ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Regulacja mechaniczna dawki paliwa
Autor Wiadomość
GreenGreen 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Mariusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 186
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: |2 Maj 2018|, o 13:44   [A6-2.5TDI AEL] Regulacja mechaniczna dawki paliwa

Hejka

Po zmianie wtrysków z lejących 210 na nowe 216 dawka paliwa spadła mi z 5.0 - 6.5 (ustawione tak ze względu na lejące stare wtryski - ale to nie istotne) na 14. Kompem podniosłem do 11 ale to dalej sporo za mało do 4.5.

Tu jest zdjęcie pompy.
https://drive.google.com/open?id=1tmKdPLF6vMOI_1VXaJjbARCVvgWUST4m

Jakby mi ktoś wiedzący mógł zaznaczyć które śruby (czy od czapki czy te niżej - te na zielono czy te na czerwono - rozumiem że ta u góry po lewej przechodzi przez obie części i ona tak czy siak jest do poluzowania przy regulacji) mam poluzować aby móc wyregulować dawkę. O ile mniej więcej poluzować 1/4 obrotu ?1/2 ? i w którą stronę pukać o te części milimetra - w stronę grodzi czy w stronę chłodnicy ?

Dzięki za info
Ostatnio zmieniony przez GreenGreen |2 Maj 2018|, o 13:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 990
Skąd: Warszowice
Wysłany: |2 Maj 2018|, o 17:46   

śruby na zielono popuszczasz o ok 1/2 obrotu i tą specjalną co przechodzi przez obie części i aby zwiększyć dawkę musisz puknąć w stronę chłodnic.
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
GreenGreen 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Mariusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 186
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: |2 Maj 2018|, o 20:55   

czyli pukam od strony grodzi - dzięki wielkie za info
 
     
GreenGreen 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Mariusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 186
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: |6 Maj 2018|, o 17:27   

Ktoś wie jaki rozmiar na ta śruba trójkątna ? Bo to chyba trójkątna jest ?
 
     
Czaku 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Dawid
Trakcja: Ośka
Wiek: 29
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 38
Skąd: Łagiewniki / Wrocław
Wysłany: |17 Maj 2018|, o 12:29   

Do tej "trójkątnej" śruby jest specjalny klucz. Znajdziesz go na alledrogo wpisując "NASADKA TRÓJKĄTNA POMP WTRYSKOWYCH TDI". Jeżeli nie chcesz inwestować w zakup klucza możesz nabić nasadkę 7mm. Często działa, ale rozwiązanie raczej jednorazowe.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13