Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem z tempomatem, a mianowicie: czasem normalnie się załącza a czasem nie reaguje mimo przełączenie na skrajne prawe położenie(wtedy się resetuje tak?) i z powrotem w lewo w pozycje włączającą.
Ktoś z was forumowicze wie jak to z nim jest, kiedy może się nie załączyć, od jakiej prędkości można go użyć, itp.
pozdrawiam Bartek
[100 C4] tempomat czasem nie działa 2.5 tdi ael
- bartek.d10
- Adept
- Posty: 22
- Rejestracja: 2017-03-27, 13:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radziejów
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Z tego co mi wiadomo to działa chyba od 40 km/h
Jak dla mnie to do wyczyszczenia styki w manetce. Na necie jest gdzieś instrukcja jak to się robi.
Jak dla mnie to do wyczyszczenia styki w manetce. Na necie jest gdzieś instrukcja jak to się robi.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- bartek.d10
- Adept
- Posty: 22
- Rejestracja: 2017-03-27, 13:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radziejów
-
- Mechanik
- Posty: 173
- Rejestracja: 2014-04-30, 00:13
- Imię: Jarek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Strzyżów
tak jak ci afro pisał działa od 40 km/h , wystarczy ze dotkniesz hamulec i juz ci go resetuje, u mnie było tak samo raz działał raz nie rozebrałem manetkę wszystkie blaszki przeleciałem papierkiem 1000 złożyłem dając odrobinę pasty na styki tempomat działa teraz na dotyk
W ROZEBRANIU NIE MA ŻADNEJ FILOZOFII PATRZ DOBRZE BO JEST TAM BODAJŻE DWIE SPRĘŻYNKI KTÓRE PODCZAS ROZBIERANIA SĄ SZYBSZE NIŻ LUDZKIE OKO POPATRZ DOKŁADNIE JAK SĄ ZAŁOŻONE kilka blaszek i plastik na spokojnie ogarniesz temat sory za duże litery ale klawiatura coś wariuje
W ROZEBRANIU NIE MA ŻADNEJ FILOZOFII PATRZ DOBRZE BO JEST TAM BODAJŻE DWIE SPRĘŻYNKI KTÓRE PODCZAS ROZBIERANIA SĄ SZYBSZE NIŻ LUDZKIE OKO POPATRZ DOKŁADNIE JAK SĄ ZAŁOŻONE kilka blaszek i plastik na spokojnie ogarniesz temat sory za duże litery ale klawiatura coś wariuje
Ostatnio zmieniony 2017-10-04, 15:02 przez jarek_audi, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek.d10
- Adept
- Posty: 22
- Rejestracja: 2017-03-27, 13:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radziejów
jarek_audi, nie do końca, jeśli dotkniesz hamulec to go wyłączasz, jednak jeśli nie minie ileś tam sekund po przesunięciu suwakiem manetki wracasz do tamtej zadanej prędkości, żeby od razu go zresetować przesuwasz do końca w prawo. Nie wiem czy wiesz(pewnie tak, ale może dla innego forumowicza będzie to ciekawostką ), po naciśnięciu pedału przyspieszenia i puszczeniu, wraca do zadanej prędkości.
Takie te nasze fury mądre
Takie te nasze fury mądre
Ostatnio zmieniony 2017-10-04, 23:10 przez bartek.d10, łącznie zmieniany 1 raz.
No smoke no fun !