[A6-2.5TDI AEL] Brak doładowania przy niskich obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Hektor
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zlotoryja

[A6-2.5TDI AEL] Brak doładowania przy niskich obrotach

Post autor: Hektor »

Witam. Z racji tej iż jest to mój pierwszy post i dopiero zaczynam poznawać mojego AEL-a proszę o wyrozumiałość za ewentualne błędy z mojej strony. Posiadam 4 m-ce auto odpala ok nie posiada żadnych niepokojących usterek(chyba?) tylko właśnie kopyto jak by miał opóźnione. Przesyłam logi 000 i 011 do analizy , lub potrzebne będą jeszcze jakieś ? Pzdr

http://vaglog.pl/log-011_OU3JN.html

http://vaglog.pl/log-000_Q7C76H3.html
skok_123
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-10-09, 13:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: skok_123 »

Na moje NIE do końca fachowe oko grupa 11 jest ok . Przypominam ci że AEL nie ma zmiennej geometri turbiny i zawsze ten strzał mocy będzie odczuwalny jak kreska będzie przed 3000 obrotów. Co do grupy 000 to kąt wtrysku masz duży powinien być w okolicy 60-70. Poczekajmy na wypowiedzi bardziej doświadczonych
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Na którym biegu robiona gr 011??? podejrzewam że na 3
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Hektor
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zlotoryja

Post autor: Hektor »

afro89 pisze:Na którym biegu robiona gr 011??? podejrzewam że na 3
Tak standartowo na 3 biegu . Kąt właśnie poprawiłem na ok 65 jednostek troszke ładniej pracuje ale dynamika pozostała na podobnym poziomie. Mam rozumieć ze Ael tak porostu ma ze turbo późno wstaje i wszystko jest ok z doładowaniem?
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

zrób logi na 4 biegu
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Hektor
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zlotoryja

Post autor: Hektor »

http://vaglog.pl/log-011_w6BeE8.html
Korzystając z okazji dawka oscylująca w granicach 1.6mg - 1.9 jest stanowczo za duża . Czy brak regulacji vagiem oznacza konieczność ustawienia fizycznie nastawnikiem ?
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

1.9 to dawka zbyt duża. Ustaw na 4.2 mg.
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”