[100-2.0 AAD] i znowu problemy..

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
grabcokowy
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

[100-2.0 AAD] i znowu problemy..

Post autor: grabcokowy »

hej to znowu ja ze swoim awaryjnym c4 :) sprawa wygląda tak: zimny silnik - odpala jeżdżę wszystko cacy nic się nie dzieje, natomiast gdy złapie temperature strasznie szarpie na obrotach w granicach 1000/2500. w dodatku raz na jakiś czas zdaża się tak że zgaśnie i nie odpala, dopiero jak się troszkę schłodzi - po 10/15min - odpali, ale zaraz znowu zgaśnie i tak kilka razy pod rząd - później znowu spokój przez 200/300km. mam jeszcze kilka problemów.. dość często gdy dodam dużo gazu zatrzymuje się na obrotach ( a gaz wciśnięty w podłogę ) - jadąć potrafi nieźle szarpnąć.. :p wiem, że w tych silnikach 80% awarii jest spowodowanych przez wtrysk, ale kombinowałem kupowałem używki, ustawiałem i w sumie sam nie wiem czy to przez to... następna ale chyba ostatnia rzecz to brak podświetlenia deski i rejestracji - tu wiem że przyczyną jest palący się bezpiecznik, wsadze.. ujade kilka kilometrów i bum, nie ma. do tego dochodzą kierunkowskazy które raz działają raz nie :p proszę o jakąkolwiek pomoc w tym temacie, nie jestem mechanikiem, a nawet nie znam się jakoś na samochodach i mechanice, ale wasze sugestie będą dla mnie dużą pomocą w znalezieniu przyczyny tych wszystkich problemów :p


Obrazek
Awatar użytkownika
Frodos
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2012-02-19, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mysłowice

Post autor: Frodos »

Jeśli chodzi o mechaniczny wtrysk to podobno dobrym rozwiązaniem jest zamontowanie zestawu od tych gości: k-jet killers

A co do gaśnięcia po rozgrzaniu to mój brat przy takich objawach miał do wymiany czujnik położenia wału, może warto to jakoś sprawdzić.
grabcokowy
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: grabcokowy »

Nie ma iskry na świecach, wymieniłem aparat z czujnikiem - dalej nie ma, zmieniona cewka - nie ma, jeżeli komuś miałoby sie przydać nie było napięcia na plusie idącym do cewki - winą był przekaźnik
Lechu90
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2017-08-15, 13:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: Lechu90 »

Hej u mnie problem polega na tym ze na zimnym silniku benzyna kuleje jak dostanie lpg jest lepiej ale obroty leca w gore (1800okolo) im bardziej sie rozgrzeje tym bardziej spadaja az do ok500 jak przelacze na benz to wskazówka od obr prawie lezy ma samym dole. Ostatnio potrafi zgasnac i tylko na benz pracuje o ile nozna tak to nazwac. Pozdrawiam wszystkich.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”