ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100 C4] AAN jaki alternator?
Autor Wiadomość
dechpo 
C4 Autorytet



Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Trakcja: Quattro
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 472
Skąd: Warszawa
Wysłany: |20 Kwi 2017|, o 20:03   [100 C4] AAN jaki alternator?

Padł mi najprawdopodobniej regulator napięcia, ładuje 14, czasem 11, czasem 13 i w końcu pada akumulator. Niestety alternator to jakiś zamiennik, więc postanowiłem kupić oryginalny, założyć, jak będzie słabo to go zregenerować. Jaki alternator siedział w AAN? Spotkałem dwa rodzaje, jeden taki jak miałem w AAT, drugi z kołem jak do wentylatora z przodu i trochę inną obudową. Mowa oczywiście o 120 Bosch.
 
 
     
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 926
Skąd: śląsk
Wysłany: |20 Kwi 2017|, o 21:45   

dechpo, wymontuj regulator i zobacz w jakim stanie są szczotki. Ja miałem identyko u siebie. Raz ładował raz nie. Szczotki nie istniały u mnie. Kupiłem regulator za 30 zeta i śmiga aż miło.
_________________

 
 
     
dechpo 
C4 Autorytet



Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Trakcja: Quattro
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 472
Skąd: Warszawa
Wysłany: |29 Kwi 2017|, o 21:01   

Dawid2542, dziękuję, miałeś rację, wymieniłem regulator i działa, szczotki jeszcze były, ale już niedużo zostało. Są dwa rodzaje regulatorów, jeden prosty, do nowszego alternatora (takiego jak w A6), drugi zgięty o 90° do alternatora z wiatrakiem z przodu. Zmierzyłem na nowym regulatorze napięcie i jest 13,9(teoretycznie powinno być 14,2) mierzone przy alternatorze najprostszym multimetrem. Przejechałem 250km i nie padł akumulator. Kombinować z zakładaniem markowego regulatora?
 
 
     
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 926
Skąd: śląsk
Wysłany: |30 Kwi 2017|, o 05:03   

Też mam nie markowy i na liczniku widać że jak się silnik Zagrzeje to spadnie gdzieś o 0.5 Volta z 14.2 na 13.7 mniej więcej. Do tego jak by się przyjżeć to światła delikatnie mrygają. U mnie też był ten kątowy regulator. :ok:
_________________

 
 
     
dechpo 
C4 Autorytet



Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Trakcja: Quattro
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 472
Skąd: Warszawa
Wysłany: |10 Cze 2017|, o 12:47   

Założyłem nowy regulator febi i ori ze szrotu i jest tak samo, nie warto przepłacać :)
Ostatnio zmieniony przez dechpo |10 Cze 2017|, o 12:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14