ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100 C4] Plan 2018 audi c4 2.3 turbo efi
Autor Wiadomość
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 71
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |2 Lut 2018|, o 00:33   

Brawo ja. Hehe. Cały czas coś kręce przzy swoim c4 :D pomysłów wiele lecz doba ma tylko 24h


 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN
Pojemność silnika: 9,2
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |3 Lut 2018|, o 21:53   

zastanawia mnie czy ten stożek pod maską to dobre rozwiązanie.
przynajmniej bym odseparował go jakoś od silnika żeby nie zaciągał gorącego powietrza
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANA
S6 C4 AAN AVANT w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT jest i ??? REZERWACJA
wszystko w QUATTRO
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 71
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |4 Lut 2018|, o 23:12   

Jak na razie stożek faza przejściowa. Mam w planach konwersję przepustnicy ori na przepustnicę dużą jednogardzielową. Więc nic pod maską nie dziubię za bardzo. Bo i tak wszystko pójdzie won :p
 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN
Pojemność silnika: 9,2
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |5 Lut 2018|, o 00:16   

3mam kciuki za projekt.
Zadawaj relacje na bieżąco
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANA
S6 C4 AAN AVANT w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT jest i ??? REZERWACJA
wszystko w QUATTRO
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 71
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |10 Lut 2018|, o 19:28   


Kolejne fanty do kolekcji. Doszła wielka chłodnica oleju TURBO WORKS mam nadzieję że się to upcha gdzieś pod maskę:p
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 71
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |20 Kwi 2018|, o 08:12   





















wrzucam kilka fot z postępu prac nad 2.3 turbo pełen opis zabiegów podam po ukończeniu projektu. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adam |20 Kwi 2018|, o 08:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lil_cheetos 
Adept




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Imię: Sebastian
Trakcja: Quattro
Wiek: 26
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 21
Skąd: Augustów
Wysłany: |26 Sie 2018|, o 14:17   

Jakim cudem upchales taki intercooler bez ciecia zderzaka?
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 71
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |27 Sie 2018|, o 19:55   

Intercooler nie jest jakis masakrycznie duży. Wszystko się zmiesciło tylko dla tego że została dołożona dokładka ABT
 
     
audki 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Dariusz
Trakcja: Quattro
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 145
Skąd: Częstochowa
Wysłany: |27 Sie 2018|, o 21:16   

ciekawe :) wiele słyszałem znawców ze się nie da ze się nie opłaca bo to worek pieniędzy trzeba mieć :) dół rozumiem został ori od 2,3 czy coś kombinowałeś? jakie ECU zastosujesz do sterowania tym?
_________________
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2843
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 71
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |28 Sie 2018|, o 21:07   

Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd

[ Dodano: |28 Sie 2018|, o 21:09 ]
 
     
audki 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Dariusz
Trakcja: Quattro
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 145
Skąd: Częstochowa
Wysłany: |29 Sie 2018|, o 21:24   

Adam napisał/a:
Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd

[ Dodano: |28 Sie 2018|, o 21:09 ]
[url=https://images90.fotosik.pl/27/8600242063cc9342.jpg]Obrazek[/URL]


A tam 1,8 to mniej niż moj czajnik ma :) ile cię już kosztowało uturbienie?? z czym najwiekszy problem?
_________________
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2843
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 71
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |29 Sie 2018|, o 23:13   

Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika
 
     
audki 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Dariusz
Trakcja: Quattro
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 145
Skąd: Częstochowa
Wysłany: |2 Wrz 2018|, o 08:46   

Adam napisał/a:
Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika



No to sporo co tam takiego wygenerowało takie koszty? jaką moc to ogarnie??
_________________
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2843
 
     
Adam 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAR
Pojemność silnika: 2.3
Imię: Adam
Trakcja: Ośka
Wiek: 27
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 71
Skąd: Hajnówka
Wysłany: |2 Wrz 2018|, o 23:25   

Setup zrobiony z zapasem do 250-300 km jak na razie dmuchnięte 0.4 bara co dalo ( na seryjnym zapłonie) 170km i 330 nm dostępnych od 2300rpm. Koni mało bo hamowane do 5000 tys rpm dalej brakuje odpowiedniego zapłonu
Jak wpadnie ecumaster to będe się bawił dalej
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |3 Wrz 2018|, o 22:37   

Adam napisał/a:
330 nm dostępnych od 2300rpm


Pokażesz wykres :mrgreen: :?:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15