[A6 C4] Brak ładowania w AELu

Ravi224
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2016-06-20, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlasie

[A6 C4] Brak ładowania w AELu

Post autor: Ravi224 »

Siema. Przed chwilą wracajac z galerii spotkałą mnie nie miła niespodzianka. Przy odpaleniu pod galeria auta zaczęła się swiecic(na wolnych obrotach lekko, na wyzszych mocniej, powyzej 3.5 tys gasła) kontrolka od ładowania oraz od smarowania(tu działa tak samo jak w kontrolce od ładowania). No i na wskazniku pokazuje mi ładowanie ponizej 12V. Dzis rano wszystko było ok, auto postało 20 min przed galeria i zaczęło odwalac cuda. Dodam ze teraz wycieraczki od szyb wolniej chodzą, podswietlenie licznika słabiej swieci. Alternator do regeneracji? Dodam ze mam skrzynie basowa ale po odpieciu kabla + bez zmian.
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

brak ładowania, mógł Ci się urwać kabelek
Ravi224
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2016-06-20, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlasie

Post autor: Ravi224 »

Ale tak po samym postoju 20 min? Przy alternatorze wszystkie kable sa na miejscu. A co z kontrolka od smarowania?
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

A aku ile już ma wiosen ?

Podstawa to altek - trzeba go na stolik wiertarkę w dłoń rozpędzić wiertarką aku i zobaczyć ile daje. Może być regulator napięcia, szczotki, tuleje, diody. Jak tu wszystko będzie good to aku może być walnięte- na zimnie mogła płyta strzelić
Awatar użytkownika
frost12q
Mechanik
Mechanik
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-11, 13:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gryfino

Post autor: frost12q »

W pierwszej kolejnosci wez miernik i sprawdz jakie masz napiecie na wyjsciu z alternatora pod maska. Bedziesz wiedzial czy problem zaczyna sie w alternatorze czy gdzies dalej w strone aku.
ejdi500
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2017-04-13, 17:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie

Post autor: ejdi500 »

Sprawdź też stan akumulatora i napięcie paska PK
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”