[S4-2.2T AAN] Cewka zapłonowa adaptacja

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
mario13983
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2017-05-16, 21:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mario13983 »

Więc tak u mnie nie ma tych modułów na ścianie grodziowej jest coś inaczej kombinowane już jak kupiłem tak było od cewek idą kable w koszulkę i wszystko doprowadzone do kompa żadnego po drodze sterownika nie znalazłem jeszcze może się orientujesz z dziś próbowałem parę razy odpalił ale jak naciskam na gaz to reakcja zerowa nawet jak chodzi na trzy gary to powinien się wkręcać trochę możliwe że ten czujnik przepustnicy g69 padnięty i takie cuda się dzieją czy stawiać na komputer główny bo tu raczej nic więcej nie widzę by coś nie tak było.
Mario
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Z tego co piszesz wnioskuję, że ktoś już wywalił ori cewki i przerobił na TFSI.
Błędy w ECU jakie ?.
mario13983
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2017-05-16, 21:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mario13983 »

w ECU zero błędu dziś wymieniłem halla i to samo jutro rozbiorę sterownik może coś wykryje bo już nie mam pomysłów wszystko wszędzie posprawdzane i to samo dalej już nic nie pozostało tylko komputer.
Mario
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

mario13983, czy to napewno problem z cewkami? Sprawdzałeś miernikiem wtyczki od wtrysków?
siwy2326
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2017-10-06, 11:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Olecko/Stavanger

Post autor: siwy2326 »

Witam
Pytanie odnośnie podłączenia cewek
W mojej C4 z silnikiem AAN nie mam żadnej fajki ani cewki tylko same kable na ścianie grodziowej.
Obrazek
Czegoś takiego będę potrzebować żeby połączyć z nowszymi cewkami?

Obrazek
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Na pierwszym zdjęciu nic nie widać. Zrób dokładniejsze zdjęcie najlepiej od gory tak żeby było widać miejsce wyjścia przewodów spod dekla i dalej jak wchodzą w wiązkę silnika. Zajrzyj pod dekiel, może juz ktoś wymienił cewki na nowszy typ.
Jeżeli masz oryginalną niepociętą wiązkę to tak, ten kit będzie dobry.

P.S. Stożek... Wiem efekty dźwiękowe i tym podobne, kwestia gustu. Jednak zaciąga gorące powietrze spod maski i puszcza drobny syf w dolot.
siwy2326
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2017-10-06, 11:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Olecko/Stavanger

Post autor: siwy2326 »

Auto kupilem w sobote,tez nie jestem zwolennikiem stozkow ;-) ,zaczynam powoli kompletowac czesci :-)
Pod pokrywa niestety nie ma nic po za swiecami :-(
Ostatnio zmieniony 2017-10-08, 17:27 przez siwy2326, łącznie zmieniany 1 raz.
siwy2326
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2017-10-06, 11:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Olecko/Stavanger

Post autor: siwy2326 »

Witam
Czy podłączając te kable jak trzy post wyżej do oryginalnej wiązki jest jakaś kolejność ?
Wiązka u mnie wyglada tak,dwie kostki uwalone
Obrazek
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

siwy2326 pisze:Czy podłączając te kable do oryginalnej wiązki jest jakaś kolejność ?
Jest.
siwy2326 pisze:dwie kostki uwalone
Podejrzenie jest, że ktoś próbował piny zamienić miejscami z powodu możliwej awarii modułu zapłonowego. I niestety się poddał masakrując wtyczkę.

Jeżeli zrobisz DOKŁADNE i wyraźne zdjęcia, to podpowiem Ci jak to ogarnąć. Być może wala mi się taka wtyczka, sprawdzę w warsztacie.
siwy2326
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2017-10-06, 11:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Olecko/Stavanger

Post autor: siwy2326 »

Obrazek


Obrazek
Jak widać to te dwie mniejsze kostki są nie kompletne.
Ostatnio zmieniony 2017-10-26, 12:30 przez siwy2326, łącznie zmieniany 1 raz.
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

Ostatnio zmieniony 2017-12-18, 19:21 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

też prawie jestem szczęśliwym mam nadzieję posiadaczem s6 2.2.
dzisiaj dokumenty podpisane i rejestruję jutro auto.

Tak się zastanawiam czy jak silnik normalnie chodzi, nie wywala błędów to czy zaczepiać te cewki i wymieniać na tfsi czy dopiero jak coś się zacznie dziać?

są jakieś plusy z wymiany?

może banalne pytania dla niektórych ale dopiero zaczynam temat z 2.2t
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

mateusz30, w cenie jednej ori cewki zmieścisz się z konwersją całości na tfsi.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Rozumiem.
Jak będzie działało wszystko ok to zostawiam. A jak która padnie to będę pytał co konkretnie kupić i jak to zrobić.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”