ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[S6-4.2 AEC] Nie odpala, pali bezpiecznik 5a blisko ecu - ro
Autor Wiadomość
gustav 
Mechanik
Turbosprężarka




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AGA, ABC, AAT, AAN, AEC
Pojemność silnika: od 2200 do 4200
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 213
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |5 Kwi 2018|, o 19:31   [S6-4.2 AEC] Nie odpala, pali bezpiecznik 5a blisko ecu - ro

Witajcie. Eska nie odpala.

Pali bezpiecznik 5A nad ecu drugi od prawej. Prawdopodobnie jest odpowiedzialny albo za cewkę albo za wtryski.

Fakty:
- pompka paliwa działa
- ecu wygląda jak nowe
- pozostałe bezpieczniki i przekaźniki ok.
- czasami nie ma kilometrów na wyswietlaczu, nie działa ac/bc
- nie działa klimatronik


Ktoś spotkał się z czymś podobnym ?
_________________
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Garage Our Cars
Ostatnio zmieniony przez gustav |7 Kwi 2018|, o 17:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 898
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |5 Kwi 2018|, o 20:54   

raz jak "volvo" testowalismy z Markiem to sie spalił sprawdź czy jest iskra moze któras cewka zwarcie robi
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
gustav 
Mechanik
Turbosprężarka




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AGA, ABC, AAT, AAN, AEC
Pojemność silnika: od 2200 do 4200
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 213
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |5 Kwi 2018|, o 20:56   

ok, a za co ten bezpiecznik odpowiada ? za prąd na ecu czy na cewki a moze wtryski ?

Dodam że nie łączy się z ecu przez vag coma, z licznikiem taK.
_________________
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Garage Our Cars
 
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |6 Kwi 2018|, o 05:55   

Cytat:
ok, a za co ten bezpiecznik odpowiada ? za prąd na ecu czy na cewki a moze wtryski ?


Zgadłeś :) . Przez ten bezpiecznik o oznaczeniu S27 na schemacie jest podawany +12 na styk roboczy tzw. holding relay wewnątrz ECU który to w czasie rozruchu podaje +12 na przepływkę, wtryski oraz pozostałe "peryferia" ECU. Po zamknięciu przekaźnika/ów pompy paliwa przekaźnik ten zostaje otwarty przez ECU.

Poszukaj w internetach SSP143, na stronie 40 masz schemat rozrysowany.
 
     
gustav 
Mechanik
Turbosprężarka




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AGA, ABC, AAT, AAN, AEC
Pojemność silnika: od 2200 do 4200
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 213
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |6 Kwi 2018|, o 07:26   

Dziękuję za cenne info !.

Sytuacja wygląda tak że bezpiecznik jest spalany nawet jak kluczy jest wyciagniety ze stacyjki.

Zwarcie [ do masy] które może być na cewce/przepływce/wtryskach ... ? dobrze myślę ?
_________________
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Garage Our Cars
 
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |6 Kwi 2018|, o 12:38   

Pół żartem pół serio : wsadź 10A i "dopal" zwarcie.
 
     
gustav 
Mechanik
Turbosprężarka




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AGA, ABC, AAT, AAN, AEC
Pojemność silnika: od 2200 do 4200
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 213
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |6 Kwi 2018|, o 12:54   

7,5A spaliło moment. Boje się pakować większe bezpieczniki.
_________________
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Garage Our Cars
 
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |6 Kwi 2018|, o 19:48   

No to tropimy zwarcie. Bezpiecznik S23 10A, wyjmij go i patrz czy pali S27. Jeżeli nawet z wyjętym kluczykiem go pali to może ECU jest trafiony ?.
 
     
gustav 
Mechanik
Turbosprężarka




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AGA, ABC, AAT, AAN, AEC
Pojemność silnika: od 2200 do 4200
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 213
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |7 Kwi 2018|, o 17:48   

kk84, Zgadłeś, na innym ecu śmiga.

Uwalone ecu a raczej wbudowany przekaźnik który robi zwarcie oraz wiązka, pływak pompa paliwa.
_________________
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Garage Our Cars
 
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |8 Kwi 2018|, o 11:52   

gustav napisał/a:
wiązka, pływak pompa paliwa.


Ten fragment jest za przekaźnikiem zabezpieczonym oddzielnym bezpiecznikiem, więc to nie przyczyna. Raczej wiek sprzętu niestety.

Możesz spróbować naprawić stare ECU wymieniając przekaźnik, a nóż widelec zagada :mrgreen:
 
     
marciniak_m 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4172
Imię: Marcin
Trakcja: Quattro
Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: |5 Maj 2018|, o 16:16   

Panowie, znalazłem ten temat i myślę, że będziecie w stanie mi pomóc. Gdzie znajduje się ECU i wspomniane bezpieczniki S23 i S27? Szukam przy nogach kierowcy i pasażera i nie widzę.
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |5 Maj 2018|, o 16:21   

marciniak_m, słabo szukałeś :-P

Dywanik pod nogami pasażera podwiń, i podążaj w kierunku silnika / grodzi. Znajdziesz ECU, TCU i na listwie plastikowej bezpieczniki.
 
     
marciniak_m 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4172
Imię: Marcin
Trakcja: Quattro
Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: |5 Maj 2018|, o 16:22   

Raczej nie mogłem znaleźć tropu :D Dzięki za pomoc, idę na poszukiwania
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14