[A6 C4] Wymiana żarówek - Xenon
-
- Adept
- Posty: 31
- Rejestracja: 2016-12-05, 21:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
[A6 C4] Wymiana żarówek - Xenon
Cześć koledzy i koleżanki,
Jestem zielony w te sprawy i pytanie kieruje do was. Od dziś przestała mi działać żaróweczka od świateł do jazdy dziennej.
Czy w tym przypadku muszę wyjąć całą lampę? Na zdjęciu widzicie, jest maaaalutko miejsca na rękę, czy muszę kombinować bez wyjmowania lampy ?
No i ... Czy od razu mam wymienić dwie (lewa i prawa) ?
Jestem zielony w te sprawy i pytanie kieruje do was. Od dziś przestała mi działać żaróweczka od świateł do jazdy dziennej.
Czy w tym przypadku muszę wyjąć całą lampę? Na zdjęciu widzicie, jest maaaalutko miejsca na rękę, czy muszę kombinować bez wyjmowania lampy ?
No i ... Czy od razu mam wymienić dwie (lewa i prawa) ?
Ostatnio zmieniony 2017-02-14, 11:49 przez MarcinLca, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
wymienisz bez wyciągania lampy, ściągnij dekielek, który jest zabezpieczony tym prętem, w deklu też masz uszczelkę żarnika xenonowego, dalej już sobie poradzisz
żarniki zawsze wymieniamy parami, z czasem zmienia się nieco barwa światła, ale ja np. zostawiłem sobie tą jeszcze sprawną i założę ją jak jedna z obecnych (nowych) się zjara
żarniki zawsze wymieniamy parami, z czasem zmienia się nieco barwa światła, ale ja np. zostawiłem sobie tą jeszcze sprawną i założę ją jak jedna z obecnych (nowych) się zjara
-
- Adept
- Posty: 31
- Rejestracja: 2016-12-05, 21:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Dzięki Fałdzik za info. Niestety już wyjąłem żarówkę i nie jest ona spalona ...
Sprawa wygląda troszkę inaczej.
Kontrolka świeci taka jak poniżej. Czytam że jest ona od kierunkowskazów ???
Dodatkowo taka kontrolka wyskakuje :
Czy jedna kontrolka z drugą są jakoś powiązane ?
Ta druga jest od spryskiwaczy ? Czy od braku ładowania(tak wyczytałem gdzieś na google) ?
Sprawdzę bezpieczniki, jak to nic nie da to edytuje post. Pozdro
------------------------------------------------------------------------------------
Ok, sprawdziłem.
A więc bezpieczniki całe.
Żarówka spalona, zdjęcie na dole
Fałdzik w takim razie, odpinam kabelek od tej tzw"puszki" i podpinam ją tam, tak ?
Czy da się to w inny sposób zrobić?
Sprawa wygląda troszkę inaczej.
Kontrolka świeci taka jak poniżej. Czytam że jest ona od kierunkowskazów ???
Dodatkowo taka kontrolka wyskakuje :
Czy jedna kontrolka z drugą są jakoś powiązane ?
Ta druga jest od spryskiwaczy ? Czy od braku ładowania(tak wyczytałem gdzieś na google) ?
Sprawdzę bezpieczniki, jak to nic nie da to edytuje post. Pozdro
------------------------------------------------------------------------------------
Ok, sprawdziłem.
A więc bezpieczniki całe.
Żarówka spalona, zdjęcie na dole
Fałdzik w takim razie, odpinam kabelek od tej tzw"puszki" i podpinam ją tam, tak ?
Czy da się to w inny sposób zrobić?
Ostatnio zmieniony 2017-02-15, 18:13 przez MarcinLca, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
pierwszy piktogram to spalona żarówka,
drugi piktogram to mało płynu w spryskiwaczu
ta puszka to przetwornica i dokładnie tak jak napisałeś, wypinasz jedną żarówkę i wpinasz nową, pamiętaj żeby nie dotykać szkła nowej żarówki, bo skróci to jej żywotność
jeśli jeszcze nie kupiłeś żarówek, to nie polecam allegro, lepiej podejść do "polmozbytu" i kupić na miejscu, w prawdzie też chińczyk, ale w moim odczuciu nieco lepszej jakości, co do temperatury barwowej to 6000K w przypadku HID-ów jest OK
drugi piktogram to mało płynu w spryskiwaczu
ta puszka to przetwornica i dokładnie tak jak napisałeś, wypinasz jedną żarówkę i wpinasz nową, pamiętaj żeby nie dotykać szkła nowej żarówki, bo skróci to jej żywotność
jeśli jeszcze nie kupiłeś żarówek, to nie polecam allegro, lepiej podejść do "polmozbytu" i kupić na miejscu, w prawdzie też chińczyk, ale w moim odczuciu nieco lepszej jakości, co do temperatury barwowej to 6000K w przypadku HID-ów jest OK
Ostatnio zmieniony 2017-02-15, 21:17 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 31
- Rejestracja: 2016-12-05, 21:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Ok to dzięki za wszelkie info i pomoc !FAŁDZIK pisze:pierwszy piktogram to spalona żarówka,
drugi piktogram to mało płynu w spryskiwaczu
ta puszka to przetwornica i dokładnie tak jak napisałeś, wypinasz jedną żarówkę i wpinasz nową, pamiętaj żeby nie dotykać szkła nowej żarówki, bo skróci to jej żywotność
jeśli jeszcze nie kupiłeś żarówek, to nie polecam allegro, lepiej podejść do "polmozbytu" i kupić na miejscu, w prawdzie też chińczyk, ale w moim odczuciu nieco lepszej jakości, co do temperatury barwowej to 6000K w przypadku HID-ów jest OK
To polecasz 6000K tak ? Nie będą za mocne ?
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
to co masz zamontowane to są tzw. HID-y, chińska podróbka ksenonów, zatem są nieco słabsze od firmowych,
np. 6000K to temperatura barwowa (kolor światła), nie moc żarówki i tak jak pisałem na HID-ach możemy mieć oznaczenie właśnie 6000K ale finalnie wyjdzie nieco powyżej 5000K,
z pewnością odradzam 8000K, mamy prawie fioletowe światło i "miśki" z pewnością się czepią
ja sam mam 6000K i odpukać mimo kilku kontroli nikt się nie czepił, ale oczywiście mam spryski reflektorów i poziomowanie
tu masz ładnie opisane o co chodzi z tą temp. barwową
np. 6000K to temperatura barwowa (kolor światła), nie moc żarówki i tak jak pisałem na HID-ach możemy mieć oznaczenie właśnie 6000K ale finalnie wyjdzie nieco powyżej 5000K,
z pewnością odradzam 8000K, mamy prawie fioletowe światło i "miśki" z pewnością się czepią
ja sam mam 6000K i odpukać mimo kilku kontroli nikt się nie czepił, ale oczywiście mam spryski reflektorów i poziomowanie
tu masz ładnie opisane o co chodzi z tą temp. barwową
Ostatnio zmieniony 2017-02-16, 10:39 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
chonabibe, nie napisałem samopoziomowanie, więc nie rozumiem Twojego pytania
co to instalacji, to sądząc po zdjęciach ori ksenonów instalacja jest taka sama jak w normalnych lampach, ale pewien na 100% nie jestem
co to instalacji, to sądząc po zdjęciach ori ksenonów instalacja jest taka sama jak w normalnych lampach, ale pewien na 100% nie jestem
Ostatnio zmieniony 2017-02-21, 20:18 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-09-23, 21:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
FAŁDZIK - mój błąd, przepraszam. A co do instalacji to w lampie ksenonowej jest zwykłe gniazdo, ale z wyjętym jednym pinem - podejrzewam że od mijania - oraz czteropinowa wtyczka od przetwornicy, którą gdzieś trzeba wpiąć, a ja jeszcze nie namierzyłem gdzie. U mnie fabrycznie był ksenon, więc powinno coś gdzieś dyndać...