[100-AVANT.] Kierownica eskowa a AIR BAG
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
[100-AVANT.] Kierownica eskowa a AIR BAG
Witajcie, nie wiem czy w dobrym dziale lokuje moje pytanie. Mozliwe ze powinno byc w 'rezanie' lub 'airbag'
W mojej setce mam poduszki powietrzne i chciałbym wymienić kierownicę na taką jak na zdjęciu:
Jak widzicie jest z poduszką powietrzną, facet mówi ze u niego poduszek nie było więc nie podpinał. Czy u mnie będę mógł to podpiąć jako że mam ori poduszki powietrzne? Nie chciałbym żeby mi się kontrolka świeciła
W mojej setce mam poduszki powietrzne i chciałbym wymienić kierownicę na taką jak na zdjęciu:
Jak widzicie jest z poduszką powietrzną, facet mówi ze u niego poduszek nie było więc nie podpinał. Czy u mnie będę mógł to podpiąć jako że mam ori poduszki powietrzne? Nie chciałbym żeby mi się kontrolka świeciła
100C4 Avant 2.6Q 1992 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Zależy czy nic nie majstrował.o ile pamietam to da sie to zrażać pod twoja taśmę.robilem tak chyba dla casiana.troche zezby jest.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Trzeba przekładać taśmę.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- rychu1717
- Mechanik
- Posty: 154
- Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
KazikMigdalski, Wydaję mi się że tą poduszkę miał jako atrapę , a co do mocowania to nie wiem czy tam jest gruby czy mały gwint, Natomiast tak jak mówi Butterbean, wszystko się da zrobić wystarczy trochę chęci
Ja do swojego zakładałem z 3 sline gdzie taśma jest sporo większa i połączona z pająkiem, i musiałem dodatkowo przerabiać nowe przejścia dla kabli oraz trochę spawać bo kierownica za głęboko siadała i dociskała za bardzo taśmę. W razie czego też podpowie
Poglądowo tak to wyszło
Ja do swojego zakładałem z 3 sline gdzie taśma jest sporo większa i połączona z pająkiem, i musiałem dodatkowo przerabiać nowe przejścia dla kabli oraz trochę spawać bo kierownica za głęboko siadała i dociskała za bardzo taśmę. W razie czego też podpowie
Poglądowo tak to wyszło
Ostatnio zmieniony 2017-04-07, 08:46 przez rychu1717, łącznie zmieniany 1 raz.
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
gitmar, KazikMigdalski,
kiera Pro Line Sport do A6/S6 powinno podejść P&P - taśma jest taka sama - kwadratowa
problemy pojawiają w 100/S4 gdyż tam taśma była okrągła, więc lepiej przełożyć również obudowę kolumny
link do manuala po angielsku
12v.org/urs/UrS4SportSteeringWheelConversion.pdf
kiera Pro Line Sport do A6/S6 powinno podejść P&P - taśma jest taka sama - kwadratowa
problemy pojawiają w 100/S4 gdyż tam taśma była okrągła, więc lepiej przełożyć również obudowę kolumny
link do manuala po angielsku
12v.org/urs/UrS4SportSteeringWheelConversion.pdf
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Do 100 jesli zaczniesz wkładać obudowę to i tak musisz zmienić pająk bo jest z większa dziura.jak pająk to i kolumnę kierownicy..
Reasumując-kiere z duża dziura z a6c5 da sie założyć do a6c4kiere z mała dziura-a4przedlift i np a6c4 da sie zwężać pod taśmę okrągła i założyć do 100 c4
Reasumując-kiere z duża dziura z a6c5 da sie założyć do a6c4kiere z mała dziura-a4przedlift i np a6c4 da sie zwężać pod taśmę okrągła i założyć do 100 c4
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
Dziękuję za odpowiedzi, cieszę się że temat ruszył mocniej z kopyta
Przez telefon dowiedziałem się że kierownica którą zamierzam nabyć ma jak pisze Butter 'dużą dziure' i facet miał jakąś przejściówkę na mniejszą dziure. Martwie się tylko że kupie i nie będę mógł założyć ale może z Waszą pomocą dam rade w razie czego coś ulepić W każdym razie jeździła ona dotychczas w setce c4
Aha i zapomniałem że dostałem jeszcze dwa zdjęcia, może poznacie jaki to wieloklin:
Przez telefon dowiedziałem się że kierownica którą zamierzam nabyć ma jak pisze Butter 'dużą dziure' i facet miał jakąś przejściówkę na mniejszą dziure. Martwie się tylko że kupie i nie będę mógł założyć ale może z Waszą pomocą dam rade w razie czego coś ulepić W każdym razie jeździła ona dotychczas w setce c4
Aha i zapomniałem że dostałem jeszcze dwa zdjęcia, może poznacie jaki to wieloklin:
Ostatnio zmieniony 2017-04-07, 12:48 przez KazikMigdalski, łącznie zmieniany 1 raz.
100C4 Avant 2.6Q 1992 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
- LukQQu
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Ja u siebie w A6 miałem 4-ramienną i bez żadnych problemow zmieniłem na 3-ramienną, wszystko pasowało idealnie.gitmar pisze:To i ja się podłączę pod pytanie....W swojej eSce mam zwykłą skórzaną czteroramienną kierę. Jeśli będę chciał założyć 3-ramienną Pro Line Sport (bo tak się to nazywa a nie S-line ) to muszę coś rezać czy podejdzie P&P
- gitmar
- C4 Autorytet
- Posty: 295
- Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: S6+ C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 4.2 326KM (AHK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Dokładnie tak. Kiera już przełożona i wsio okLukQQu pisze:Ja u siebie w A6 miałem 4-ramienną i bez żadnych problemow zmieniłem na 3-ramienną, wszystko pasowało idealnie.gitmar pisze:To i ja się podłączę pod pytanie....W swojej eSce mam zwykłą skórzaną czteroramienną kierę. Jeśli będę chciał założyć 3-ramienną Pro Line Sport (bo tak się to nazywa a nie S-line ) to muszę coś rezać czy podejdzie P&P