[FWD] Twardy pedał hamulca przy wysokich obrotach.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: opolskie
[FWD] Twardy pedał hamulca przy wysokich obrotach.
Witam, mam problem jak w temacie. Objawia się to tym, że powyżej ~170km/h robi się twardy pedał hamulca. Żeby zahamować trzeba mocno wdusić i przy spadku prędkości o około 10-15 km/h pedał robi się normalny. Dodatkowo hamulce wtedy nierówno hamują, tzn. jedna oś mocniej hamuje, przez co ciągnie w lewo co jest dosyć niebezpieczne.
Na tylnej osi mam nowe tarcze i klocki ATE, na przodzie nowe klocki BOSCH i nowy płyn hamulcowy. Prowadniczki w zaciskach nasmarowane i nie zapieczone. Vacum nie stuka, pedał jest miękki poniżej 170 km/h.
Miał ktoś podobny problem?
Na tylnej osi mam nowe tarcze i klocki ATE, na przodzie nowe klocki BOSCH i nowy płyn hamulcowy. Prowadniczki w zaciskach nasmarowane i nie zapieczone. Vacum nie stuka, pedał jest miękki poniżej 170 km/h.
Miał ktoś podobny problem?
Ostatnio zmieniony 2016-08-16, 15:31 przez q_dancer1, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: opolskie
Zobaczę jutro. Ale to powinno teoretycznie przy każdej prędkości ale identycznych obrotach jak przy 170km/h się dziać, czego nie zauważyłem. Może przypadkowo nie zauważyłem.
[ Dodano: |16 Sie 2016|, o 15:29 ]
Miałeś rację, pedał się robi twardy po zwiększeniu obrotów, sprawdzone na postoju więc to nie wina prędkości.
Czyli co teraz? Czyszczenie i oględziny vacum? Serwo? Nieszczelność?
[ Dodano: |16 Sie 2016|, o 18:46 ]
UPDATE2:
Vacum ssie jak złe.
Chyba serwo do wymiany. Można kupić używane czy nie ma sensu i trzeba nowe?
Serwo może syczeć bez wciśniętego pedału hamulca? Gdyby było nieszczelne to trzymałoby podciśnienie w układzie?
Serwo będzie głośniej syczeć na wyższych obrotach?
[ Dodano: |16 Sie 2016|, o 15:29 ]
Miałeś rację, pedał się robi twardy po zwiększeniu obrotów, sprawdzone na postoju więc to nie wina prędkości.
Czyli co teraz? Czyszczenie i oględziny vacum? Serwo? Nieszczelność?
[ Dodano: |16 Sie 2016|, o 18:46 ]
UPDATE2:
Vacum ssie jak złe.
Chyba serwo do wymiany. Można kupić używane czy nie ma sensu i trzeba nowe?
Serwo może syczeć bez wciśniętego pedału hamulca? Gdyby było nieszczelne to trzymałoby podciśnienie w układzie?
Serwo będzie głośniej syczeć na wyższych obrotach?
Ostatnio zmieniony 2016-08-16, 20:21 przez q_dancer1, łącznie zmieniany 4 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
serwo do wymiany.spokojnie zakladaj uzywke.
przerabialem to w 80 swojej.
przerabialem to w 80 swojej.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Układ hamulcowy to pikuś, zobaczysz jak wykręca się nakrętki trzymające serwo
Teoretycznie możesz odkręcić i odgiąć pompę hamulcową, ale przy 20-letnich przewodach ja bym tego nie robił. Odpowietrzenie układu to nie problem..
Teoretycznie możesz odkręcić i odgiąć pompę hamulcową, ale przy 20-letnich przewodach ja bym tego nie robił. Odpowietrzenie układu to nie problem..
Ostatnio zmieniony 2016-08-17, 21:33 przez various, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: opolskie
Za późno, już mam serwo zamówione
Jeszcze jedno pytanko, odpowietrzanie układu to przy zaciskach wystarczy czy trzeba też gdzieś przy pompie abs albo w innej części układu też odpowietrzać?
Jeszcze jedno pytanko, odpowietrzanie układu to przy zaciskach wystarczy czy trzeba też gdzieś przy pompie abs albo w innej części układu też odpowietrzać?
Ostatnio zmieniony 2016-08-18, 12:55 przez q_dancer1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: opolskie
Temat wrócił.
Objawy takie same jak w pierwszym poście ale po odpaleniu pedał ładnie schodzi na dół. Rano przed odpaleniem pedał jest normalnie miękki więc nieszczelności chyba nie ma.
Raczej to nie wina obrotów tylko prędkości. Powyżej 100km/h twardnieje, a obroty mam w okolicach 2000. Jak jechałem jakieś 70km/h na niskim biegu z obrotami pod 3000 to nie ma tego objawu.
Objawy takie same jak w pierwszym poście ale po odpaleniu pedał ładnie schodzi na dół. Rano przed odpaleniem pedał jest normalnie miękki więc nieszczelności chyba nie ma.
Raczej to nie wina obrotów tylko prędkości. Powyżej 100km/h twardnieje, a obroty mam w okolicach 2000. Jak jechałem jakieś 70km/h na niskim biegu z obrotami pod 3000 to nie ma tego objawu.
Ostatnio zmieniony 2017-02-05, 17:54 przez q_dancer1, łącznie zmieniany 2 razy.
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica