[A6-2.8 ACK] Wylał płyn chłodniczy
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-06-20, 16:30
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Przysucha
[A6-2.8 ACK] Wylał płyn chłodniczy
Witam. Podczas normalnej jazdy nagle zapaliła się kontrolka płynu. Po zatrzymaniu na poboczu i otwarciu maski cały zbiorniczek był pusty. Wszystkie przewody suche i sprawdzone na 100%. Nagrzewnica też OK. Po dmuchnieciu do zbiorniczka płyn zaczął się wylewać z łączenia silnika ze skrzynią (potwierdzone oględzinami w domu). Dodam że silnik normalnie pali i pracuje jak powinien. Gdzie szukać przyczyny? Czy może to być brok?
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
toszto amelinium zaspawaj i splanuj jak glowice i bedzie git, ale fakt jak uszczelnialem ack i rozbierałem aah i abc to tam jest miejsce na gromadzenie ciał obcych z płynu chłodniczego
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
I serio jest taki problem z tą częścią? Chodzi mi o kwestię że tam cieknie - czy w przypadku samego wycieku na simmeringu wymienia się sam uszczelniacz?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837