[100-2.8 AAH] Pompa oleju

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Bambo96
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-11-12, 09:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ełk

[100-2.8 AAH] Pompa oleju

Post autor: Bambo96 »

Witam, odnośnie tematu pompa olejowa na wolnych obrotach slinika wykazuje 4 bary, przy 2 tys obrotów już jest 5.5bara co może być nie tak, ktoś miał podobny problem ?

"poza tematem na jaki sliniczek można zrobic swapa jakies pomysły?"
2.8 v6 + kompresor eaton m62 juz jest
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

kolego ciesz sie ze na wolnych masz 4 bary.
cisnienie jak najbardziej prawidlowe.jezdzic nie marudzic.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Bambo96
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-11-12, 09:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ełk

Post autor: Bambo96 »

to znaczy ze z pompą oleju wszystko okej ? bo samochód mam u mechanika i mówią ze źle jest ze tak duże cienienie
mechanik mówił że powinna miec na wolnych obrotach silnika coś około 2 barów
Ostatnio zmieniony 2018-01-09, 21:55 przez Bambo96, łącznie zmieniany 1 raz.
2.8 v6 + kompresor eaton m62 juz jest
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Zmień mechanika.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Bambo96
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-11-12, 09:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ełk

Post autor: Bambo96 »

A wiesz moze jakie powinno być prawidłowe ciśnienie
1000 obr/min
2000 obr/min
i tak dalej ?
2.8 v6 + kompresor eaton m62 juz jest
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Nie ma czegoś takiego jak właściwe ciśnienie.
Im wyższe tym lepiej
Ponizej 2 na ciepłym to wg mnie juz slabo
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

na rogrzanym silniku wolne obroty powinno być 2-2,5 bar
na wyższych obrotach 5 bar
zimny na wolnych 5 bar
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
Awatar użytkownika
Bambo96
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-11-12, 09:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ełk

Post autor: Bambo96 »

sprawdzany był na zimnym czyli w takim razie z pompą wszystko okej ? !
2.8 v6 + kompresor eaton m62 juz jest
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

tak jest ok, jak Ci ciśnienie spadnie poniżej 2 bar na rozgrzanym to lipa jest już i pompa aut
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
Awatar użytkownika
Bambo96
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-11-12, 09:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ełk

Post autor: Bambo96 »

Edit. silnik na ciepłym i zimnym ma takie samo ciśnienie czyli na wolnych prawie 5 bar a potem to już idzie w góre
2.8 v6 + kompresor eaton m62 juz jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”