KUPIE 100 C4 2.8 quattro manual

przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

A co ci nie pasuje znowu w LPG? Akurat w przypadku audi jest o tyle ok że masz chociażby hydraulikę od luzu zaworowego i nie trzeba tego tykać. Moje AAH przejeździło w sumie na LPG ok 80 000 km i żadnych defektów przez LPG. Podstawa to odpowiednio dobrane bebechy i ustawienie.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
Kulfon
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 56
Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SO

Post autor: Kulfon »

przemoprzem pisze:A co ci nie pasuje znowu w LPG? Akurat w przypadku audi jest o tyle ok że masz chociażby hydraulikę od luzu zaworowego i nie trzeba tego tykać. Moje AAH przejeździło w sumie na LPG ok 80 000 km i żadnych defektów przez LPG. Podstawa to odpowiednio dobrane bebechy i ustawienie.
Nie to, że mi nie pasuje. Mam kumpla co ma a6 z 2,8 aah, które ma nalatane 390tyś z czego około 170 na gazie. Jakie ralny przebieg to nikt nie wie :roll:. Jednak 5 zaworowe głowice wydają mi się zbyt delikatne pod gaz. Były w mojej rodzinie dwie 1,8 125 km z tymi głowicami i jednej coś tam nie pukło z zaworem a drugiej wypaliło gniazda. Fakt może źle dobrana gazownia może coś innego. Jednak każdy magik od lpg mi powtarza, że te początkowe 5 zaworowe głowice w Audi to tak średnio do gazu. AAH to topór 2 zawory na cyl więc i gaz znosi znacznie lepiej.
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
szarpej913
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2017-01-29, 17:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CW

Post autor: szarpej913 »

zgodze się z kulfonem, że do 5zaworowej głowicy to troche słabo z gazem, chciałem coś bez gazu bo ja dużo w sumie nie jeżdze małym bo jeżdze wiecej dużym ciężarowym po europie, ale w zielonej jest 2letni gaz i gosciu mowi ze duzo za nim nie jeździł bo nie zawsze chce chdozić ale chyba wiem dlaczego bo mu jakis magik od gazów powiedział ze do Vki wystarczy na 1 reduktorze a to błąd i musi być na 2reduktorach to by chodziła dobrze, ale to jest do przerobienia na dwa albo moze jak po prostu wywale tą instalacje, okaz wydaje się warty uwagi, klima do zrobienia jak mowił łozysko buczy i waz którym pekniety, no i sprzedawca widać z dobrym podejsciem do aut nie magik-handlarz

ta w dolnośląskim też w miare wygląda ale automat odpada
artion
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2014-06-03, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie

Post autor: artion »

Wydaje mi się że trochę przesadzacie odnośnie tego gazu w 5v. Wszystko zależy od tego jak to jest złożone. Jednak patrząc teraz na instalacje założoną w tej zielonej ack to trochę słabo wygląda, wężyki od listwy do kolektora straszne długie, tym gorzej że wtryskiwacze leżą, a powinny być zamontowane cewkami do góry. Myślę że tu nie jest problemem reduktor, ten który jest zamontowany obsługuje moce do 250KM, nie ma potrzeby zakładania dwóch reduktorów przy tym motorze, dopiero jakieś 4.2 potrzebuje takiego zabiegu. Podejrzewam że problem tkwi bardziej w przewodach zasilających być może ktoś zamontował przewód o zbyt małym przekroju.

Jak byś przekonał się do automatu to mógłbym zaproponować Ci moje Quattro, bo mam okazję kupić trochę mocniejsze c4 i w ostatnim czasie zastanawiam się nad sprzedażą.
Awatar użytkownika
Kulfon
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 56
Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SO

Post autor: Kulfon »

Przesadzamy czy nie, prawda leży zawsze gdzieś po środku.
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
K4r0l
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-11-12, 19:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Pod

Post autor: K4r0l »

No jednak między 1.8 a 2.8 jest trochę róznic ;-) 90% Audiówek które znam z silnikiem 2.8 ack czy to c5 czy c4 jeździ na gazie i nikt nie narzeka, nic się nie psuje a samochody robią przeważnie dużo kilometrów :ok:
Ostatnio zmieniony 2017-02-03, 17:20 przez K4r0l, łącznie zmieniany 1 raz.
szarpej913
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2017-01-29, 17:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CW

Post autor: szarpej913 »

a wiec stało się :D kupiłem tą zielona w ACK fajny okaz ale wymaga troche troski, więcej szczegółów i foto podeśle na dniach, bo jak narazie racze się Grants'em ;) pozdro
Awatar użytkownika
Sylwester1775
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 72
Rejestracja: 2014-12-13, 17:30
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin i okolice

Post autor: Sylwester1775 »

szarpej913, dobrze zrobiłeś ja 2 lata temu kupiłem avanta w tej samej konfiguracji bo nie było sedana. Załorzyłem gaz i choć idealnie nie jest i czasami potrafi szarpnąć na zimnym to jestem zadowolony. Gratuluje fajnej sztuki w manualu quattro i 2.8 ack.
Audi A6 C4 Avant 2.8 30v Quattro - Jest W planach jakieś v8
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

szarpej913, to masz teraz czym jechać na zlot ;-)
Pochwal się audikiem w odpowiednim dziale ;-)
Gratuluje wyboru c4 i witamy w gronie
WŁADCÓW PIERŚCIENI :ok:
Awatar użytkownika
Kulfon
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 56
Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SO

Post autor: Kulfon »

I miejmy nadzieję, że nie trafisz do grona posiadających bańkę 4l w bagażniku na dolewki
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi 100 C4”