ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Wysoka moc i wysoki moment po przejechaniu d
Autor Wiadomość
ryba80 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 125
Skąd: Rybno koło Działdowa
Wysłany: |26 Paź 2016|, o 14:09   

Rafał_93 napisał/a:
ryba80, rzeźbiłeś czy kupiłeś gdzieś? I mnie czeka cat-out a nie chce samej rury zostawiać co by się pan na przeglądzie nie doczepił. W środku jest po prostu rura czy jakaś strumienica czy bóg wie co?


Tłumik kupiłem na allegro tzn przez telefon bo akurat koleś nie miał wystawionego 60mm + łącznik obejma do tłumików (wpisz na allegro - awg tłumik w obudowie katalizatora częstochowa)
Dwie flansze od starego kata obcięte więc tak goła rura wychodząca od silnika do tego łącznik
następnie "nowy katalizator" i stary łącznik za katalizatorem. Więc obyło się bez spawania flasz itp. żadnych niepokojących drgań tłumika, nadwozia nie zauważyłem. W środku"nowego katalizatora" jest rura przelotowa z dziurkami a wokół niej wata wytłumiająca.
 
 
     
Rafał_93 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2.5 TDI
Imię: Rafał
Trakcja: Ośka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 197
Skąd: Toruń
Wysłany: |27 Paź 2016|, o 01:19   

ryba80, dzięki, znalazłem :) za taką kasę nie ma sie co zastanawiać :) Po 10tym wpadnie taki zestawik, myślę że po sprzedaży starego kata jeszcze zostanie parę groszy :)
_________________
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
 
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 139
Skąd: Śląsk
Wysłany: |23 Lis 2017|, o 16:08   

Jaki konkretnie model tłumika w obudowie katalizatora pasuje do 2.5tdi w miejsce kata - może ktoś wskazać link na allegro co tam sobie montował ? Ori kat jest nieosiowy, nie chciał bym kupić zbyt wielkiego i potem kombinować z zakrętami na rurze. Najlepiej gdyby sie dało go zamontować na takich łącznikach jak pokazał ryba80. Mój samochód juz w ogóle nie chce jechać - 3000rpm i powyżej 3 biegu puchnie.
dzieki.
_________________
AAT@17xKM/380Nm
 
     
ryba80 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 125
Skąd: Rybno koło Działdowa
Wysłany: |23 Lis 2017|, o 18:16   

Chyba było coś takiego 60mm
http://allegro.pl/tlumik-...7018198074.html
albo 55mm
http://allegro.pl/tlumik-...7053553431.html nie pamiętam już dokładnie trzeba zmierzyć fi rury ale chyba 60mm + obejma w poście wyżej
http://allegro.pl/lacznik...7035347827.html
Ostatnio zmieniony przez ryba80 |23 Lis 2017|, o 18:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 654
Skąd: c.k
Wysłany: |24 Lis 2017|, o 18:21   

Całą wina diesli tych z lat 90 i późniejszych leży w przydławianiu katalizatora sadzą - jak sie auto mocniej nagrzeje sadza sie wypala - szczególnie widać to po przegonieniu auta po autostradzie min 200km trasy z obrotami pow.2500 auto potem przez pare dni praktycznie nie puszcza czarnego dyma - wypala sie sadza z kata i ogólnie z wszystkich tłumików.
_________________
AEL INSIDE
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 139
Skąd: Śląsk
Wysłany: |26 Lis 2017|, o 14:16   

A można gdzieś kupić takie flansze jak w ori kacie, co by nie ciąć niczego a kata zostawić nieruszonego gdyby w przeglądzie się doczepili ?
Dospawać do takiego zamiennika flansz z jednej strony (od wlotu) a na wylocie połączyć taką złączką.
Myślałem, że pójdzie obciąć flansz z kata ale to i tak nie pozwoli na zamocowanie zamiennika czy z powrotem kata na złączce bo nie ma przy nim odpowiednio długiego odcinka rury.
_________________
AAT@17xKM/380Nm
Ostatnio zmieniony przez pawel |26 Lis 2017|, o 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lento 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5TDI
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 163
Skąd: Potoki/zadupie/
Wysłany: |26 Lis 2017|, o 14:45   

pawel, mam ori puszke kata
_________________
... wychodząc z siebie nie trzaskaj drzwiami !
 
 
     
Crayzol 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6 v6
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 27
Skąd: Krosno
Wysłany: |27 Lis 2017|, o 21:50   

pawel, widzę że jesteś ze śląska na pewno nie brakuje u was firm które laserowo wytną Ci takie flansze na jaki wymiar chcesz.
_________________

 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 139
Skąd: Śląsk
Wysłany: |29 Lis 2017|, o 16:11   

Ten flansz o chyba nie jest płaski kawałek blachy tylko jakiś wytoczony element na stuku obu flansz ?
Bo jeżeli by był płaski to nie byłby problem zrobić z kawałka blachy i bez lasera.
_________________
AAT@17xKM/380Nm
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14