[100 C4] Plan 2018 audi c4 2.3 turbo efi

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

Brawo ja. Hehe. Cały czas coś kręce przzy swoim c4 :D pomysłów wiele lecz doba ma tylko 24h
Obrazek

Obrazek
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

zastanawia mnie czy ten stożek pod maską to dobre rozwiązanie.
przynajmniej bym odseparował go jakoś od silnika żeby nie zaciągał gorącego powietrza
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

Jak na razie stożek faza przejściowa. Mam w planach konwersję przepustnicy ori na przepustnicę dużą jednogardzielową. Więc nic pod maską nie dziubię za bardzo. Bo i tak wszystko pójdzie won :p
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

3mam kciuki za projekt.
Zadawaj relacje na bieżąco
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

Obrazek
Kolejne fanty do kolekcji. Doszła wielka chłodnica oleju TURBO WORKS mam nadzieję że się to upcha gdzieś pod maskę:p
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek wrzucam kilka fot z postępu prac nad 2.3 turbo pełen opis zabiegów podam po ukończeniu projektu. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2018-04-20, 08:19 przez Adam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
lil_cheetos
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2014-03-13, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Augustów

Post autor: lil_cheetos »

Jakim cudem upchales taki intercooler bez ciecia zderzaka?
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

Intercooler nie jest jakis masakrycznie duży. Wszystko się zmiesciło tylko dla tego że została dołożona dokładka ABT
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

ciekawe :) wiele słyszałem znawców ze się nie da ze się nie opłaca bo to worek pieniędzy trzeba mieć :) dół rozumiem został ori od 2,3 czy coś kombinowałeś? jakie ECU zastosujesz do sterowania tym?
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd

[ Dodano: |28 Sie 2018|, o 21:09 ]
Obrazek
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Adam pisze:Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd

[ Dodano: |28 Sie 2018|, o 21:09 ]
[url=https://images90.fotosik.pl/27/8600242063cc9342.jpg]Obrazek[/URL]
A tam 1,8 to mniej niż moj czajnik ma :) ile cię już kosztowało uturbienie?? z czym najwiekszy problem?
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Adam pisze:Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika

No to sporo co tam takiego wygenerowało takie koszty? jaką moc to ogarnie??
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

Setup zrobiony z zapasem do 250-300 km jak na razie dmuchnięte 0.4 bara co dalo ( na seryjnym zapłonie) 170km i 330 nm dostępnych od 2300rpm. Koni mało bo hamowane do 5000 tys rpm dalej brakuje odpowiedniego zapłonu
Jak wpadnie ecumaster to będe się bawił dalej
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Adam pisze:330 nm dostępnych od 2300rpm


Pokażesz wykres :mrgreen: :?:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”