[100 C4] Montaż tempomatu

Rafal393
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2017-04-14, 23:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość

[100 C4] Montaż tempomatu

Post autor: Rafal393 »

Witam mógł by mi ktoś napisać jakie części potrzebuje by do mojego 2.3 aar założyć tempomat ???
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Rafal393, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

Pompke tempomatu z mocowaniem . Gruszka tempomatu z ciegnem. Sterownik tempomatu. Wiazka. Gumowy wexyk okolo 2 metry czujniki na pedal hamulca i sprzegla. Manetka tempomatu. To bylo by wsxystko chyba :))
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
Rafal393
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2017-04-14, 23:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zamość

Post autor: Rafal393 »

Dzięki
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Jeszcze uchwyt do gruszki do Twojego silnika. Najlepiej dorwac dawce i wybebeszyc samemu ☺
Montaz to sporo zabawy, ale jaka wygoda pozniej ☺ profilaktycznie wymien oringi w krancowkach montowanych przy pedalach. Koszt jakies 50gr :lol:
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

a skład części różni się pomiędzy 100 a A6?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
jarek_audi
Mechanik
Mechanik
Posty: 173
Rejestracja: 2014-04-30, 00:13
Imię: Jarek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Strzyżów

Post autor: jarek_audi »

Napewno znacząco różni się skład między benzyną a dieslem bo do diesla trzeba tylko manetke i wiazke Przemku
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Bo tak się zastanawiam, niedługo wpadnie mi komp od A6 z potencjometrem na pompie od A6. I to otwiera drogę do tempomatu. Wiem że manetki pomiędzy 100 a A6 się różnią. Mam do 100. Brak wszelkich innych części aby złożyć ale na tą chwilę zbieram informacje co z czym ugryźć aby to działało.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
jarek_audi
Mechanik
Mechanik
Posty: 173
Rejestracja: 2014-04-30, 00:13
Imię: Jarek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Strzyżów

Post autor: jarek_audi »

A cały pająk nie siadzie od a6 do 100? Jeśli by siadł to tak jak pisałem wcześniej manetka z templ plus kostka dorabiasz tylko cieniutkie przewody całość doprowadzić do kompa aktywqcja vagiem i masz tempomat
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Casian, jak masz manetkę(od 100 podejdzie, różnią się tylko osadzeniem) i ECU z A6 to potrzebujesz przewody, kostkę do manetki i piny: http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2346
Przy podłączeniu ECU warto przygotować wiązkę do tempomatu, podłączyć i puścić w okolicę kierownicy.
Ostatnio zmieniony 2018-02-20, 19:20 przez dechpo, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”