ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Nie odpala, widoczny wyciek oleju napedowego
Autor Wiadomość
mate1957 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 78
Skąd: Włocławek
Wysłany: |30 Paź 2016|, o 18:46   [A6-2.5TDI AEL] Nie odpala, widoczny wyciek oleju napedowego

Witam panowie. Niestety po raz kolejny mam problem z moim tdi. Ostatnio bedac w delegacji w gdansku auto zgaslo i nie chcialo odpalac, po okolo pol minuty krecenia rozrusznikiem odpalal max dalo sie wkrecic na 2 000 obrotow i gasl. Wtedy dostrzeglem powietrze w przewodach paliwowych. Podlaczylem na szybko przewod dochodzacy do filtra do pompy (pominalem tym filtr paliwa i jego podstawe ) i odpalil i do konca delegacji nie bylo problemu( nim wrocilem zalozylem na przewod filtr zeby syfu z baku nie zaciagnac). Kupilem filtr weze i podkladki miedziane i zrobilem uklad. Ze dwa tygodnie byl spokoj. Dzis odpalilem i ujechalem z 500 metrow auto zgaslo i znow kreci z pol minuty i dopoki trzymam na obrotach wyzszych (okolo 2500) chodzi, zdejme noge z gazu gasnie. Zauwazylem kapanie z okolic pompy. Co sie dzieje? Co mam zrobic? Jakies opcje? Podpowiedzi?
 
     
kajoj 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: Ael
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Trakcja: Ośka
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 105
Skąd: Toruń
Wysłany: |30 Paź 2016|, o 19:34   

Nieszczelny układ paliwowy,zapowietrzony.
 
     
mate1957 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 78
Skąd: Włocławek
Wysłany: |31 Paź 2016|, o 10:05   

Tyle to ja wiem tylko moje pytanie brzmi czy to pompa cieknie czy czym? Jest tam cos jeszcze czym moze cieknac?
 
     
kajoj 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: Ael
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Trakcja: Ośka
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 105
Skąd: Toruń
Wysłany: |1 Lis 2016|, o 11:44   

Nikt tego nie wie,,popryskaj pompę np zmywaczem wurth i będziesz wiedział czy to z głowiczki pompy czy z nastawnika.Albo oddaj pompę na stół do pompiarza i będzie wiadomo że pompa szczelna.
 
     
Biedron 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 24
Skąd: Rogoźno Wlkp.
Wysłany: |1 Lis 2016|, o 12:22   

Wkładasz rękę pod pompę i macasz. Jak ręka mokra to leci. Żeby sprawdzić dokładniej trzeba wymyć np. benzyną ekstrakcyjną i szukać z lusterkiem.
 
     
pazdzioch123 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Patryk
Trakcja: Ośka
Wiek: 26
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 105
Skąd: Chmielno
Wysłany: |3 Lis 2016|, o 01:58   

sprawdź przy kole zębatym. U siebie bardzo długo szukałem wycieków i okazało się że ciekło z oringa który się tam znajduje.
 
     
mate1957 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 78
Skąd: Włocławek
Wysłany: |7 Lis 2016|, o 15:17   

Wlasnie mysle ze tamtedy leci bo uszczelki pod deklem i samym nastawnikiem wymienialem. Wiec chyba tylko tam przy kole zebatym zostaje jesli chodzi o ta okolice. Tam jest oring czy simering? Wiesz moze jego dokladne parametry?
 
     
munior 
Adept



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: 1z
Pojemność silnika: 1,9
Imię: Mariusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2014
Posty: 45
Skąd: Lublin
Wysłany: |9 Lis 2016|, o 15:58   

mate1957 napisał/a:
Wlasnie mysle ze tamtedy leci bo uszczelki pod deklem i samym nastawnikiem wymienialem. Wiec chyba tylko tam przy kole zebatym zostaje jesli chodzi o ta okolice. Tam jest oring czy simering? Wiesz moze jego dokladne parametry?
Rozmiar uszczelniacza 20 x31x 7,3 .Po zdjeciu paska i koła ,mozna wymienić bez wyciągania pompy
Ostatnio zmieniony przez munior |9 Lis 2016|, o 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
tymek90 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 28
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: |10 Gru 2016|, o 17:05   

tu masz mój temat: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11364
Powodzenia :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13