[100 C4] Wskaźnik ciśnienia oleju

Wszystkie elementy elektryki znajdujące się w komorze silnika.
arturro78
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2014-10-04, 07:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WWA

[100 C4] Wskaźnik ciśnienia oleju

Post autor: arturro78 »

Cześć Wszystkim,

zwracam się ponownie z prośbą o udzielnie informacji.
Mam problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju, mianowicie jak odpalę zimy silnik ciśnienie oleju jest na na maksa czyli 5bar, jak silnik się rozgrzeje to wskazówka spada do połowy wskaźnika i faluje, dodanie minimalne gazu powoduje wzrost ciśnienia do 5bar, a czasami i to większości przypadku zawiesza się na opór tak jakby podałby napięcie na krótko, czyli idzie poza zakres i tak zostaje.

Proszę o informację gdzie szukać przyczyny błędnych wskazań.

Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

wskazania masz wlasciwe.
jedyny powod do niepokoju to te chwilowe zawieszanie sie czujnika.albo luzna wtyczka na czujniku albo przerwa w obwodzie.

[ Dodano: |31 Sty 2017|, o 08:00 ]
lub luzny styk w liczniku.tam sa takie wasy dlugie lutowane do plytki i byc moze tam masz zimny lut.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
arturro78
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2014-10-04, 07:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WWA

Post autor: arturro78 »

Dzięki za podpowiedź, co prawda wyciągałem licznik i czyściłem styki ale o przelutowniu tej taśmy nie pomyślałem sprawdzę jeszcze te luty i kable przy bańce.
A może być to wina samej bańki od ciśnienia i naprawdę powinno być tak wysokie ciśnienie w tym silniku?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”