[A6 C4] Przełączniki w konsoli
- rychu1717
- Mechanik
- Posty: 154
- Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
[A6 C4] Przełączniki w konsoli
Witam, zastanawiałem się nad świeceniem się przycisków w konsoli. Nie wiem dlaczego ale u mnie żarzą się wszystkie oprócz awaryjnych. Co dziwnego w ogóle się nie wyłączają, a wydaję mi się że powinny one dopiero się podświetlać po włączeniu pozycji. Czy ma ktoś pomysł od czego to może zależeć, czy może coś nie tak już jest z tymi przełącznikami ??
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
- rychu1717
- Mechanik
- Posty: 154
- Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
GreenGreen, Nie wiem czy to jest połączone ale przyciski od szyb też się świecą.
[ Dodano: |2 Sty 2017|, o 12:56 ]
A więc tak radio odpiąłem i nic to nie dało w żadne sposób. Kolejno szukałem bezpiecznika odpowiedzialnego za nie i co o dziwo połączone jest to z podświetleniem szyb, ponieważ gdy wyjąłem owy bezpiecznik szyby się wyłączyły ale za to te piktogramy o wiele mocniej się zaświeciły. Próbowałem też pojedynczo odpinać przełączniki jednak to nic nie dało. Jedno co mnie zastanawia to że piktogram od awaryjnych się nie świeci i działa poprawnie, czyli po przekręceniu stacyjki się włącza. Myślałem aby z każdego przełącznika poodcinać kabel zasilajacy i poprowadzić do stacyjki, jednak nie wiem czy to nie obciąży nadmiernie układu
[ Dodano: |2 Sty 2017|, o 12:56 ]
A więc tak radio odpiąłem i nic to nie dało w żadne sposób. Kolejno szukałem bezpiecznika odpowiedzialnego za nie i co o dziwo połączone jest to z podświetleniem szyb, ponieważ gdy wyjąłem owy bezpiecznik szyby się wyłączyły ale za to te piktogramy o wiele mocniej się zaświeciły. Próbowałem też pojedynczo odpinać przełączniki jednak to nic nie dało. Jedno co mnie zastanawia to że piktogram od awaryjnych się nie świeci i działa poprawnie, czyli po przekręceniu stacyjki się włącza. Myślałem aby z każdego przełącznika poodcinać kabel zasilajacy i poprowadzić do stacyjki, jednak nie wiem czy to nie obciąży nadmiernie układu
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: opolskie
Mogę się podłączyć z krótkim pytaniem?
Czy po zamknięciu auta kluczem, powinien mrugać czerwony trójkąt na przycisku świateł awaryjnych?
Czy po zamknięciu auta kluczem, powinien mrugać czerwony trójkąt na przycisku świateł awaryjnych?
Ostatnio zmieniony 2017-01-02, 16:29 przez q_dancer1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
- rychu1717
- Mechanik
- Posty: 154
- Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
Patrzyłem jeszcze przed chwilą na przekaźniki i jeden w szczególności mnie zaciekawił. Mowa o przekaźniku na podszybiu (w tej puszcze ) 267. Jak go wyjąłem to przyciski przestały się żarzyć, i zaczęły działać prawidłowo. Czyli normalnie się nie świeciły dopiero po przekręceniu zapłonu prawidłowo się podświetliły, jednak po wpisaniu nr w google wyskoczyło że jest powiązany z klimatyzacją więc o co chodzi ?? Jeszcze jedno co przyciągnęło moja uwagę to taki mniejszy przekaźniczek w metalowej obudowie. Gdy go wyjąłem to zniknął prąd z przyciskach szyb. Orientuje się ktoś konkretnie za co jest on odpowiedzialny i czy to może jakoś czasowo wyłączać podświetlenie przycisków ??
Ostatnio zmieniony 2017-01-07, 20:51 przez rychu1717, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-07-07, 23:53
- Imię: Rafał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Rybno koło Działdowa
- Płeć:
Posprawdzaj te przekaźniku czyli otwórz puszkę przekaźnika zobacz czy styki się nie "zespawały" jest tam rzeczywiście przekaźnik od klimy w podszybiu, ale któryś obok odpowiada też za rozłączenie obwodu na czas kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź też przekaźnik 213 pod półką pod nogami kierowcy mi kiedyś cuda się działy gdy były nadpalone styki w środku po przeczyszczeniu drobnym papierem do dziś spokój.