ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[S6-4.2 AEC] kable zapłonowe do audi S6
Autor Wiadomość
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Pomógł: 21 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 931
Skąd: śląsk
Wysłany: |21 Kwi 2016|, o 10:18   [S6-4.2 AEC] kable zapłonowe do audi S6

siema, muszę wymienić u siebie kable zapłonowe, znalazłem z BERU ale cena mnie zabiła. ponad 1400 za komplet,
poszperałem trochę w necie i dostępne są jeszcze NGK za 770 zeta i SENTECH za 353 zł
jako że wydatki się mnożą to będą co warte te kable za 353 zeta? czy polecacie coś innego?
nikt nie mówił że będzie lekko i tanio no ale trzeba reanimować wóz,
_________________

 
 
     
gitmar 
Moderator
S-gang




Moje Audi: S6+
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEC + AHK
Pojemność silnika: 4170 + 4172
Imię: Mariusz
Trakcja: Quattro
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 305
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: |21 Kwi 2016|, o 11:08   

Jeśli jeszcze BERU są dostępne to zaciśnij zęby czy pas (co tam wolisz ;) ) i bierz te kable. Sentech to najgorszy shit i po krótkim czasie będziesz miał dyskotekę pod maską. NGK są za wysokie pod oryginalne osłonki, poza jak dla mnie też lipa (w 2.8 30V rwały się w palcach przy ponownym demontażu). Z tych tańszych niektórzy chwalą Power-Teca, tylko musisz dobrać odpowiednią wysokość fajki.
_________________
S6 C4 Limo 4.2 V8 AEC automat LY9B - było
S6 Plus Avant LZ5M - jest

S6 C4 Limo 4.2 V8 AEC manual LZ5U - jest
 
     
Grzesiek_Cichy 
C4 Autorytet




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2004
Oznaczenie silnika: ANK
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Grzegorz
Trakcja: Quattro
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Lis 2014
Posty: 467
Skąd: Brodnica
Wysłany: |21 Kwi 2016|, o 21:35   

Dawid2542, tak jak doradza Ci gitmar, bierz tylko BERU. Cena zaporowa którą trzeba niestety ponieść. Taki urok ale wymienisz je raz i wystarczy. Przy okazji kupowania przewodów kup specjalne szczypce do ściągania fajek przewodów które łatwo wyrwać. Zapewniam Cię że te przewody są świetnej i najwyższej klasy jakości. Ich każdorazowe zdejmowanie sprawia problem bo tak siedzą "ciasno" na świecach. Przewody NGK, Sentech omijać dalekim łukiem. Kupisz raz i za chwilę będziesz to musiał zrobić ponownie. Wiem to już z własnego doświadczenia. Od kilku lat stosuję tylko układ zapłonowy "BERU" które nie jest tani...ale zapewnia bezproblemowe użytkowanie i wysoką klasę pracy silnika. Gorąco je polecam. Najlepszego :ok:
_________________

 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 13 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 915
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |21 Kwi 2016|, o 22:40   

musiał byś popytać obecnego właściciela mojej byłej S6 sedesa ja tam wstawiałem nowe Sentechy bo za widnego było widać pioruny :D ale to już z 5lat temu było
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
darekvw89 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2600
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 12
Skąd: SzlichtyngoVWa
Wysłany: |25 Lis 2016|, o 00:56   

a ja mam komplet nowych fajek beru+przewód bremi+wtyczi przy kopólkach bremi

i teraz pytanie ktoś mam doświadczenie jak to złożyć do kupy?
 
     
Therrax 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Kuba
Trakcja: Quattro
Wiek: 29
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 8
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |27 Kwi 2017|, o 14:45   

Panowie odświeże temat, zastanawiam sie nad wymiana kabli, ale z tego co widze to ceny sa duzo wyzsze, sentechy 613 zł , Ngk 1289 zł, beru 2315 zł

Nie ma tutaj opinii o kablach Valeo
https://www.czesciauto24.pl/valeo/1075711

Ktoś coś słyszał?
Ostatnio zmieniony przez Therrax |27 Kwi 2017|, o 16:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN+AAN
Pojemność silnika: 11,4
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 332
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |21 Lis 2018|, o 19:11   

Ja tylko napiszę że założyłem kable ngk
Po pierwsze długość fajek taką samą jak beru
Po drugie w 2.8 AAH wytrzymały mi 8 lat.

To takie m9je doświadczenie którym chciałem się podzielić
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
S6 C4 AAN AVANT jest i.?
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D2 AUW lift
wszystko w QUATTRO
A3 8L 1.8T OŚKA - żony sprzedana (zaliczka)
 
     
stolar_86 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4,2
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Wiek: 33
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Toruń
Wysłany: |10 Lis 2019|, o 15:03   

Odkopuję. Gdyby ktoś rozważał czy warto kupić BERU - moje są z 2000r i nadal bez zarzutu...
Raz na te 20 lat warto wydać trochę więcej ;)
 
     
wyborowy 
Czeladnik




Moje Audi: S4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2226
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Wiek: 30
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 56
Skąd: Wawa - Białołęka
Wysłany: |11 Lis 2019|, o 00:16   

Ciekawe czy dało by się założyć TFSI...
_________________
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja kanapa:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11579

.
 
     
gienkas 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4.2
Trakcja: Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 36
Skąd: Kraków
Wysłany: |12 Lis 2019|, o 12:24   

Witam,

U mnie Beru ZEF1177 nie wytrzymały niestety 4 lat(dałem ok. 1200PLN).

Kupiłem bieżący model NGK(Made in Poland) ~700 PLN i potwierdzam, auto jeździ poprawnie. Wszelkie bolączki wypadającego zapłonu mineły. Jedyna różnica jaką wybadałem BERU vs NGK to opornośc fajek odpowiednio: 4kOhm/2kOhm.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13