[100-2.5TDI AAT] cieknie paliwo pod pompa wtryskowa
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Lechu, koledze pewnie chodzi o dekiel tłoko-rozdzielacza
Fota zapożyczona z forum VW
Fota zapożyczona z forum VW
Ostatnio zmieniony 2012-02-06, 08:22 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
sciągnąłem filtr paliwa - w srodku kasza manna dosłownie, jak to wylewalem to niby postac plynna ale zelowata troche. filtr do wymiany ?
u mnie pompa cieknie centralnie na srodku pod spodem, tak bylo wczoraj. dzisiaj odpale bez filtra i zobaczymy co bedzie.
u mnie pompa cieknie centralnie na srodku pod spodem, tak bylo wczoraj. dzisiaj odpale bez filtra i zobaczymy co bedzie.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
a jeśli rzeczywiście jest syf w baku i przewodach to co z tym robic ? dać auto do garażu cieplego na noc zeby odpuscilo ?
no i czemu pompa ciekła ?
no i czemu pompa ciekła ?
Ostatnio zmieniony 2012-02-06, 12:31 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
mrozy,mrozy...rozczelniła się masz pare przykładów gdzie szukać nieszczelności, ja to bym wstawił na 24h do ciepłego garażu nastepnie zobaczył co się dzieje w baku a szczególnie na sitku jezeli jest parafina to ściagnoł paliwko i przefiltrował, przedmuchał układ zasilania i powrotu, zalewamy nowy filtr paliwkiem ,do czystego baku wlał wyczyszczona ropke z dodatkiem jakiegos specyfiku i na koniec zalał lepszym paliwem i dopiero można szukać nieszczelności
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
popoludniu odpale auto na na paliwie z banki zobacze gdzie cieknie pompa.. jesli odpali to założe stary filtr odpale i sprobuje dojechac do garazu. tam postoi 24h i zobacze co w baku bedzie.. jesli pompa bedzie ciekla to lepiej samemu ja zdjac z auta i zawiezc do pompiarza ? zawsze to mala oszczednosc ?
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
no więc tak.. paliwko w słoik, wąz do słoika, kręce - aku bardzo slaby to podpinam drugie auto. krece z 5 -6 obrotów i znowu bardzo slabo..
przez 5-6 obrotów i powtorka tego z 3-4 razy do wezyka nie wciagnelo nawet mililitra paliwa.. co chyba jest niemozliwe bo nawet przy przekreceniu silnika lekkim juz pompa powinna ciagnac??
jesli nie jest tak to mnie poprawcie.
auta nie odpalilem zostaje mi jutro rano hol do cieplego garazu..
tylko co dalej ? jak sie auto jutro zagrzeje w garazu troche znowu probowac zapalic z paliwem z bańki ?
przez 5-6 obrotów i powtorka tego z 3-4 razy do wezyka nie wciagnelo nawet mililitra paliwa.. co chyba jest niemozliwe bo nawet przy przekreceniu silnika lekkim juz pompa powinna ciagnac??
jesli nie jest tak to mnie poprawcie.
auta nie odpalilem zostaje mi jutro rano hol do cieplego garazu..
tylko co dalej ? jak sie auto jutro zagrzeje w garazu troche znowu probowac zapalic z paliwem z bańki ?
Ostatnio zmieniony 2012-02-06, 17:22 przez pablo90, łącznie zmieniany 2 razy.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...