Jako że przez długi czas walczyłem z tematem dopasowania odpowiednich sprężyn do mojej S6 4.2 manual na full"u.
Może zacznę od początku jak zakupiłem auto...było na ori sporcie -20 o oznaczeniu 1BE, stało fajnie równo dopóki, dopóty nie dostało max butli LPG w koło oraz suba 40kg do kufra.Przód wyżej od tyłu o 2 centy...wyglądał niesymetrycznie i mało sympatycznie...
Potem był zajebisty setup jak dobrze pamiętam marki K.A.W. na którym jezdziło się przefajnie i auto prezentowało się zacnie(będzie do sprzedania)...ale...przyszedł taki czas że zakupiłem przyczepę kempingową z którą trochę podróżujemy po "świecie" i musiałem znów targać budę w górę...wyżej niż 1BE.
Sprężyny do quattro...hmmm...na forum wyczytałem że ciężko dostać - to nie prawda...no chyba że szukamy w dobrym stanie tak jak ja...to inna bajka:)
Jako że moje auto uchowało się przez 20 lat we włoskim klimacie to moje stare 1BE wyglądały jak funkiel nówki z taśmy a towar który zaproponował mi dziś nasz rynek części używanych...szkoda gadać...sprężyny wyglądały jak dwadzieścia lat trzymane w solance.
Postanowiłem zakupić nówki w reichu, jako że mam tam dość obrotną kuzynkę wywalczyła mi fajny rabat i sprężyny wyszły 500 Euro kpl.
Normalna cena:
340 Euro przód
334 Euro tył
Zmierzam już powoli do celu...springi które zamontowałem to:
1 x zielony, 1 x żółty - przód
2 x pomarańczowy, 1 x srebrny - tył
Auto stoi zajebiście równo pomimo gazu, od osi koła do rantu błotnika 38,5cm z przodu i z tyłu, zbiornik gazu pełny oraz pół baku paliwa.Póki się nie przejechałem to sobię myślę że na takim setupie na pierwszym łuku będzie zderzenie z rzeczywistością, ale się zdziwiłem bo auto jest sztywne i zajebiście stabilne...czary...???
Napisałem te wypociny aby komuś kiedyś w przyszłości oszczędzić czasu, kasy, roboty i nerwów...
Jakby każdy podał jakieś podstwowe dane tech. pojazdu, podał kolory kropek oraz długość od osi koła do rantu błotnika życie było by prostsze...proponuje założyć taki temat...ale z drugiej strony patrząc to o jakich kropkach ja k...a piszę jak większość ich już od dawna nie ma:)
Pozdrawiam serdecznie...
Wykryto AdBlocker: Nasza witryna działa dzięki wyświetlaniu reklam. Prosimy o wsparcie nas wyłączając blokowanie reklam na naszej witrynie.
[Q] Sprężyny S6 C4 4.2 V8 AVANT
- NYGA
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-08-18, 02:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
[Q] Sprężyny S6 C4 4.2 V8 AVANT
Ostatnio zmieniony 2017-11-27, 16:21 przez NYGA, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”
Przejdź do
- Audi C4 - Forum podstawowe
- ↳ Portal Polskiego Klubu Audi C4
- ↳ Gadżety klubowe
- ↳ Kalendarz klubowy
- ↳ Klubowy Kalendarz 2013
- ↳ Klubowy Kalendarz 2014
- ↳ Klubowy Kalendarz 2015
- ↳ Klubowy Kalendarz 2016
- ↳ Klubowy Kalendarz 2017
- ↳ Klubowy Kalendarz 2020
- ↳ Klubowy Kalendarz 2022
- ↳ Klubowy Kalendarz 2023
- ↳ Autogiełda, Ogłoszenia
- ↳ Sprzedam
- ↳ Butterbean Garage-znowu otwarte
- ↳ Sprzedam auto
- ↳ Zloty ogólnopolskie Polskiego Klubu Audi C4
- ↳ I Ogólnopolski Zlot - Ślesin 2012
- ↳ II Ogólnopolski Zlot Audi C4 - Karnity 2013
- ↳ III Ogólnopolski Zlot Audi C4 - 2014
- ↳ IV Ogólnopolski Zlot Audi C4 - 2015
- ↳ V Ogólnopolski Zlot Audi C4 - 2016
- ↳ VI zlot polskiego klubu audi c4
- ↳ VII Zlot Audi C4 2018
- ↳ VIII Zlot polskiego Klubu Audi c4
- ↳ IX Zlot PKA C4 Bieszczady 2020
- ↳ IX Zlot PKA C4 Bieszczady 2021 - Powrót
- ↳ X Zlot PKA C4 Bory Tucholskie 2022
- ↳ XI Ogólnopolski Zlot - Ślesin 2023
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot - JARNOŁTÓWEK 2024
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ D.Śląskie
- ↳ Kuj.-Pom.
- ↳ Lubelskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warm.-Maz.
- ↳ Wlkp
- ↳ Zach.-Pom.
- ↳ Ogólnopolskie
- ↳ Inne
- ↳ Hyde Park
- ↳ Moje Audi 100/A6
- ↳ Moje Audi 100 C4
- ↳ Moje Audi A6 C4
- ↳ Moje Audi A8
- ↳ Moje inne auto
- ↳ Usługi klubowiczów
- ↳ Historia i dane techniczne
- Audi C4 - Forum techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe
- ↳ Silniki V6
- ↳ Silniki V8
- ↳ Inne
- ↳ Instalacje LPG
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Układ hamulcowy
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria
- ↳ Wahacze
- ↳ Inne
- ↳ Elektryka
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer
- ↳ Deska rozdzielcza, nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 100 C4, Audi A6 C4
- ↳ Kupujemy Audi 100 C4
- ↳ Kupujemy Audi A6 C4
- Audi C4 - Tuning i Rezanie
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Inne
- ↳ Naprawy
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB
- ↳ Projekt "Idealne C4"