ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[Q] Zaciski - regeneracja czy nowe?
Autor Wiadomość
Robsonl-wo 
Adept
S-Gang



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2,2
Trakcja: Quattro
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 8
Skąd: l-wo/w-wa
Wysłany: |24 Wrz 2017|, o 17:20   

Ja sciągąłem te dzwigienki do swojej eski,nie było problemu.
 
 
     
przemoprzem 
Audi Mastah



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAH + Stag 300
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 858
Skąd: Oleśnica (28-220)
Wysłany: |24 Wrz 2017|, o 17:46   

Na forum jest temat gdzie opisywałem regenerację zacisków tylnych starego typu w c4. Chyba firma Lauber ma w ofercie te dźwigienki, ale się nie chwalą za bardzo bo to spółka Inter Cars i wolą sprzedać zacisk za kilka stów. Kiedyś pytałem gościa z allegro o te regenerowane zaciski za 150 zł i dzwigienek nie wymieniają. Także dopytajcie jakby co bo bez nowych dzwigienek to regeneracja to pic na wodę fotomontaż.
_________________
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
 
     
hexman 
Zasłużony klubowicz
Klassiker Weiß C4




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Max
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 289
Skąd: SBI
Wysłany: |30 Wrz 2017|, o 18:44   

Ja gdzies powinienem miec bezposredni numer do goscia z tej firmy. Jak uda mi sie znalezc to wrzuce ;)
_________________
Biały AAT
 
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 682
Skąd: c.k
Wysłany: |18 Paź 2017|, o 21:55   

Panowie kto ma problem z tylnymi łozyskami w kolach to jest na to moja mala rada.
Jak regenerowalem zaciski wymienilem chyba ze 3kpl tylnych lozysk i wszystko siadalo albo lapalo luzy i to szybko... i co sie nagle okazuje
Trzeba wymienic cale czopy tylnych piast

po jakis 300tys km nastepuje ich naturalne zuzycie i nieda sie tego naprawic -bez wymiany -ale nie jest to drogie 1 czop kosztuje 45zl i jest dosc dobrej jakosci - jak to wymienilem problem ustapil raz na zawsze
_________________
AEL INSIDE
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1178
Skąd: Świdnica
Wysłany: |15 Gru 2017|, o 18:58   

dostaliście te dźwigienki nowe? Bo mnie czeka też wymiana lub regeneracja zacisku z tyłu.. :-?
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 67
Skąd: tarnów
Wysłany: |15 Gru 2017|, o 23:05   

ja sobie dorabiam z nierdzewki, powinno się lepiej trzymać
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
MaRuNiA 
Adept
Klassiker Weiß C4




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAE
Pojemność silnika: 1984 cm3
Imię: Marek
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 21 Maj 2017
Posty: 47
Skąd: DOA/OŁAWA
Wysłany: |17 Gru 2017|, o 13:57   

bartek666666, a gdzie sobie dorabiałeś, jabteż walczyłem z październiku i wszystko prawie nowe ale dzwigienki stare niestety inta fasolka w środku. Przemoprzem ma fajny temat i były tak nr. tej dzwigienki ale nigdzie tego nie da rady dostać masakra a to taka mała pierdoła te dzwigienki a tak ciężko to dostać
_________________
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92 :oska:
http://audi-c4.pl/viewtop...der=asc&start=0
 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 67
Skąd: tarnów
Wysłany: |18 Gru 2017|, o 20:12   

MaRuNiA, jestem w trakcie dorabiania :mrgreen: blaszka wypalona na laserze tylko trzeba dogiąć ucho, wałek na tokarkę, frezarkę i szlifierkę. całość spawnąć tigiem i wytrawić w kwasie - voilà.
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1178
Skąd: Świdnica
Wysłany: |18 Gru 2017|, o 20:18   

bartek666666, zrób kilka takich sztuk :mrgreen:
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
MaRuNiA 
Adept
Klassiker Weiß C4




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAE
Pojemność silnika: 1984 cm3
Imię: Marek
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 21 Maj 2017
Posty: 47
Skąd: DOA/OŁAWA
Wysłany: |18 Gru 2017|, o 21:48   

Popieram Casiana zrób po kilka sztuk na pewno znajdą się chętni z pewnością nie stracisz na tym interesie :mrgreen: Jak coś ja się piszę na to :ok: Dzwigienka z uchem do góry,niewybita i nie zmęczona rudzą szm..ą w miejscu simeringu aż miło pomyśleć :mrgreen:
A te wewnetrzną fasolkę też bierzesz pod uwagę bo w moim przypadku była ostro nadrzarta rdzą aż się sam zdziwiłem bo z drugiej strony było wsio cacy[/b]
_________________
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92 :oska:
http://audi-c4.pl/viewtop...der=asc&start=0
 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 67
Skąd: tarnów
Wysłany: |18 Gru 2017|, o 22:20   

na razie idą próbne 3 komplety do testów, ale raczej w tym roku nie będą gotowe. jak wyjdą to się pomyśli nad dystrybucją :mrgreen: co do fasolek to może być problem bo strasznie małe są ale zobaczymy co mi operator powie. a quattro i ośka nie miały czasem innych dźwigienek?
_________________
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
 
     
kosta1984 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 72
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: |20 Gru 2017|, o 20:47   

Też jestem zainteresowany kompletem :)
 
 
     
matster95 
Czeladnik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 23
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 82
Skąd: Łódź
Wysłany: |21 Lut 2018|, o 14:31   

Testuj testuj :mrgreen:
pewnie sporo osób czeka na nówki " Sworzeń mechanizmu ręcznego hamulca tarczowego" :lol:
Może ktoś znalazł inne źródło tych dźwigni ?
 
     
bartek666666 
Czeladnik
nadworny rezacz



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: aah
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 67
Skąd: tarnów
Wysłany: |21 Lut 2018|, o 15:24   

powoli coś ruszyło, zostało jeszcze zagiąć i pospawać. wałek szlifowany, wchodzi ciut ciaśniej niż orginał ale obraca się bez problemu.



 
     
matster95 
Czeladnik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 23
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 82
Skąd: Łódź
Wysłany: |23 Lut 2018|, o 12:25   

Wygląda solidnie ;-)

Jeszcze sprężynek szukam.

Powiecie mi kiedy zakładanie nowych prowadnic mija się z celem i trzeba szukać nowego zacisku? Mam duży luz na tej części i tłucze jak się jedzie.
Wymieniałem amorki w dość okazyjnej cenie i myślałem że ten stukot idzie od nich ale to jednak zacisk.
Doradzicie?
Postaram się wrzucić fotkę dzisiaj.
Ostatnio zmieniony przez matster95 |23 Lut 2018|, o 12:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14