Witam jako ,że coś mało ludzi się interesuje B8 by kupić postanowiłem zaglębić temat wpasowania ich do quattro.
Pacjent A6 C4 Quattro tył ori i chcę wstawić komplet tył pod ośkę B8 + Eibach da radę to spasować ktoś próbował ? Na pierwszy rzut oka wpasuje się i na górę i na dół ( Na styk ). Chcę wsio z górnymi mocowaniami wrzucić podejdzie to czy nawet nie próbować z jakiegoś powodu ?
443512113 - Sprężyna talerzowa góra taka sama jak w ośce + q
443512103- Sprężyna talerzowa dół taka sama jak w ośce i q
Pierścień tłumiący inny trochę ,ale przecież daję cały komplet ze wszystkim więc powinno się zgrać.
443512331 - Pierścień Łożyskujący ten sam q i ośka
Odbijaki się różnią ,ale całość wchodzi więc jest ok.
Śruba na dole przelotowa Ośka - M12x1,5x85
Śruba na dole przelotowa Quattro - M12x1,5x88 więc 3 mm dłuższa
Sprężyny wg katalogu Ośka Avant 2.0 ACE vs Quattro Avant 2.6 ABC standardowe Komfort zawieszenie
ACE FWD
Grubość: 14 [mm]
Długość: 338 [mm]
Średnica zewnętrzna: 121 [mm]
ABC AWD
Grubość: 13,5 [mm]
Długość: 328 [mm]
Średnica zewnętrzna: 120 [mm]
Więc tutaj jest standard długość Ośka jest dłuższa o 1 cm tylko. Reszta kwestia 1 mm średnicy zewnętrznej.
Co do długości amorków to patrząc na różnych producentów po katalogach te same modele pod q i ośkę są identyczne..
W przyszłym tyg porobię testy praktycznie czy podejdzie to się okaże i napiszę co i jak
[ALL] Bilstein B8 + Eibach Pro Kit na tył z ośki do quattro
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
[ALL] Bilstein B8 + Eibach Pro Kit na tył z ośki do quattro
Ostatnio zmieniony 2018-03-03, 14:25 przez M4G1K, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Drugiego posta piszę by było wiadomo
Jak się cały amor + sprężyna talerzyki itp wsadzi z ośki do q ( konkretnie Eibach Pro Kit + Bilstein B8 ) pasuje jest identyczny jak ori amortyzator z quattro 2.6 comfort chyba z tego co ogarnąłem. Co do wysokości to nie widzę różnicy w porównaniu do ośki jak stała może 1 cm różnicy może nawet nie. Więc temat jeden z głowy i wciąż nie wiem dlaczego B8 się różnią pod quattro i ośkę może trochę inny skok jest ,albo budowa bo długości amorków i wychyłów są identyczne.
Jak się cały amor + sprężyna talerzyki itp wsadzi z ośki do q ( konkretnie Eibach Pro Kit + Bilstein B8 ) pasuje jest identyczny jak ori amortyzator z quattro 2.6 comfort chyba z tego co ogarnąłem. Co do wysokości to nie widzę różnicy w porównaniu do ośki jak stała może 1 cm różnicy może nawet nie. Więc temat jeden z głowy i wciąż nie wiem dlaczego B8 się różnią pod quattro i ośkę może trochę inny skok jest ,albo budowa bo długości amorków i wychyłów są identyczne.
Ostatnio zmieniony 2018-03-06, 13:35 przez M4G1K, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: tarnów