ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
logi do oceny
Autor Wiadomość
Hektor 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krystian
Trakcja: Ośka
Wiek: 26
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 9
Skąd: Zlotoryja
Wysłany: |2 Lut 2018|, o 16:53   logi do oceny

Witam. proszę o ocenę logów

http://vaglogi.pl/log-000_EE9G5Uj.html
http://vaglogi.pl/log-001_813Wl.html
http://vaglogi.pl/log-003_MxdMk.html
http://vaglogi.pl/log-004_An1ADto.html
http://vaglogi.pl/log-008_u3suIhj.html
http://vaglogi.pl/log-010_1jS49Bf.html
http://vaglogi.pl/log-011_O6XoH.html

Objawy które mi nie dają spać to wyczuwalne wibrowanie budy , ostatnio bardzo kiepsko odpala , mimo ze jest po zmianie kości od forumowego kolegi to jedzie "jak seria" , ostatnio uszczelniona pompa . Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 22 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 976
Skąd: Warszowice
Wysłany: |2 Lut 2018|, o 20:31   

Na chwilę obecną nic złego nie widać. Zrób gr 000 w BS oczywiście na rozgrzanym silniku.
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 650
Skąd: c.k
Wysłany: |2 Lut 2018|, o 21:11   

Hektor, kiepskie odpalanie , drżenie budy i kiepskie odpalanie to objawy rozszczelnienia pompy wtrtskowej - na pewno nie ma z niej żadnych wycieków ??? Najlepiej widać to na zimnym silniku odpalając auto rano- zdejm osłone silnika i patrz na pompe wtryskową a ktoś niech próbuje odpalać- jak podcieka lub poci sie z okolic tłokorozdzielacza to jest tego przyczyna- ale to nie problem - można to łątwo i tanio zrobic.
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach ;-)

Cytat:
Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?

Wg elsy ten błąd to bład połaczenia z sterownikiem silnika (ten pod nogami pasażera)
- ASO audi proponuje wymiane sterownika :mrgreen: lub... jego adaptację z immo :-P
Cytat:
Vehicles with engine code AAT 3rd control unit version and AEL: Adapt immobilizer to engine control unit.

Znając życie pewnie tu siedzi bład. - potrzeba kluczyk serwisowy do auta ze specjalnym kodem -masz takie coś ???
Procedura kodowania wyglada tak
Kod:
Self-diagnosis
Performing vehicle key adaptation
Prerequisites:

● All vehicle keys available.
● Customer present to provide code number, otherwise code number has to be established => Page 01-17
‒ Connecting fault reader V.A.G 1551 => Page 01-2.
‒ Switch ignition on.
‒ Starting immobiliser self-diagnosis => Page 01-3.
 
 
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP
Select function XX
 
‒ Press key 1 twice for "Login procedure" function.
 
 
→ Reading on display: Rapid data transfer    Q
11 - Login procedure
 
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Login procedure    Q
Enter code number XXXXX
 
‒ Enter code number.
Note:

◆ When entering code number, precede the 4-digit number with a 0.
◆ The code number is marked beneath a rubber coating on the key ring issued to the customer when the vehicle was handed over. The rubber coating can be removed by rubbing.
◆ If the code number is incorrectly entered twice, the control unit is disabled for 30 minutes. The ignition must be set to "On" for 30 minutes before the next attempt.
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP
Select function XX
 
‒ Press keys 1 and 0 for "Adaptation" function.
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Adaptation    Q
Enter channel number XX
 
‒ Press keys 0 and 1
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒
     
 
‒ Press ⇒ key to continue.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒
Enter adaptation value XXXXX
 
‒ Press key 0 four times and enter number of keys to be adapted (0 to 8 keys).
Note:

Entering "0 keys" results in electronic locking of the vehicle.

‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q
     
 
‒ Confirm entry with Q key.
or
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒
     
 
‒ Press key 1 to decrease number of keys, or key 3 to increase, e.g. to 3.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q
     
 
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q
Store changed value?
 
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     ⇒
Changed value stored
 
Key in ignition lock has now been adapted.

‒ The ignition must be switched on using all the other keys for this vehicle until the warning lamp goes off.
Note:

Adaptation is complete, when:

◆ The number of keys to be adapted has been reached,
◆ A key that has already been adapted is adapted again:
◆ The total adaptation time of 30 seconds has been exceeded.
‒ Press ⇒ key to continue.
 
 
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP
Select function XX
 
_________________
AEL INSIDE
 
     
Hektor 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krystian
Trakcja: Ośka
Wiek: 26
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 9
Skąd: Zlotoryja
Wysłany: |3 Lut 2018|, o 05:58   

Dodek napisał/a:
Hektor, kiepskie odpalanie , drżenie budy i kiepskie odpalanie to objawy rozszczelnienia pompy wtrtskowej - na pewno nie ma z niej żadnych wycieków ??? Najlepiej widać to na zimnym silniku odpalając auto rano- zdejm osłone silnika i patrz na pompe wtryskową a ktoś niech próbuje odpalać- jak podcieka lub poci sie z okolic tłokorozdzielacza to jest tego przyczyna- ale to nie problem - można to łątwo i tanio zrobic.
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach ;-)

Cytat:
Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?

Wg elsy ten błąd to bład połaczenia z sterownikiem silnika (ten pod nogami pasażera)
- ASO audi proponuje wymiane sterownika :mrgreen: lub... jego adaptację z immo :-P
Cytat:
Vehicles with engine code AAT 3rd control unit version and AEL: Adapt immobilizer to engine control unit.

Znając życie pewnie tu siedzi bład. - potrzeba kluczyk serwisowy do auta ze specjalnym kodem -masz takie coś ???
Procedura kodowania wyglada tak
Kod:
Self-diagnosis
Performing vehicle key adaptation
Prerequisites:

● All vehicle keys available.
● Customer present to provide code number, otherwise code number has to be established => Page 01-17
‒ Connecting fault reader V.A.G 1551 => Page 01-2.
‒ Switch ignition on.
‒ Starting immobiliser self-diagnosis => Page 01-3.
 
 
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP
Select function XX
 
‒ Press key 1 twice for "Login procedure" function.
 
 
→ Reading on display: Rapid data transfer    Q
11 - Login procedure
 
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Login procedure    Q
Enter code number XXXXX
 
‒ Enter code number.
Note:

◆ When entering code number, precede the 4-digit number with a 0.
◆ The code number is marked beneath a rubber coating on the key ring issued to the customer when the vehicle was handed over. The rubber coating can be removed by rubbing.
◆ If the code number is incorrectly entered twice, the control unit is disabled for 30 minutes. The ignition must be set to "On" for 30 minutes before the next attempt.
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP
Select function XX
 
‒ Press keys 1 and 0 for "Adaptation" function.
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Adaptation    Q
Enter channel number XX
 
‒ Press keys 0 and 1
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒
     
 
‒ Press ⇒ key to continue.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒
Enter adaptation value XXXXX
 
‒ Press key 0 four times and enter number of keys to be adapted (0 to 8 keys).
Note:

Entering "0 keys" results in electronic locking of the vehicle.

‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q
     
 
‒ Confirm entry with Q key.
or
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    2     ⇒
     
 
‒ Press key 1 to decrease number of keys, or key 3 to increase, e.g. to 3.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q
     
 
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     Q
Store changed value?
 
‒ Confirm entry with Q key.
 
 
→ Reading on display: Channel 1    Adaptation    3     ⇒
Changed value stored
 
Key in ignition lock has now been adapted.

‒ The ignition must be switched on using all the other keys for this vehicle until the warning lamp goes off.
Note:

Adaptation is complete, when:

◆ The number of keys to be adapted has been reached,
◆ A key that has already been adapted is adapted again:
◆ The total adaptation time of 30 seconds has been exceeded.
‒ Press ⇒ key to continue.
 
 
→ Reading on display: Rapid data transfer      HELP
Select function XX
 

Pompe sam uszczelnialem nic nie wycieka , zauwazylem ze w wezyku przeźroczystym zaciagane sa malutkie babelki widoczne dopiero po przystawieniu swiatla..czy to mogłoby powodowac takie objawy? zastanawiaja mnie korekcje na 2 cylindrach sa juz ponad + 1 mg .
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 650
Skąd: c.k
Wysłany: |3 Lut 2018|, o 15:15   

Hektor, co dokładnie uszczelniałeś ?
_________________
AEL INSIDE
 
     
Hektor 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krystian
Trakcja: Ośka
Wiek: 26
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 9
Skąd: Zlotoryja
Wysłany: |3 Lut 2018|, o 16:56   

oringi pod tłoko-rozdzielaczem ,nastawnikiem i n108 pod tłoko-rozdzielaczem a i jeszcze oringi zaworka niskiego ciśnienia( obok króćca pobierającego paliwo )
rzucam 00bs

http://vaglogi.pl/log-000_g27bQJ.html
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 650
Skąd: c.k
Wysłany: |3 Lut 2018|, o 17:12   

A jaką masz dawkę po rozgrzaniu silnika do 90' C w gr 001 na wolnych obrotach?
Co do tego błędu masz kluczyk serwisowy do auta? Inaczej jak pamietam pisali chłopaki trzeba dezaktywować immo (kiedy ma sie chip)
_________________
AEL INSIDE
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 22 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 976
Skąd: Warszowice
Wysłany: |3 Lut 2018|, o 17:42   

te problemy nie zaczęły się robić po podmianie programu ????
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Hektor 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krystian
Trakcja: Ośka
Wiek: 26
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 9
Skąd: Zlotoryja
Wysłany: |3 Lut 2018|, o 19:08   

Dodek napisał/a:
A jaką masz dawkę po rozgrzaniu silnika do 90' C w gr 001 na wolnych obrotach?
Co do tego błędu masz kluczyk serwisowy do auta? Inaczej jak pamietam pisali chłopaki trzeba dezaktywować immo (kiedy ma sie chip)


Dawke mam na 3,8 - 4,2 mg. Nie posiadam serwisowego kluczyka . Rozumiem ze samodzielnie nie wykonam dezaktywacji immo?
 
     
mas0n 
Moderator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Piotrek
Trakcja: Quattro
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 662
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: |3 Lut 2018|, o 22:03   

Hektor,
Zastosuj tagi w temacie. Uprości to nam wszystkim życie.
_________________
Moja niunia 60-130
I 0-130
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13