[100-AVANT.] Ruda na nadkolach
-
- Mechanik
- Posty: 230
- Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp
[100-AVANT.] Ruda na nadkolach
C4 rocznika 93,na przednich błotnikach gdzieś na środku nadkola pojawiły się pęcherze, czyli rdza pod lakierem,teraz pytanie czy to idzie od środka czyli od otworu do którego przykrecane plastikowe nadkole, jeżeli tak to niebawem będzie sito? Czy oczyszczenie z zewnątrz i całe zabiegi lakiernicze wystarczą, czy ruda idzie od środka
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
pawel76, ruda idzie szybciej od środka. Zwalisz nadkole to będziesz mógł podziwiać jak szalony tańczy
Najlepszym sposobem od środka, od zewnątrz zrobić raz a dobrze. Prędzej czy później będzie sito o to możesz być spokojny. Przednie błotniki w C4 i C5 mają identyczną wadę więc za w czasu jak ktoś zna temat i jeszcze nic nie wylazło to nadkola aut i konkretne zabezpieczenie. Nieszczęsna gąbka lubi wilgoć,..
Najlepszym sposobem od środka, od zewnątrz zrobić raz a dobrze. Prędzej czy później będzie sito o to możesz być spokojny. Przednie błotniki w C4 i C5 mają identyczną wadę więc za w czasu jak ktoś zna temat i jeszcze nic nie wylazło to nadkola aut i konkretne zabezpieczenie. Nieszczęsna gąbka lubi wilgoć,..
- polok777
- Czeladnik
- Posty: 65
- Rejestracja: 2014-06-01, 13:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Istebna
pawel76, Kolego ściągaj to nadkole i od razu działaj.. Bo nie warto czekać..
Ruda zabiera od środka na bank więc polecam ściągnąć całe nadkole dokładnie wyczyścić od środka, rdzę usunąć i najlepiej na całość a zwłaszcza na miejsce oczyszczone z rdzy nałożyć podkład epoksydowy który po przeschnięciu możesz przykryć barankiem.
Ewentualnie opcja druga to podkład reaktywny+podkład akrylowy i na to ewentualnie baranek.
Choć ja bardziej preferuję pierwszą opcję.
Druga stronę w ten sam sposób tylko zamiast baranka podkład i lakier
Działaj szybko bo ruda lubi nasze nadkola tak jak mówił kolega wyżej
Ruda zabiera od środka na bank więc polecam ściągnąć całe nadkole dokładnie wyczyścić od środka, rdzę usunąć i najlepiej na całość a zwłaszcza na miejsce oczyszczone z rdzy nałożyć podkład epoksydowy który po przeschnięciu możesz przykryć barankiem.
Ewentualnie opcja druga to podkład reaktywny+podkład akrylowy i na to ewentualnie baranek.
Choć ja bardziej preferuję pierwszą opcję.
Druga stronę w ten sam sposób tylko zamiast baranka podkład i lakier
Działaj szybko bo ruda lubi nasze nadkola tak jak mówił kolega wyżej
-
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2015-07-05, 17:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: małopolskie
A czemu bez baranka...?polok777 pisze:Druga stronę w ten sam sposób tylko zamiast baranka podkład i lakier
Ja bym dokładnie wyczyścił miejsce korozji z marginesem, podkład reaktywny, podkład akrylowy, baran na wewnętrzną stronę + delikatnie na rant i na koniec lakierując błotnik wewnętrzną stronę też bym prysnął;) Oczywiście , gdybym jeszcze miał u siebie taką opcję, bo na razie ma "odgryzione" kawałki na błotnikach:mrgreen:
Więc działaj szybko, zwłaszcza, ze pogoda zaczyna sprzyjać;)
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest