Sprawdzałem jeszcze całą instalację i sprawa wygląda następująco:
- padnięty silniczek v71 z błędem 15.5 (znajduje się na podszybiu zaraz przy obudowie filtra kabinowego i steruje jakąś żółtą klapą? Jeżeli ktoś by wiedział o jej wpływie na cały układ to będę wdzięczny)
- zamulona nagrzewnica - zmieniłem zawór ogrzewania, płyn leci jak głupi w pozycji HI, odpowietrzone wszystko, a wąż powrotny ledwo ciepły i tak samo w kabinie)
Także nagrzewnicę spróbuję jeszcze przepłukać ciśnieniem, jeżeli nie pomoże to wlatuje nówka. Natomiast nie wiem co z tą klapą powietrza.
Pozdrawiam
[A6 C4] Czujnik temperatury Klimatornic
- LuzaQ
- Czeladnik
- Posty: 88
- Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
- Imię: Paweł
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Biała Podlaska
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Dopiszę tylko jak ktos wpadnie na ten temat co do czujników
Czujnik przy pompie przy scianie grodziowej daje sygnał na panel klimatronika
czujnik górny na trójniku przy bloku daje sygnał do komputera ( np wskazawnia w vagu)
czyjnik dolny najwiekszy (3-4 pin) daje sygnał na zegar i to on najczesciej pada
wiec gdy ktos ma dziwne wskazania na samym zegarze
sprawdzcie temp na vagu lub (i) jak jest w aucie klimatronik wskazania na kanale 51.
Czujnik przy pompie przy scianie grodziowej daje sygnał na panel klimatronika
czujnik górny na trójniku przy bloku daje sygnał do komputera ( np wskazawnia w vagu)
czyjnik dolny najwiekszy (3-4 pin) daje sygnał na zegar i to on najczesciej pada
wiec gdy ktos ma dziwne wskazania na samym zegarze
sprawdzcie temp na vagu lub (i) jak jest w aucie klimatronik wskazania na kanale 51.
Rym cym cym, z rury czarny dym.