[A6-2.6 ABC] Falujące obroty i opuźniona reakcja na pedał ga

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
leoj
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2016-04-05, 20:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ząbkowice Śląskie

Post autor: leoj »

Już wszystko składam. Mam tylko pytanie. Otóż jeden wężyk od podciśnienia jest u mnie podpięty z jednej strony do króćca w przepustnicy a z drugiej do króćca w puszce V6 (od strony kierowcy). Tak ma być? Nie dostaje wtedy lewego powietrza? Czy tak to jest zaprojektowane?
bartek666666
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tarnów

Post autor: bartek666666 »

wydaje mi się że oba mają iść do puchy.

Obrazek
leoj
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2016-04-05, 20:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ząbkowice Śląskie

Post autor: leoj »

Ty piszesz o odmie, a ja mówię o wężyku średnicy 4mm idący od przepustnicy do puszki.

[ Dodano: |10 Lis 2017|, o 07:44 ]
Domyślam się, że przez ten wężyk zasysany jest olej który dostaje się przez odmy do tej puszki. Bo króciec w puszcze jest w najniższym jej punkcie żeby mógł tam olej ściekać.
Wszystko w nocy poskładałem. Na jałowych chodzi bardzo równo, a w trasie już mi się nie chciało sprawdzać. Dzisiaj pojeżdżę i napiszę o efektach.
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

ten cienki podciśnieniowy musi być podłączony na króćcu od przepustnicy do króćca od puszki. inaczej będzie łapał lewe powietrze
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
leoj
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2016-04-05, 20:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ząbkowice Śląskie

Post autor: leoj »

Mój problem został rozwiązany. Tyle się męczyłem a trzeba było tylko doszczelnić cały kolektor dolotowy ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”