Burdzio ta niebieska stoi od momentu kiedy ja szukałem swojej. Pierw była za 16tyś i sprzedawana jako ACK. Potem była za 15, 14,500 następnie długo za 12800, znikła na jakiś czas potem się pojawiła za 10,300 a jak widać teraz stoi za tyle. Nie wiem co z tym autem jest nie tak jeśli stoi już jakieś +/- 15 miesięcy.burdzio89 pisze:Ok zobacz to
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-1 ... xtor=SEC-8
[ Dodano: |23 Cze 2017|, o 18:32 ]
Co Szwajcar to Szwajcar
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-s ... xtor=SEC-8
[ Dodano: |24 Cze 2017|, o 15:03 ]
C4 nie jest przewartościowane po prostu mało jest już na drogach zadbanych a6c4 o 100 c4 nie wspomnę. A8d2 fajny kawał auta, jednak nie mów mi że koszta utrzymania są małe. Jeśli chcesz ją naprawiać na chinolach to może i tak, ale żeby ten samochód jeźdzdził trzeba trochę kasy w niego ładować. Samo spalanie w silnikach v8 oscylujące w okolicach 20l lpg. Do tego dochodzi ci oc. Zawieszenie faktycznie jest podobne do passata ale jeden albo dwa wahacze są inne. Tarcze są spore więc też i nie tanie przy tej masie auta trzeba kupić wyższą półkę bo zaraz je powygina. No i serwis silnika, oleju wchodzi tam sporo, rozrząd nie jest tani kup rozrząd za około 2 k do tego wymiana jakieś 500 mało nie mało jednak wyciągnać 2,5 na raz to nie jest kwota jak za cukierka. Coś ci się rypnie w silniku i też jest problem. 8x dobra świeca, niech ci zaczną zdychać cewki... A już nie mówię o poważniejszych awariach bo wtedy płyniesz.Mechanik widzi ze stać cię na a8 to też inaczej kasuje za naprawy. No i ostatnia rzecz kupić dobre a8 to też trzeba mieć trochę kasy . Fakt one w większości ładnie wyglądają, ale zazwyczaj mechanicznie to dno. Silniki Bóg wie z jaimi przebiegami. A mi nawet nie wygodnie siedzi się w a8 czuje się taki odizolowany i taki obudowany tym wszystkim tam. Wiem wariat ze mnie ale wolę moje 100c4, jakby miało tylko wyciszenie a8 to by to była bajka.przemoprzem pisze:Wg mnie C4 jest od jakiegoś roku sporo przewartościowane. Audi A8 D2 są często - co logiczne - na niezłym wypasie, z tego co kojarzę to amortyzatory, klocki to chyba porównywalne. Są jakieś wynalazki typu poduszka silnika olejowa tylko w ASO za niezły hajs, ale przecież to samo było np w ACK i pochodnych z napinaczami łańcuchów wałków rozrządu które do niedawna były tylko w ASO za chyba 2200 komplet. Zawieszenie to jest C5/Passat B5? - wiadomo że C4 to 2 wachacze i tuleja na pręta stabilizatora - ale cóż - tanio, ale C5 prowadzi się bajecznie w porównaniu do C4.