[100-AVANT.] Ruda na nadkolach

Szyby, zderzaki, błotniki, maski i inne elementy blacharskie.
pawel76
Mechanik
Mechanik
Posty: 230
Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp

[100-AVANT.] Ruda na nadkolach

Post autor: pawel76 »

C4 rocznika 93,na przednich błotnikach gdzieś na środku nadkola pojawiły się pęcherze, czyli rdza pod lakierem,teraz pytanie czy to idzie od środka czyli od otworu do którego przykrecane plastikowe nadkole, jeżeli tak to niebawem będzie sito? Czy oczyszczenie z zewnątrz i całe zabiegi lakiernicze wystarczą, czy ruda idzie od środka
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

pawel76, ruda idzie szybciej od środka. Zwalisz nadkole to będziesz mógł podziwiać jak szalony tańczy :mrgreen:

Najlepszym sposobem od środka, od zewnątrz zrobić raz a dobrze. Prędzej czy później będzie sito o to możesz być spokojny. Przednie błotniki w C4 i C5 mają identyczną wadę więc za w czasu jak ktoś zna temat i jeszcze nic nie wylazło to nadkola aut i konkretne zabezpieczenie. Nieszczęsna gąbka lubi wilgoć,..
Awatar użytkownika
polok777
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2014-06-01, 13:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Istebna

Post autor: polok777 »

pawel76, Kolego ściągaj to nadkole i od razu działaj.. Bo nie warto czekać..
Ruda zabiera od środka na bank więc polecam ściągnąć całe nadkole dokładnie wyczyścić od środka, rdzę usunąć i najlepiej na całość a zwłaszcza na miejsce oczyszczone z rdzy nałożyć podkład epoksydowy który po przeschnięciu możesz przykryć barankiem.
Ewentualnie opcja druga to podkład reaktywny+podkład akrylowy i na to ewentualnie baranek.
Choć ja bardziej preferuję pierwszą opcję.
Druga stronę w ten sam sposób tylko zamiast baranka podkład i lakier :P

Działaj szybko bo ruda lubi nasze nadkola tak jak mówił kolega wyżej :ok:
:q:
Buszu
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2015-07-05, 17:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: małopolskie

Post autor: Buszu »

polok777 pisze:Druga stronę w ten sam sposób tylko zamiast baranka podkład i lakier
A czemu bez baranka...?
Ja bym dokładnie wyczyścił miejsce korozji z marginesem, podkład reaktywny, podkład akrylowy, baran na wewnętrzną stronę + delikatnie na rant i na koniec lakierując błotnik wewnętrzną stronę też bym prysnął;) Oczywiście , gdybym jeszcze miał u siebie taką opcję, bo na razie ma "odgryzione" kawałki na błotnikach:mrgreen:
Więc działaj szybko, zwłaszcza, ze pogoda zaczyna sprzyjać;)
Awatar użytkownika
polok777
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2014-06-01, 13:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Istebna

Post autor: polok777 »

Buszu, chodziło mi o stronę zewnętrzną błotnika. Tam raczej nie ma sensu nakładać baranka :P Wewnętrzna owszem wraz z rantem :ok:
:q:
Buszu
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2015-07-05, 17:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: małopolskie

Post autor: Buszu »

polok777 pisze:Buszu, chodziło mi o stronę zewnętrzną błotnika. Tam raczej nie ma sensu nakładać baranka :P Wewnętrzna owszem wraz z rantem :ok:
Buchachacha...błysnąłem :lol: Może przez tego "łiskasa" co to go wczoraj spożywałem :lol:
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

Tak wygląda blotnik z zewnątrz...

Obrazek
A tak od środka...


Obrazek

Tego u mnie z zewnątrz nie bylo widać.


Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”