logi do oceny

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Hektor
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zlotoryja

logi do oceny

Post autor: Hektor »

Witam. proszę o ocenę logów

http://vaglogi.pl/log-000_EE9G5Uj.html
http://vaglogi.pl/log-001_813Wl.html
http://vaglogi.pl/log-003_MxdMk.html
http://vaglogi.pl/log-004_An1ADto.html
http://vaglogi.pl/log-008_u3suIhj.html
http://vaglogi.pl/log-010_1jS49Bf.html
http://vaglogi.pl/log-011_O6XoH.html

Objawy które mi nie dają spać to wyczuwalne wibrowanie budy , ostatnio bardzo kiepsko odpala , mimo ze jest po zmianie kości od forumowego kolegi to jedzie "jak seria" , ostatnio uszczelniona pompa . Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Na chwilę obecną nic złego nie widać. Zrób gr 000 w BS oczywiście na rozgrzanym silniku.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Hektor, kiepskie odpalanie , drżenie budy i kiepskie odpalanie to objawy rozszczelnienia pompy wtrtskowej - na pewno nie ma z niej żadnych wycieków ??? Najlepiej widać to na zimnym silniku odpalając auto rano- zdejm osłone silnika i patrz na pompe wtryskową a ktoś niech próbuje odpalać- jak podcieka lub poci sie z okolic tłokorozdzielacza to jest tego przyczyna- ale to nie problem - można to łątwo i tanio zrobic.
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach ;-)
Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
Wg elsy ten błąd to bład połaczenia z sterownikiem silnika (ten pod nogami pasażera)
- ASO audi proponuje wymiane sterownika :mrgreen: lub... jego adaptację z immo :-P
Vehicles with engine code AAT 3rd control unit version and AEL: Adapt immobilizer to engine control unit.
Znając życie pewnie tu siedzi bład. - potrzeba kluczyk serwisowy do auta ze specjalnym kodem -masz takie coś ???
Procedura kodowania wyglada tak

Kod: Zaznacz cały

Self-diagnosis
Performing vehicle key adaptation
Prerequisites:

● All vehicle keys available. 
● Customer present to provide code number, otherwise code number has to be established => Page 01-17 
‒ Connecting fault reader V.A.G 1551 => Page 01-2. 
‒ Switch ignition on. 
‒ Starting immobiliser self-diagnosis => Page 01-3. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
‒ Press key 1 twice for "Login procedure" function. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer    Q 
11 - Login procedure 
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Login procedure    Q 
Enter code number XXXXX 
 
‒ Enter code number. 
Note:

◆ When entering code number, precede the 4-digit number with a 0. 
◆ The code number is marked beneath a rubber coating on the key ring issued to the customer when the vehicle was handed over. The rubber coating can be removed by rubbing. 
◆ If the code number is incorrectly entered twice, the control unit is disabled for 30 minutes. The ignition must be set to "On" for 30 minutes before the next attempt. 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
‒ Press keys 1 and 0 for "Adaptation" function. 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Adaptation    Q 
Enter channel number XX 
 
‒ Press keys 0 and 1 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
     
 
‒ Press ⇒ key to continue. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
Enter adaptation value XXXXX 
 
‒ Press key 0 four times and enter number of keys to be adapted (0 to 8 keys). 
Note:

Entering "0 keys" results in electronic locking of the vehicle.

‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
     
 
‒ Confirm entry with Q key. 
or
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
     
 
‒ Press key 1 to decrease number of keys, or key 3 to increase, e.g. to 3. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
     
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
Store changed value? 
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     ⇒ 
Changed value stored 
 
Key in ignition lock has now been adapted.

‒ The ignition must be switched on using all the other keys for this vehicle until the warning lamp goes off. 
Note:

Adaptation is complete, when:

◆ The number of keys to be adapted has been reached, 
◆ A key that has already been adapted is adapted again: 
◆ The total adaptation time of 30 seconds has been exceeded. 
‒ Press ⇒ key to continue. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
AEL INSIDE
Hektor
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zlotoryja

Post autor: Hektor »

Dodek pisze:Hektor, kiepskie odpalanie , drżenie budy i kiepskie odpalanie to objawy rozszczelnienia pompy wtrtskowej - na pewno nie ma z niej żadnych wycieków ??? Najlepiej widać to na zimnym silniku odpalając auto rano- zdejm osłone silnika i patrz na pompe wtryskową a ktoś niech próbuje odpalać- jak podcieka lub poci sie z okolic tłokorozdzielacza to jest tego przyczyna- ale to nie problem - można to łątwo i tanio zrobic.
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach ;-)
Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
Wg elsy ten błąd to bład połaczenia z sterownikiem silnika (ten pod nogami pasażera)
- ASO audi proponuje wymiane sterownika :mrgreen: lub... jego adaptację z immo :-P
Vehicles with engine code AAT 3rd control unit version and AEL: Adapt immobilizer to engine control unit.
Znając życie pewnie tu siedzi bład. - potrzeba kluczyk serwisowy do auta ze specjalnym kodem -masz takie coś ???
Procedura kodowania wyglada tak

Kod: Zaznacz cały

Self-diagnosis
Performing vehicle key adaptation
Prerequisites:

● All vehicle keys available. 
● Customer present to provide code number, otherwise code number has to be established => Page 01-17 
‒ Connecting fault reader V.A.G 1551 => Page 01-2. 
‒ Switch ignition on. 
‒ Starting immobiliser self-diagnosis => Page 01-3. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
‒ Press key 1 twice for "Login procedure" function. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer    Q 
11 - Login procedure 
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Login procedure    Q 
Enter code number XXXXX 
 
‒ Enter code number. 
Note:

◆ When entering code number, precede the 4-digit number with a 0. 
◆ The code number is marked beneath a rubber coating on the key ring issued to the customer when the vehicle was handed over. The rubber coating can be removed by rubbing. 
◆ If the code number is incorrectly entered twice, the control unit is disabled for 30 minutes. The ignition must be set to "On" for 30 minutes before the next attempt. 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
‒ Press keys 1 and 0 for "Adaptation" function. 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Adaptation    Q 
Enter channel number XX 
 
‒ Press keys 0 and 1 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
     
 
‒ Press ⇒ key to continue. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
Enter adaptation value XXXXX 
 
‒ Press key 0 four times and enter number of keys to be adapted (0 to 8 keys). 
Note:

Entering "0 keys" results in electronic locking of the vehicle.

‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
     
 
‒ Confirm entry with Q key. 
or
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒ 
     
 
‒ Press key 1 to decrease number of keys, or key 3 to increase, e.g. to 3. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
     
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q 
Store changed value? 
 
‒ Confirm entry with Q key. 
 
  
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     ⇒ 
Changed value stored 
 
Key in ignition lock has now been adapted.

‒ The ignition must be switched on using all the other keys for this vehicle until the warning lamp goes off. 
Note:

Adaptation is complete, when:

◆ The number of keys to be adapted has been reached, 
◆ A key that has already been adapted is adapted again: 
◆ The total adaptation time of 30 seconds has been exceeded. 
‒ Press ⇒ key to continue. 
 
  
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP 
Select function XX 
 
Pompe sam uszczelnialem nic nie wycieka , zauwazylem ze w wezyku przeźroczystym zaciagane sa malutkie babelki widoczne dopiero po przystawieniu swiatla..czy to mogłoby powodowac takie objawy? zastanawiaja mnie korekcje na 2 cylindrach sa juz ponad + 1 mg .
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Hektor, co dokładnie uszczelniałeś ?
AEL INSIDE
Hektor
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zlotoryja

Post autor: Hektor »

oringi pod tłoko-rozdzielaczem ,nastawnikiem i n108 pod tłoko-rozdzielaczem a i jeszcze oringi zaworka niskiego ciśnienia( obok króćca pobierającego paliwo )
rzucam 00bs

http://vaglogi.pl/log-000_g27bQJ.html
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

A jaką masz dawkę po rozgrzaniu silnika do 90' C w gr 001 na wolnych obrotach?
Co do tego błędu masz kluczyk serwisowy do auta? Inaczej jak pamietam pisali chłopaki trzeba dezaktywować immo (kiedy ma sie chip)
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

te problemy nie zaczęły się robić po podmianie programu ????
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Hektor
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zlotoryja

Post autor: Hektor »

Dodek pisze:A jaką masz dawkę po rozgrzaniu silnika do 90' C w gr 001 na wolnych obrotach?
Co do tego błędu masz kluczyk serwisowy do auta? Inaczej jak pamietam pisali chłopaki trzeba dezaktywować immo (kiedy ma sie chip)
Dawke mam na 3,8 - 4,2 mg. Nie posiadam serwisowego kluczyka . Rozumiem ze samodzielnie nie wykonam dezaktywacji immo?
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Hektor, _tagi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”