[Q] Zaciski - regeneracja czy nowe?

Robsonl-wo
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2012-01-31, 13:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: l-wo/w-wa

Post autor: Robsonl-wo »

Ja sciągąłem te dzwigienki do swojej eski,nie było problemu.
Obrazek
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Na forum jest temat gdzie opisywałem regenerację zacisków tylnych starego typu w c4. Chyba firma Lauber ma w ofercie te dźwigienki, ale się nie chwalą za bardzo bo to spółka Inter Cars i wolą sprzedać zacisk za kilka stów. Kiedyś pytałem gościa z allegro o te regenerowane zaciski za 150 zł i dzwigienek nie wymieniają. Także dopytajcie jakby co bo bez nowych dzwigienek to regeneracja to pic na wodę fotomontaż.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

Ja gdzies powinienem miec bezposredni numer do goscia z tej firmy. Jak uda mi sie znalezc to wrzuce ;)
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Panowie kto ma problem z tylnymi łozyskami w kolach to jest na to moja mala rada.
Jak regenerowalem zaciski wymienilem chyba ze 3kpl tylnych lozysk i wszystko siadalo albo lapalo luzy i to szybko... i co sie nagle okazuje
Trzeba wymienic cale czopy tylnych piast
Obrazek
po jakis 300tys km nastepuje ich naturalne zuzycie i nieda sie tego naprawic -bez wymiany -ale nie jest to drogie 1 czop kosztuje 45zl i jest dosc dobrej jakosci - jak to wymienilem problem ustapil raz na zawsze
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

dostaliście te dźwigienki nowe? Bo mnie czeka też wymiana lub regeneracja zacisku z tyłu.. :-?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
bartek666666
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tarnów

Post autor: bartek666666 »

ja sobie dorabiam z nierdzewki, powinno się lepiej trzymać
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
Awatar użytkownika
MaRuNiA
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 67
Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
Imię: Marek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1991
Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: DOA/OŁAWA
Płeć:

Post autor: MaRuNiA »

bartek666666, a gdzie sobie dorabiałeś, jabteż walczyłem z październiku i wszystko prawie nowe ale dzwigienki stare niestety inta fasolka w środku. Przemoprzem ma fajny temat i były tak nr. tej dzwigienki ale nigdzie tego nie da rady dostać masakra a to taka mała pierdoła te dzwigienki a tak ciężko to dostać
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92 :oska:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
bartek666666
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tarnów

Post autor: bartek666666 »

MaRuNiA, jestem w trakcie dorabiania :mrgreen: blaszka wypalona na laserze tylko trzeba dogiąć ucho, wałek na tokarkę, frezarkę i szlifierkę. całość spawnąć tigiem i wytrawić w kwasie - voilà.
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

bartek666666, zrób kilka takich sztuk :mrgreen:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
MaRuNiA
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 67
Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
Imię: Marek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1991
Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: DOA/OŁAWA
Płeć:

Post autor: MaRuNiA »

Popieram Casiana zrób po kilka sztuk na pewno znajdą się chętni z pewnością nie stracisz na tym interesie :mrgreen: Jak coś ja się piszę na to :ok: Dzwigienka z uchem do góry,niewybita i nie zmęczona rudzą szm..ą w miejscu simeringu aż miło pomyśleć :mrgreen:
A te wewnetrzną fasolkę też bierzesz pod uwagę bo w moim przypadku była ostro nadrzarta rdzą aż się sam zdziwiłem bo z drugiej strony było wsio cacy[/b]
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92 :oska:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
bartek666666
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tarnów

Post autor: bartek666666 »

na razie idą próbne 3 komplety do testów, ale raczej w tym roku nie będą gotowe. jak wyjdą to się pomyśli nad dystrybucją :mrgreen: co do fasolek to może być problem bo strasznie małe są ale zobaczymy co mi operator powie. a quattro i ośka nie miały czasem innych dźwigienek?
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
kosta1984
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2013-02-26, 19:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Górki Wielkie

Post autor: kosta1984 »

Też jestem zainteresowany kompletem :)
Awatar użytkownika
matster95
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2015-08-24, 12:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: matster95 »

Testuj testuj :mrgreen:
pewnie sporo osób czeka na nówki " Sworzeń mechanizmu ręcznego hamulca tarczowego" :lol:
Może ktoś znalazł inne źródło tych dźwigni ?
bartek666666
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tarnów

Post autor: bartek666666 »

powoli coś ruszyło, zostało jeszcze zagiąć i pospawać. wałek szlifowany, wchodzi ciut ciaśniej niż orginał ale obraca się bez problemu.

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
matster95
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2015-08-24, 12:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: matster95 »

Wygląda solidnie ;-)

Jeszcze sprężynek szukam.

Powiecie mi kiedy zakładanie nowych prowadnic mija się z celem i trzeba szukać nowego zacisku? Mam duży luz na tej części i tłucze jak się jedzie.
Wymieniałem amorki w dość okazyjnej cenie i myślałem że ten stukot idzie od nich ale to jednak zacisk.
Doradzicie?
Postaram się wrzucić fotkę dzisiaj.
Ostatnio zmieniony 2018-02-23, 12:28 przez matster95, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”