[A6-1.9TDI 1Z] Audi a6 c4 1.9 tdi brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych wysokoprężnych.
adrian123
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sławno

[A6-1.9TDI 1Z] Audi a6 c4 1.9 tdi brak mocy

Post autor: adrian123 »

Witam wszystkich mam pewien problem szukałem lecz nie mogłem znaleźć identycznego.
A więc po przyjeździe zgasiłem silnik a gdy wróciłem po prostu nie ma mocy. W pełnym zakresie obrotów ciągnie tak samo. Nie ma takie czegoś jak wcześniej że po 2 tys ma dużą moc. Jest bardzo słaby proszę o szybka pomoc

Dodam że wymieniłem wężyki do turbiny , przepływomierz , i zawór sterujący

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2017-05-01, 19:34 przez adrian123, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

kolego tagi-teraz jeszcze poprawilem za ciebie.
_tagi
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

adrian123, Jaki masz przepływomierz pierburg czy bosch
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
adrian123
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sławno

Post autor: adrian123 »

przepływomierz pierburg

[ Dodano: |1 Maj 2017|, o 22:17 ]
już mi się kończą pomysły co może być przyczyną.
munior
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: munior »

adrian123 pisze: wymieniłem wężyki do turbiny , przepływomierz , i zawór sterujący
adrian123 pisze:już mi się kończą pomysły co może być przyczyną.
Chyba żartujesz :shock: Wyczerpały ci sie pomysły ,jak nawet nie zacząłeś diagnozy tak jak należy .To co zrobiłeś ,to najgorszy z możliwych sposób na diagnozę :roll: Kto w dzisiejszych czasach ,gdzie kabel diagnostyczny kosztuje 20-30 zł ,zaczyna "naprawy" od wymiany osprzetu w ciemno? . Z opisanych objawów wynika że przyczyna jest banalna i będzie od razu widać co jest nie tak po podpięciu vaga .Taki prosty osprzęt jak w 1z diagnozuje sie w kilka minut ,wystarczy podpiać vaga , sprawdzić błedy ,a jak to nie naprowadzi na przyczynę ,to sprawdzamy parametry podczas jazdy . Czasem zaraz po ruszeniu auta od razu widać co jest nie halo ,np. "stojace " poniżej normalnych wartosci wskazania z przepływomierza ,albo całkowity brak cisnienia w dolocie ... każda z tych przyczyn , będzie powodować kompletną niemoc auta .Nawet bez vaga są sposoby na sprawdzenie cisnienia w dolocie i przepływomierza .Przepływomierz pierburga mozna szybko zdiagnozować przy pomocy diody wpietej we wtyczkę ,a to czy jest jakiekolwiek cisnienie w dolocie tez można sprawdzić bez żadnych przyrządów,wystarczy scisnąć jakiś gumowy wąż w dolocie i dodać gazu ...
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

munior, to poprosze cierozpisz metody sprawdzenia bez kabla,wraz z ew.mozliwosciami naprawy.dla laika.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
adrian123
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sławno

Post autor: adrian123 »

Turbo wymieniłem na drugie używane i dalej nic. Komputer nie chce mi się coś połączyć z samochodem więc na razie nie mogę sprawdzić komputerowo.


Proszę o podpowiedzi :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

przestan krzyczec
bez kompa nie bedzie latwo ogarnac tego.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
munior
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: munior »

adrian123 pisze:Turbo wymieniłem na drugie używane i dalej nic.
Widzę że nie da się tobie pomóc ,bo uparcie stosujesz metody przy których ręce opadają ...ja rozumiem że można nie mieć vaga i jakoś sie ratować ,wymieniajac węzyki ,zawór n75 ,czy przepływomierz ...ale żeby wymieniać turbinę w ciemno :?: :shock: to już gruba przesada .Jedż do kogoś kto ci podłaczy vaga i zdiagnozuje tą prostą usterkę ,bo metody które stosujesz na pewno nie doprowadzą cię do znalezienia usterki ,a zapewniam cię że usterka przy tych objawach jest jakaś banalna ...i żeby nie było że" wiem ,ale nie powiem "...bo nie wiem ,ale od tego jest właśnie diagnostyka komputerowa żeby w takich przypadkach nie wymieniać wszystkiego po koleji.To zwykły tdi 1z ,prosty jak budowa cepa ,vagiem diagnozuje sie go w kilka minut,bez vaga trchę dlużej ,bo trzeba mieć własne patenty na sprawdzenie tego czy tamtego ,ale na pewno w ten sposob nie zdiagnozuje tego laik ,który nie wie co i jak powinno się zachowywać . Są też takie usterki ,których po prostu bez vaga nie zdiagnozujesz
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

popieram Muniora w calej rozciaglosci :ok: :ok: :ok: :ok:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
adrian123
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sławno

Post autor: adrian123 »

Mam do was jeszcze jedno pytanie czy może to być uszkodzony sterownik silnika ? dodam że mam chip zrobiony , na komputer uda mi sie może dzisiaj podjechać .
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

Próbowałeś przestawić zapłon pompą? Może poluznil Ci się klin, albo zrywa, na zębate z wału korbowego (częste w 1z)
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
adrian123
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sławno

Post autor: adrian123 »

Błędy jakie wyskoczyły to : 553 -Przepływomierz masowy powietrza -G70 przerwa lub zwarcie do masy

527-czujnik tem. w przwodzie dolotowym - G72 przerwa lub zwacie do plusa


moje pytanie jak sprawdzić czy wg prąd dochodzi do przepływomierza na których pinach powinien być prąd.

[ Dodano: |6 Maj 2017|, o 12:37 ]
Jeszcze wypluwa takie błędy jak
741 -Kontrola pedału hamulca nieprawidłowy sygnał
550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania
proszę o pomysły od czego mam zacząć
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

Ostatnio zmieniony 2017-05-06, 22:52 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.
adrian123
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sławno

Post autor: adrian123 »

Nikt nic nie pomoże ? dzisiaj jade kupić przeplywomierz dodam że zaczął chodzić jak traktor zaczął strasznie klekotać .Mógłby ktoś pomóc?

Dodam ,że bez dodaniu gazu ślinik chodzi cicho lecz po dodaniu gazu zaczyna klekotać.

[ Dodano: |8 Maj 2017|, o 14:02 ]
Klekot zrobiłem był to zbezpiecznik
ale brak mocy nadal jest byłem kupiłem używany przepływomierz i dalej to samo proszę o radę co dalej zrobić
Ostatnio zmieniony 2017-05-08, 08:56 przez adrian123, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”