[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

inne .

Mam tez zr18 , z audi a8 2 tłoczkowe i te z Boxstera.
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

S6 145mm
A6 94mm rozstaw śrub jarzm.
marcin łuków
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: łuków

Post autor: marcin łuków »

touareg 3.0tdi może podpasować. myślałem o tym do s8 ale jest na tarcze 330mm,zamiast tego założyłem od d3 4.2tdi zaciski i tarcze 360mm. do c4 trzeba dotoczyć dystans na piastę pod tarcze, albo przerobić mocowanie jarzma.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Wyczytałem że zacisk z 3.0 tdi touareg idzie pod tarcze 330 i 350.
Tylko jak ze zamieszczeniem się w feldze 17?
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
gaco155
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2012-12-02, 15:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kętrzyn

Post autor: gaco155 »

ja mam u siebie zaciski 4 tłoczkowe touarega na tarczy 330/32 od merca na feldze et35
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-03-13, 15:40 przez gaco155, łącznie zmieniany 1 raz.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Spoko. To teraz opisz coś więcej.
Jakie adaptery i czy coś robiłeś z tarcza mi czy oryginalne?
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

ja miałem to tak:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

tarcza merc Sklasa 335mm średnicy
zwrotnice po ufo, piasta podtoczona 10mm w głab pod średnice tarczy miecia
zacisk touareg na tulejkach dystansowych zarazem centrujących ponieważ średnica śrub C4 a touareg jest inna o ile dansowały już nie pamietam :-/
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Surchon
Mechanik
Mechanik
Posty: 216
Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
Imię: Michał
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surchon »

Panowie, odkopię trochę temat. W zeszłym roku zrobiłem u siebie hamulce z przodu - wstawiłem jarzma od C5 i mam tarcze 312mm. Niestety teraz tył już powoli się kończy i będę musiał się za niego wziąć - z tym, że tył hamuje bardzo słabo i myślałem o jakimś swapie. Warto? Proszę o info od osób, które coś już u siebie robiły (może zestaw z S6?). Zaciski trzeba zmieniać, ale czy trzeba coś przerabiać?

Z tego co czytałem niektórzy wymieniali też serwo? Proszę o jakieś opinie, bo podobno różnica jest spora. Z czego wstawialiście? Dużo było przerabiania?
Ostatnio zmieniony 2018-11-15, 17:10 przez Surchon, łącznie zmieniany 1 raz.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Surchon, masz org serwo czy jakieś inne ? Bo tu tkwi dużo problemów
AEL INSIDE
Surchon
Mechanik
Mechanik
Posty: 216
Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
Imię: Michał
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surchon »

Dodek pisze:Surchon, masz org serwo czy jakieś inne ? Bo tu tkwi dużo problemów
Myślę, że oryginalne. Ja tam nic nie grzebałem i nie wygląda na to, aby ktoś przy tym coś zmieniał. Jutro jeszcze się upewnię - ale 99% jest oryginał.
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Surchon, Ja szukałem jarzm od S i bez worka kasy nic się nie udało. Jezeli znajdziesz 4 sztuki to daj znać :ok:
Surchon
Mechanik
Mechanik
Posty: 216
Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
Imię: Michał
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surchon »

trooky, samych jarzm szukałeś? To jakie masz zaciski z tyłu? Ja mam tarcze lite, więc musiałbym mieć chyba komplet z eSki? Tj. zaciski i jarzma? Podpasuje to do mnie p&p, czy trzeba kombinować? Audi A6 C4 2.8 quattro.

Worek kasy mówisz? Już mi się to nie podoba :D Jaka cena jest w miarę normalna za same jarzma/zaciski z jarzmami? Ostatnio zaciski z jarzmami za 400 widziałem. Jak coś znajdę to dam znać :ok:
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Tasz szukałem samych jarzm. Zaciski mam takie jak w S6 C5 i czekają na montaż. Z tego co wiem to pasują jak zrobi się dystans niewielki. Wszystko do sprawdzenia.

Za mniej niż 500 nie widziałem dawno.
np
https://www.olx.pl/oferta/hamulce-tyl-w ... xu12F.html
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

załóż sobie inne serwo + 4 tłoczkowe zaciski na przód nawet na tarczy 288 auto staje dęba i nie potrzba wiecej.
AEL INSIDE
Surchon
Mechanik
Mechanik
Posty: 216
Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
Imię: Michał
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surchon »

Dodek pisze:załóż sobie inne serwo + 4 tłoczkowe zaciski na przód nawet na tarczy 288 auto staje dęba i nie potrzba wiecej.
Z przodu mam jarzmo z C5 pod tarcze 312. Wszystko niedawno wymienione więc nie będę tego ruszał - można powiedzieć, że jeszcze pachną nowością. Jakie serwo podejdzie bez większego rezania? Czy nie ma takiego? Z tym, że tył muszę zrobić tak czy tak (koniec klocków, tarcze też już powoli się kończą - a hamulca tam praktycznie nie ma), a chyba lepiej aby były tarcze wentylowane niż lite? Jeżdżę sporo z dużymi prędkościami, więc ma się co grzać... A że tył muszę zrobić to chciałem już wstawić coś lepszego.

trooky pisze:Tasz szukałem samych jarzm. Zaciski mam takie jak w S6 C5 i czekają na montaż. Z tego co wiem to pasują jak zrobi się dystans niewielki. Wszystko do sprawdzenia.

Za mniej niż 500 nie widziałem dawno.
np
https://www.olx.pl/oferta/hamulce-tyl-w ... xu12F.html
O widzisz, to muszę zagłębić się w temat - ja szukałem zacisków od S6 C4. Ostatnio na grupie na FB ktoś za 400zł wstawił. W sumie też mogę popatrzeć za czymś innym, bo ja dystans sobie mogę dorobić samemu taki jakiego będę potrzebował, ale chciałem już mieć coś sprawdzonego...
Ostatnio zmieniony 2018-11-17, 16:10 przez Surchon, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”