[FWD AUT-CRF 2.8 V6 - AAH] Porównanie: CRF+CKL vs CJD+CKF
-
- Adept
- Posty: 33
- Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
[FWD AUT-CRF 2.8 V6 - AAH] Porównanie: CRF+CKL vs CJD+CKF
Koledzy,
poniżej porównanie dwóch zespołów napędowych z ELSA:
a) automat CRF z dyferencjałem CKL
b) automat CJD z dyferencjałem CKF
c) dyferencjał CKF vs dyferencjał CKL
Zaznaczam różnice - dotyczą przełożeń.
Proszę kogoś z doświadczeniem o komentarz. Cel jest taki, żeby w A6 C4 AAH skrzynię CRF z tylnym deferencjałem CKL zamienić skrzynią CJD z tylnym dyferencjałem CKF.
poniżej porównanie dwóch zespołów napędowych z ELSA:
a) automat CRF z dyferencjałem CKL
b) automat CJD z dyferencjałem CKF
c) dyferencjał CKF vs dyferencjał CKL
Zaznaczam różnice - dotyczą przełożeń.
Proszę kogoś z doświadczeniem o komentarz. Cel jest taki, żeby w A6 C4 AAH skrzynię CRF z tylnym deferencjałem CKL zamienić skrzynią CJD z tylnym dyferencjałem CKF.
Ostatnio zmieniony 2018-01-21, 18:09 przez radzio_g, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
przy 3tys obr zamiast 120km/h na 4ce ( przy przelozeniu 3.889) bedzie 105km/h przy przelozeniu 4.11 tyle z doswiadczeniu automat a rozne przelozenia glowne mostow
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Adept
- Posty: 33
- Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Prędkość liniowa samochodu mi nie przeszkadza specjalnie, jak będzie wolniejszy to i minimalnie mocniejszy (i odwrotnie). To co mnie martwi to żywotność układu napędowego jako takiego w całości. Na początku chciałem zamienić tylko skrzynię CRF skrzynią CJD, ale zauważyłem różnice w przełożeniach i stąd wniosek, że jak już to trzeba przerzucić kompletną skrzynię (skrzynia + przeniesienie napędu na przód) wraz z dyferencjałem z tyłu...
Na forum (i poza) jest trochę o padających torsenach niedługo po wymianie skrzyni czy dyferencjału jeśli "nowe" części miały inne przełożenia...
[ Dodano: |22 Sty 2018|, o 19:00 ]
Koledzy,
ktokolwiek pomoże?
Na forum (i poza) jest trochę o padających torsenach niedługo po wymianie skrzyni czy dyferencjału jeśli "nowe" części miały inne przełożenia...
[ Dodano: |22 Sty 2018|, o 19:00 ]
Koledzy,
ktokolwiek pomoże?
-
- Adept
- Posty: 33
- Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Proszę o:
a) potwierdzenie, że wymiana skrzyni CRF na CJD z zachowaniem dyfra z tyłu CKL oznacza prawdopodobne uszkodzenie torsena między przodem i tyłem
b) potwierdzenie, że właściwym sposobem postępowania jest wymiana zarówno skrzyni CRF na CJD jak i dyfra tylnego CKL na CKF
c) informację czy wał pomiędzy CRF i CKL w avant jest kompatybilny (długość, podpory) z wałem pomiędzy CJD i CKF w sedanie
d) informację jak na prędkość samochodu przy wybranej prędkości obrotowej i biegu wpłynie zmiana CRF+CKL na CJD+CKF
Dziękuję,
Radek
a) potwierdzenie, że wymiana skrzyni CRF na CJD z zachowaniem dyfra z tyłu CKL oznacza prawdopodobne uszkodzenie torsena między przodem i tyłem
b) potwierdzenie, że właściwym sposobem postępowania jest wymiana zarówno skrzyni CRF na CJD jak i dyfra tylnego CKL na CKF
c) informację czy wał pomiędzy CRF i CKL w avant jest kompatybilny (długość, podpory) z wałem pomiędzy CJD i CKF w sedanie
d) informację jak na prędkość samochodu przy wybranej prędkości obrotowej i biegu wpłynie zmiana CRF+CKL na CJD+CKF
Dziękuję,
Radek
Ostatnio zmieniony 2018-01-23, 22:48 przez radzio_g, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
to tak:
a) tak to tylko kwestia czasu aż kleknie wysilony torsen ktory bedzie roznicował przełożenia głowne mechanizmow roznicowych w "mostach"
b) jak zmienisz skrzynie na inna z innym przelożeniem to wraz znia musisz dobrać tylni dyfer
c) wał w automacie jak i półosie są takie same w 95% 5% to automat do 4.2 o oznaczeniu 4hp24
d) jak pisalem powyzej spadnie predkosc wzgledem obrotów
e) miej na uwadze że komputer od automatów poszczegolnych moga sie roznic wiec tez dobierz do zestawu w razie obecny na nowej skrzyni by swirował
a) tak to tylko kwestia czasu aż kleknie wysilony torsen ktory bedzie roznicował przełożenia głowne mechanizmow roznicowych w "mostach"
b) jak zmienisz skrzynie na inna z innym przelożeniem to wraz znia musisz dobrać tylni dyfer
c) wał w automacie jak i półosie są takie same w 95% 5% to automat do 4.2 o oznaczeniu 4hp24
d) jak pisalem powyzej spadnie predkosc wzgledem obrotów
e) miej na uwadze że komputer od automatów poszczegolnych moga sie roznic wiec tez dobierz do zestawu w razie obecny na nowej skrzyni by swirował
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Adept
- Posty: 33
- Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Mam całe mnóstwo pytań - zadałem je w poście o problemie z błędem 00652. Ale temat umarł, widać albo forum umiera, albo brakuje kogoś kto by to ogarnął
Kod błędu skrzyni: 00652
Ostatnio zmieniony 2018-01-31, 22:33 przez radzio_g, łącznie zmieniany 2 razy.