[ALL] Bilstein B8 + Eibach Pro Kit na tył z ośki do quattro

M4G1K
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 51
Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

[ALL] Bilstein B8 + Eibach Pro Kit na tył z ośki do quattro

Post autor: M4G1K »

Witam jako ,że coś mało ludzi się interesuje B8 by kupić postanowiłem zaglębić temat wpasowania ich do quattro.

Pacjent A6 C4 Quattro tył ori i chcę wstawić komplet tył pod ośkę B8 + Eibach da radę to spasować ktoś próbował ? Na pierwszy rzut oka wpasuje się i na górę i na dół ( Na styk ). Chcę wsio z górnymi mocowaniami wrzucić podejdzie to czy nawet nie próbować z jakiegoś powodu ?


443512113 - Sprężyna talerzowa góra taka sama jak w ośce + q
443512103- Sprężyna talerzowa dół taka sama jak w ośce i q
Pierścień tłumiący inny trochę ,ale przecież daję cały komplet ze wszystkim więc powinno się zgrać.
443512331 - Pierścień Łożyskujący ten sam q i ośka
Odbijaki się różnią ,ale całość wchodzi więc jest ok.
Śruba na dole przelotowa Ośka - M12x1,5x85
Śruba na dole przelotowa Quattro - M12x1,5x88 więc 3 mm dłuższa

Sprężyny wg katalogu Ośka Avant 2.0 ACE vs Quattro Avant 2.6 ABC standardowe Komfort zawieszenie

ACE FWD
Grubość: 14 [mm]
Długość: 338 [mm]
Średnica zewnętrzna: 121 [mm]

ABC AWD
Grubość: 13,5 [mm]
Długość: 328 [mm]
Średnica zewnętrzna: 120 [mm]

Więc tutaj jest standard długość Ośka jest dłuższa o 1 cm tylko. Reszta kwestia 1 mm średnicy zewnętrznej.

Co do długości amorków to patrząc na różnych producentów po katalogach te same modele pod q i ośkę są identyczne..

W przyszłym tyg porobię testy praktycznie czy podejdzie to się okaże i napiszę co i jak :)
Ostatnio zmieniony 2018-03-03, 14:25 przez M4G1K, łącznie zmieniany 2 razy.
M4G1K
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 51
Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: M4G1K »

Drugiego posta piszę by było wiadomo :)

Jak się cały amor + sprężyna talerzyki itp wsadzi z ośki do q ( konkretnie Eibach Pro Kit + Bilstein B8 ) pasuje jest identyczny jak ori amortyzator z quattro 2.6 comfort chyba z tego co ogarnąłem. Co do wysokości to nie widzę różnicy w porównaniu do ośki jak stała może 1 cm różnicy może nawet nie. Więc temat jeden z głowy i wciąż nie wiem dlaczego B8 się różnią pod quattro i ośkę może trochę inny skok jest ,albo budowa bo długości amorków i wychyłów są identyczne.
Ostatnio zmieniony 2018-03-06, 13:35 przez M4G1K, łącznie zmieniany 1 raz.
bartek666666
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tarnów

Post autor: bartek666666 »

może inne tłumienie? a może chodzi o to że do q w wersji ze stabilizatorem są inne mocowania.
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
M4G1K
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 51
Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: M4G1K »

Obie serię B8 są do wersji bez stabilizatora pod ośkę i q ale się różnią .
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”