdzone miernikiem, cewka +- 50 60 om. Więc został tylko immobiliser I to on chyba nie daje napięcia :/ jutro będę dalej z tym walczyl
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |5 Maj 2018|, o 14:50   

Po trzy godzinnej walce z a kablami jednym przekaźnikiem, wkurzeniem i spoceniem, udało sie dojść co było przyczyną braku prądu.
A więc alarm na jednym kablu miał przekaźnik który odcina pompę paliwa. Przekaźnik był po drodze pomiędzy pompa a bezpiecznikiem. Po wymianie jak na razie działa ;) . Przy okazji naprawiłem jakoś miganie awaryjek przy zamykaniu I otwieraniu, nawet nie wiedziałem że takie bajery mam :lol:
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 186
Skąd: Konin

Wysłany: |5 Maj 2018|, o 16:21   

Masz fabryczny alarm?
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |6 Maj 2018|, o 17:34   

Z tego co wiem to zakładał to jakiś były skazaniec :shock:
Ostatnio zmieniony przez MARO |6 Maj 2018|, o 17:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 186
Skąd: Konin

Wysłany: |6 Maj 2018|, o 17:42   

Wiele wyjaśnia :lol:
 
     
MARO 
Mechanik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 107
Skąd: Wałcz
Wysłany: |6 Maj 2018|, o 21:18   

No o było w 2007 chyba raku. Podobno wczesniej zajmował się kradzieżami aut. Działać to działa o ile to tylko ten przekaźnik zobaczymy, bo nie wiem jak sprawdzić samą płytkę alarmu. A jak rozkrecilem to płytka wygląda przyzwoicie, żadnych poczernialych czy przypalanych rzeczach
Ostatnio zmieniony przez MARO |6 Maj 2018|, o 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13