[S4-2.2T AAN] Cewka zapłonowa adaptacja
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2017-05-16, 21:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Więc tak u mnie nie ma tych modułów na ścianie grodziowej jest coś inaczej kombinowane już jak kupiłem tak było od cewek idą kable w koszulkę i wszystko doprowadzone do kompa żadnego po drodze sterownika nie znalazłem jeszcze może się orientujesz z dziś próbowałem parę razy odpalił ale jak naciskam na gaz to reakcja zerowa nawet jak chodzi na trzy gary to powinien się wkręcać trochę możliwe że ten czujnik przepustnicy g69 padnięty i takie cuda się dzieją czy stawiać na komputer główny bo tu raczej nic więcej nie widzę by coś nie tak było.
Mario
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2017-05-16, 21:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Na pierwszym zdjęciu nic nie widać. Zrób dokładniejsze zdjęcie najlepiej od gory tak żeby było widać miejsce wyjścia przewodów spod dekla i dalej jak wchodzą w wiązkę silnika. Zajrzyj pod dekiel, może juz ktoś wymienił cewki na nowszy typ.
Jeżeli masz oryginalną niepociętą wiązkę to tak, ten kit będzie dobry.
P.S. Stożek... Wiem efekty dźwiękowe i tym podobne, kwestia gustu. Jednak zaciąga gorące powietrze spod maski i puszcza drobny syf w dolot.
Jeżeli masz oryginalną niepociętą wiązkę to tak, ten kit będzie dobry.
P.S. Stożek... Wiem efekty dźwiękowe i tym podobne, kwestia gustu. Jednak zaciąga gorące powietrze spod maski i puszcza drobny syf w dolot.
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2017-10-06, 11:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Olecko/Stavanger
Auto kupilem w sobote,tez nie jestem zwolennikiem stozkow ,zaczynam powoli kompletowac czesci
Pod pokrywa niestety nie ma nic po za swiecami
Pod pokrywa niestety nie ma nic po za swiecami
Ostatnio zmieniony 2017-10-08, 17:27 przez siwy2326, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Jest.siwy2326 pisze:Czy podłączając te kable do oryginalnej wiązki jest jakaś kolejność ?
Podejrzenie jest, że ktoś próbował piny zamienić miejscami z powodu możliwej awarii modułu zapłonowego. I niestety się poddał masakrując wtyczkę.siwy2326 pisze:dwie kostki uwalone
Jeżeli zrobisz DOKŁADNE i wyraźne zdjęcia, to podpowiem Ci jak to ogarnąć. Być może wala mi się taka wtyczka, sprawdzę w warsztacie.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
też prawie jestem szczęśliwym mam nadzieję posiadaczem s6 2.2.
dzisiaj dokumenty podpisane i rejestruję jutro auto.
Tak się zastanawiam czy jak silnik normalnie chodzi, nie wywala błędów to czy zaczepiać te cewki i wymieniać na tfsi czy dopiero jak coś się zacznie dziać?
są jakieś plusy z wymiany?
może banalne pytania dla niektórych ale dopiero zaczynam temat z 2.2t
dzisiaj dokumenty podpisane i rejestruję jutro auto.
Tak się zastanawiam czy jak silnik normalnie chodzi, nie wywala błędów to czy zaczepiać te cewki i wymieniać na tfsi czy dopiero jak coś się zacznie dziać?
są jakieś plusy z wymiany?
może banalne pytania dla niektórych ale dopiero zaczynam temat z 2.2t
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO