Problem z audi 100 c4 2.8

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Mechanik123
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-12, 16:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Problem z audi 100 c4 2.8

Post autor: Mechanik123 »

Witam , jeśli nie w tym dziale proszę o przeniesienie. to mój pierwszy post na jakimkolwiek forum. spróbuje opisać mój problem bo jestem sam mechanikiem i pierwszy raz takie ekscesy się dzieją z autem. szczęście w nieszczęściu ze z moim autem a nie moich klientów (wyremontowałem nie jeden silnik) wiec tak:
Kupiłem rok temu audi 100 c4 bardzo zmęczona przez Kętrzyńskich "mechaników"
ciężko odpalała strasznie zaniedbana mniejsza z tym. dobra dojechałem do domu zmierzyłem na warsztacie ciśnienie na cylindrach słabe na 4 cylindrze zero próba olejowa zero no to co głowice w gore co się okazało tłok rozwalony cały przez klapy w kolektorze ssącym (gaz starej generacji wybuchy w kolektorze ssącym -tak wywnioskowałem po rozbieraniu silnika ) no to co głowice do planowania czyszczenia wymiana uszczelniaczy itp (gość który robi mi głowice do wszystkich klientów na warsztacie) nowe pierścienie nowy tłok na 4 garze panewki uszczelnienie rozrząd itp no wiadomo remont. po tym remoncie wywaliłem odrazy gaz ten starej generacji odpaliłem auto wszystko ładnie pięknie ciśnienia nie ma na głowicy co jest wskaźnik w zegarach okazało się zaworek wymieniłem na lewej głowicy (strona kierowcy) prawy zaworek byl dobry. zrobiłem tak 10 tys / km wszystko git założyłem po tym czasie sobie sekwencje przejechałem kolejne 10ty/km wracając z serwisu z nowym zaworkiem na prawa głowice (mowie a wymienię na wszelki wypadek bo tam nie mam podglądu ciśnienia oleju z wskaźnika z aucie) 20 km przed warsztatem zrobiło psssss (prawdopodobnie zeszło ciśnienie z cylindra -moje przypuszczenie) i zaczęło stukać w silniku nie mam jakoś czasu zaglądać do swojego auta bo miałem zapierdziel na warsztacie i swoje robiłem z doskoku (ustawienie rozrządu itp myślałem ze może przeskoczył-ale nie) wiec tak wprowadziłem auto na warsztat zdjąłem pokrywę zaworów (prawa pasażer ) mowie możne ten zaworek co miałem wymienić się zaciął i przelewa olej zamiast napełniać szklanki-bingo to to wyciągnąłem szklanki a one stoją widać ze bez oleju chodziły założyłem nowy zaworek nowe szklanki na wszelki wypadek nowy pasek rozrządu złożyłem wszystko wymieniłem filtry oleje odpaliłem- działa i się zaczęło branie straszne oleju zdziwiony zmierzyłem kompresje to 1 cyl. 9 reszta 10-12 ale skupmy się na 1 garze świeca zapłonowa w nagarze olejowym takim ze pierwszy raz taka widzę i zauważyłem wyciek z 1 gara ale jak by z pod kolektora wydechowego wali olejem i przepala niewyobrażalne ilości oleju przy przyspieszaniu na wolnych obrotach pod obciążeniem 2 do końca 3 do końca to zasłona dymna i teraz pytanie czy ktoś coś miał takiego w życiu ? zęby pierścienice albo uszczelniacze zaworowe wyje***ły się po okolo 20tys km ? jakiekolwiek podpowiedzi sugestie mile widziane nie potrzebuje komentarzy ludzi którzy nie widzieli auta od spodu a na forum największe doświadczenie maja (bo wyczytali)
dziękuje i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Trzeba zacząć od podstaw..
Zastosuj tagi.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”