Audi 100C4 2.8 AHH Quattro Gliwice

Pelek
Adept
Adept
Posty: 0
Rejestracja: 2014-04-22, 21:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowe

Audi 100C4 2.8 AHH Quattro Gliwice

Post autor: Pelek »

Witam,interesuje mnie to auto,miał ktoś styczność z nim lub zna właściciela ?
Mam trochę km do przejechania,nie chciałbym jechać w ciemno...

Głównie interesuje mnie ten czujnik ciśnienia..Śmierdzi mi tutaj coś

http://sprzedajemy.pl/audi-100-2-8-v6-q ... nr41934927
Awatar użytkownika
Apophis
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 91
Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: FZA

Post autor: Apophis »

gazownia śmietnik jeszcze zakładana w stodole po flaszce-to ja bym se odpuścił bo nie wiemy ile to juz w silniku napsuło....
Awatar użytkownika
Kulfon
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 56
Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SO

Post autor: Kulfon »

Gaz nie wbity, przegląd i już masz pierwszy duzy problem.
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
Awatar użytkownika
KAWUŚ
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2015-12-08, 00:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wyszogród

Post autor: KAWUŚ »

Zerknij na stan płynu chłodniczego, prawie go nie ma w zbiorniczku. Tak jak koledzy pisali,gaz juz leciwy,nie wiadomo czy na cos nadajacy sie. Jedyne co to kierownica dobra do przytulenia ;)
Awatar użytkownika
Kulfon
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 56
Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SO

Post autor: Kulfon »

Czy ja wiem to nie jest eskowa kierownica, tylko jakieś badziewie...
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
Pelek
Adept
Adept
Posty: 0
Rejestracja: 2014-04-22, 21:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowe

Post autor: Pelek »

Dobra już dobra odpuściłem :->
A co do przeglądu to u nas jak dasz na przysłowiową flaszkę nie musisz nawet maski otwierać,tylko formalności i wio.
Poczekam do końca tygodnia,jak żaden normalny kupiec się nie trafi na auto za 2 tysiące robię ją
Zakładki już pełne,koło,belki na dach,amory,sprężyny 4x tarcze z klockami itd itd
Jak już zostaje to wszystko nowe bo strzelać w kolano i przesiadać się na 80B4 nie będę bo nic sensownego nie ma,dostać ABC w Quattro w miare stanie do 5k to problem a setki nadal tanie... :roll:
Awatar użytkownika
Kulfon
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 56
Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SO

Post autor: Kulfon »

Tanie bo zajechane, dobra setka kosztuje. Druga sprawa, że jak ktoś ma rodzynka to go trzyma.
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Tak, tak - załatw sobie za flaszkę przegląd a jak będzie "kuku" to wtedy zobaczymy. Fajnie się gada, ale jak przyjdzie co do czego i gościu z ubezpieczalni przyjedzie wam zrobić fotki wraku i zobaczy LPG a w dowodzie brak to zobaczymy co wtedy. Miałem wypadek i już widzę jak dostaje odszkodowanie gdybym miał LPG niewbite. Tak samo z resztą dupereli typu lampy itp - choćby nie wasza wina to mogą być problemy.

Co do auta - valteki czerwone - niby szału nie ma.... ale ile aut z forum na takich jeździ? Albo kupisz tego rodzynka za 5000 i dołożysz może ze 2 000 albo kupisz za 10 000 "szwajcara" i też dołożysz to samo. Licznik z A6 bo elektronik, lampy "zwykłe".
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Sharky
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-10, 11:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tychy

Post autor: Sharky »

Ja swoją kupiłem swoją za jeszcze mniej, fakt, że kilka rzeczy trzebabyło ogarnąć, został jeszcze gaz i poobijana buda, ale na razie wesele blokuje fundusze na samochód :P
Moja była za 5500 z 17 bolero a 4500 na stali wystawiona, a łyknąłem ją za 3800 :P
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Ja to nie wiem czy nie trzeba się zacząć rozglądać za A8 D2 2.8 - bo jak patrzę na OLX to za ok 10 000 zł można kupić ośkę i jest tego stosunkowo więcej niż 100 c4 a jednak fura o klasę wyżej. V8 to już smok i utrzymanie nie małe w stosunku to "cywilnego" V6. Marzy mi się taka ze skrzynią automatyczną 5 biegów, bo po doświadczeniach z C4 to 4 biegi deko mało.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

przemoprzem pisze:Ja to nie wiem czy nie trzeba się zacząć rozglądać za A8 D2 2.8 - bo jak patrzę na OLX to za ok 10 000 zł można kupić ośkę i jest tego
Koszty silnika tak jak w C4, jedynie zawias i inne elementy, ale klasa wyżej i alu buda dłużej pożyje. 2,8 to złoty środek w D2 :).
Ostatnio zmieniony 2016-12-21, 09:02 przez void, łącznie zmieniany 1 raz.
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

void, dlaczego nie 2.8? Z tego co przewertowałem temat na innym forum to nawet był post Gitmara z porównaniem kosztów V6 vs V8 i jednak mniejszy silnik tańszy w utrzymaniu. Miałem C4 AAH automat i w zupełności mi to starczało - no faktycznie, jak pisałem wyżej - brakowało 5-tki na autostradzie.

Przejrzałem na szybko podstawowe koszty A8 D2 - amortyzatory podobnie cenowo co C4, hamulce te same co C4, osprzęt ten sam bo silnik ten sam. Marzy mi się znowu komfortowa kolubryna ale jak patrzę na C4 to albo 5000 zł za auto które nawet nie jest posprzątane, albo 10 000 zł za Szwajcara - sory, ale tyle nie dam, bo za niewiele więcej wolę kupić C5 albo A8 D2.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

przemoprzem, zrobiłem literówkę, miało być złoty :).
przemoprzem pisze:Przejrzałem na szybko podstawowe koszty A8 D2 - amortyzatory podobnie cenowo co C4, hamulce te same co C4, osprzęt ten sam bo silnik ten sam.
Dobra informacja :ok:
przemoprzem pisze: Marzy mi się znowu komfortowa kolubryna ale jak patrzę na C4 to albo 5000 zł za auto które nawet nie jest posprzątane, albo 10 000 zł za Szwajcara - sory, ale tyle nie dam, bo za niewiele więcej wolę kupić C5 albo A8 D2.
Szwajcar zazwyczaj jest do zagazowania i automat, ale co kto woli. Z gazowaniem i opłatami robi się 15 tysięcy. Co prawda w przypadku D2 robią się podobne koszty, ale jednak klasa wyżej. Za dobrego AELa Q dałbym 10 tysięcy, bo R5 diesel z 4x4 jest tylko spotykane w Volvo V70 II, a te kosztuje w takim zestawie 20+. Sensowne C5 Q to też minimum 10 tysięcy...
Ostatnio zmieniony 2016-12-21, 09:11 przez void, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KAWUŚ
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2015-12-08, 00:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wyszogród

Post autor: KAWUŚ »

Moze to nie 2.8, ale po mojemu to bylby zloty srodek. Auto wyglada na zadbane, przede wszystkim czyste, zagazowane, no i nie kosztuje jak za szwajcara 10000, ale tez nie 5000 jak za zwłoki,ktorych robi sie sporo na necie.

https://www.olx.pl/oferta/audi-100-c4-2 ... j0PLX.html

Wedlug mnie, jak ktos decyduje sie na dywaniki firmy Petex ( a takie w aucie sa), kosztujace 130zl, raczej nie oszczedzal na aucie. Wedlug mnie to moze byc fajna sztuka.
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

KAWUŚ popieram po szczegółach poznać jakie
auto wybrać. Niby takie nic dywanik a ile idzie wywnioskować.
Z Twojego ogłoszenia napewno będzie lepiej zachowana :]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi 100 C4”