ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6 C4 ALL] korozja kielichów i okolic
Autor Wiadomość
highzim 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AMX/AAN
Pojemność silnika: 2.8/2.2
Trakcja: Quattro
Pomógł: 5 razy
Wiek: 21
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 216
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |18 Sie 2016|, o 21:55   

Musiałeś trafić na zaniedbany wcześniej egzemplarz, moja C4 też troche ma korozji, ale poprzedni właściciel ( tata ) mówił mi że nigdy jej od spodu nie mył bo ocynk, podłoga cała super, lekko z tyłu naloty, prog z przodu pod filtrem opar paliw troche, błotniki standard bo nigdy nie czyszczone. Może przód był gdzieś zalany i w środku w profilach woda została? Na Twoim miejscu zrobił bym to porządnie i zapomniał, od czasu do czasu zaglądając. Ori konserwacja jest bardzo mocna, ale niestety jak wlezie woda to zaczyna odpadać, chociaż zanim to porządnie przegnije to na prawdę trzeba długo to zaniedbać.
Życzę powodzenia w walce z rdzą.
_________________
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
 
     
marek85pl 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Trakcja: Ośka
Dołączył: 01 Lis 2015
Posty: 15
Skąd: Opole
Wysłany: |20 Sie 2016|, o 23:33   

highzim zgadzam się z Tobą

dzisiaj ogarnąłem prawą stronę plus wymiana łożyska,piaskowanie zwrotnicy i malowanie epoksydem, bałem się że będzie gorzej z korozją ze względu że prawe koło więcej jeździ poboczem a były tylko malutkie wżery z 3x mniej czyszczenia porównując ze stroną kierowcy. To nie jest tak że ta korozja jest widoczna aby ją ujrzeć trzeba wyciągnąć zwrotnice, jest ona pomiędzy kielichem a talerzem mocowania poduszki, a korozja podłużnicy ukazuje się po usunięciu nadkola, starej powłoki lakieru i konserwacji. Moje auto jest wyjątkowo zadbane przednie nadkola są w nie naruszonym stanie od wewnątz oraz od zewnątrz. Całe auto sprawdzane miernikiem cyfrowym lakieru, kupując auto dostałem zdjęcia naprawianej klapy przed malowaniem i między innymi fakture z 2012 roku na wymiane sprężarki klimy w aso za 680 euro. Do auta miałem dołączoną encyklopedie. Wszystko razem z wahaczami jest ori od nowości sworznie wahaczy aby ruszyć trzeba się postarać. Średnio co 4 lata była wymiana gum wahaczy.I auto napewno nie jest po powodziowe bo zaglądałem pod wykładzinę.
Ostatnio zmieniony przez marek85pl |20 Sie 2016|, o 23:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
q_dancer1 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 109
Skąd: opolskie
Wysłany: |1 Maj 2018|, o 14:24   

Dzisiaj zacząłem robić to u siebie :E Jak ktoś mówi, że auto zaniedbane albo popowodziowe to niech weźmie śrubokręt i zobaczy u siebie. U mnie nie było nic widać, po przeczytaniu tego tematu poszedłem głębiej temat obadać i wyszło. Ruda wyłazi pomiędzy kielichem a zwrotnicą i włazi pod oryginalną konserwację, więc nie widać. Po opuszczeniu kolumny zdrapałem naokoło kielicha jakiś 5cm pasek (idąc od góry w dół), potem już była zdrowa, nieruszona blacha. Podejrzewam, że przez warunki tam panujące (sucho i ciepło) korozja posuwa się znacznie wolniej niż np na błotnikach.

Oczyściłem szczotką na wiertarce, potem papierem ściernym, odtłuściłem i zalałem dnitrolem. Na to pójdzie epoksyd 2k i chyba czarny alkyton.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13