[100-2.5TDI AAT] Dymi na niebiesko bez brania oleju
-
- Adept
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-04-02, 16:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk
[100-2.5TDI AAT] Dymi na niebiesko bez brania oleju
Witam
Mam problem po wymianie rozpylaczy w wtryskach(końcówki 230) występuje problem z dymieniem na niebiesko,ogólnie powinien być to problem prosty gdyby nie fakt ze auto nie bierze grama oleju,przez pół roku nie ubyło nic,dolot sprawdzony,brak większych ilości oleju. Nie mam pomysłu na ta przyczynę,może ktoś to już przerabial?
Mam problem po wymianie rozpylaczy w wtryskach(końcówki 230) występuje problem z dymieniem na niebiesko,ogólnie powinien być to problem prosty gdyby nie fakt ze auto nie bierze grama oleju,przez pół roku nie ubyło nic,dolot sprawdzony,brak większych ilości oleju. Nie mam pomysłu na ta przyczynę,może ktoś to już przerabial?
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Dymi na niebiesko pod obciążeniem czy na wolnych obrotach. Zauważyłeś to od razu po wymianie wtrysków czy dopiero po jakimś czasie????
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
Ciman, prosty test. Rozgrzane auto zostaw na odpalonym motorze około 10 minut. Po tym czasie daj w palnik. Jak chmura będzie niebieska to uszczelniacze zaworowe do wymiany. U mnie też niby oleum nie ubywało ale po takim teście chmura była widoczna. Po wymianie uszczelniaczy zero dymku. No chyba że czarny przy pełnym bucie, ale to normalne
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ciman, Ja bym jeszcze sprawdził czy któraś z nowych końcówek nie podlewa paliwem. Co do wymiany uszczelniaczy to nie musisz ściągać głowicy.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-07-07, 23:53
- Imię: Rafał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Rybno koło Działdowa
- Płeć:
U mnie zdarzyła się taka przypadłość ze 3 razy że gdy silnik jest zimny a wcisnąłem gaz za mocno to silnik zaczął nierówno chodzić i momentalnie dymił na niebiesko po 20 sekundach telepania (o ile nie zgasł) szedł normalnie, nie wiem z czym to jest związane. Oczywiście silnik nie bierze ani grama oleju.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
wyciągnąć i na maszynę specjalistyczną
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13