[100 C4] problem z immo

Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Czarny87, klemy zdejmujesz np na 10 minut i robisz reset komputera. Choć tak na "szybko" można skasować błędy zapisane w ECU. Resztę masz podaną w linkach i w opisie musisz szukać ja mam C5 i u mnie jest już bardziej kłopotliwie. Pozdrawiam!!
Awatar użytkownika
Czarny87
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2016-03-02, 21:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: Czarny87 »

To chyba musiało tak zadziałać. Bo na noc wyjął aku. Ale rozrusznik i tak był do wymiany. W środku była jedną wielka miazga. Nawet nie było co regenerować. Ale problem z immo zniknął. Teraz muszę sprawdzić termostat i nagrzewnice bo mi się woda gotuje.
Ride or die...
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

witam, panowie podpowiedzcie mi czy to immo czy coś innego, autko stało na placu nie ruszane przez około 2 tygodnie, po tym czasie autko nie chce już odpalić, tzn odpali i od razu gaśnie, jest to samo i na benzynie i na gazie dlatego pompę od razu wykluczyłem, kontrolka od immo normalnie gaśnie jak powinna i nic nie miga na zegarach żaden czek itp. na próbę zdjąłem klemy na 10 min i o dziwo samochód odpalił i pracował, ale drugi raz już nie odpala, dzieje się znów to samo jak by coś odcinało zapłon, zdjąłem drugi raz klemy na 10 min i znów za pierwszym razem odpalił, pracował z 10 min wyłączyłem autko i znów już to samo odpala i gaśnie. co to może być? :roll:
Awatar użytkownika
dr.lolek
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 60
Rejestracja: 2014-11-30, 16:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: sandomierz

Post autor: dr.lolek »

czujnik halla?
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Dawid2542, podrzucałem wcześniej 2 linki do podobnych problemów może warto tam zerknąć? Czy podpinałeś vaga by sprawdzić co się dzieje?
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

Grzesiek_Cichy, nie mam vaga, auto chodzi na 6 garów być może dlatego łapie jakiś błąd i go odcina, raz na 20 razy odpali i chodzi, ogólnie to czekam na kable zapłonowe bo zamówiłem ale czas oczekiwania to 3-4 tygodnie także jeszcze poczekam trochę
munior
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: munior »

Grzesiek_Cichy pisze: klemy zdejmujesz np na 10 minut i robisz reset komputera
Nie ma takiej opcji w sterowniku z żadnego takiego 2,5 tdi c4 ,czy podobnego 1,9 tdi ...to nie są sterowniki z samoadaptacją,jak niektóre z benzynowych ...po odłaczeniu aku na pewno nie kasują sie błedy ,co można sobie samemu sprawdzić ,można je skasować tylko przy pomocy programu diagnostycznego , nic się tez tu nie resetuje po odłaczaniu aku .Powtarzam jeszcze raz NIE MA TAKIEJ OPCJI , w tym typie sterownika wszystko jest zapisane "na sztywno ",nie ma możliwosci żadnego "resetu" czy samoadaptacji czegokolwiek . Jak ktoś w takim tdi ma problem z immo ,a wyglada to zawsze tak samo ...czyli odpala i po ok. sekundzie gasnie ,i tak identycznie za kazdym razem ,to jedynym rozsądnym i najtańszym wyjsciem ,jest dezaktywacja immo w sterowniku .Robię takie rzeczy w sterownikach z 2,5 tdi z c4 ,bo uzywam tych sterowników do przeróbek z nastawnika potencjometrycznego MES na indukcyjny HDK ,gdzie taki sterownik do tej przeróbki musi mieć zdezaktywowane immo , przy okazji jak już nie ma immo ,to zyskuje się możliwość odpalania każdym zwykłym kluczykiem dorobionym do drzwi ,o ile wczesniej pasował tez do stacyjki . Takie ecu można założyć do każdego innego podobnego auta ,bez potrzeby adaptacji immo . Ten typ Immo ,w dzisiejszych czasach to smieszne zabezpieczenie i zwykle jedyną osobą jakiej sprawia problem i "bije "po kieszeni, jest właściciel auta .Jak ktoś zainteresowany ,pisać na PW bo raczej rzadko tu zaglądam
Ostatnio zmieniony 2016-12-16, 22:26 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer”