[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30

Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Amorki są dobre, inne mi nie podejdą nawet, ba do quattro są dwa rodzaje, a do mnie podchodzi tylko jeden, po założeniu amorków pasujących do większości quattro czyli z kielichem górnym z małą poduszką na górze tył stał na eibachu jak przy 1ba :P Ale fakt mam dziwny typ amora jest dużo dużo krótszy do tego niżej ma talerzyk :)
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Słowik »

A jak ci się generalnie jezdzi na Eibachu? Zastanawiam się czy w przyszłości nie zmienić gwintu na normalne amorki Billsteina lub Sachsa i sprężyny Eibacha bo jednak na gwincie muszę strasznie uważać na dziury no i chciałbym troche większy komfort. Jednocześnie zależy mi żeby autko nie poszło specjalnie wyżej niż jest teraz ;-) Jak oceniasz komfort i prowadzenie?
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Jak dla mnie nie ma porównania dl serii :) Jest sztywniej to fakt ale komfort i tak jest przy 17 profil 45 :) Panna nawet stwierdziła ze jak miekko sie jedzie. Prowadzenie teraz to bajka trzyma sie drogi jak glupia, a nie jeżdżę wolno ;) Fakt potrafi skakac jak pilka na równej z pozoru drodze, dajmy na to obwodnica asfslt nowu równy a czuj ze skacze jak pilka ciagle. Ale na dolach wybiera ładnie zazwyczaj zwalniam na dolach ale potrafi ladnie wybrać. Od momentu jak doatala nowe amory na tył jest juz w ogole fajnie jak dla mnie bajka :ok: Tylko pare razy udalo mi sie na nierownosciach zawadzic podloga, btw w lusterku fajny widok jak iskry ida po asfalcie xd
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Słowik »

A jakie zakładałeś amorki do tych Eibachów i ile poszła w dól w porównaniu z serią? Czy tak jak pisze producent 30 mm? Mnie zdarzyło się tylko przytrzeć na progu zwalniającym, a tak poza tym jest OK. W porównaniu z serią mam ze 40 mm w dól. Na równej drodze jest idealnie, dobrze wybiera też różne łaty i drobne nierówności ale np. na przejazdach przez torowisko i większych dziurach jest słabo :-/ Staram się wybierać sobie trasy z ładną nawierzchnią :mrgreen:
Micri
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2016-02-19, 08:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bystrzyca Górna

Post autor: Micri »

Panowie mam problem obniżyłem auto na sprężynach Jamex koła 19" i na stacji diagnostycznej nie potrafią mi ustawić kątów pochylenia koła. Zbieżność wsio ok ale kąty nie spacjalnie, jak skręcam to tak jak by chrobotały mi opony jak by pchało je po asfalcie.

Jak jest u was ???
AUDI TT 1.8T FWD
AUDI TT 1.8T QUATTRO
AUDI 80 CABRIO 2.0l
AUDI 80 COUPE 2.0l.
AUDI 80 B3 1.6l.
AUDI 100 C4 2.3l.
AUDI A6 C4 2.6l.
AUDI A6 C4 2.8l. QUATTRO
AUDI A8 D2 4.2l. QUATTRO
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Po obnizeniu zmieniaja sie katy i robi się automatycznie negatyw, no bo gdzies to obnizenie musi pójsc, przy takim rozwiazaniu konstrukcyjnym w zawieszeniu. Mozna sobie zakupic takie adaptery, dzieki którym bedziesz mógl sobie zmienic katy po obnizeniu auta.
Awatar użytkownika
adrian510b
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2012-10-02, 02:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SMI Orzesze

Post autor: adrian510b »

gavotte, możesz dac lika jak to wygląda i na jakiej zasadzie to działa :?:
Micri
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2016-02-19, 08:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bystrzyca Górna

Post autor: Micri »

Dokładnie prosimy o linka do tych adapterów :)

[ Dodano: |3 Gru 2016|, o 11:36 ]
Ale w zasadzie dziwna sprawa, w poprzedniej a6 c4 miałem też niskie zawieszenie i problemów z kątami nie miałem hmmm
AUDI TT 1.8T FWD
AUDI TT 1.8T QUATTRO
AUDI 80 CABRIO 2.0l
AUDI 80 COUPE 2.0l.
AUDI 80 B3 1.6l.
AUDI 100 C4 2.3l.
AUDI A6 C4 2.6l.
AUDI A6 C4 2.8l. QUATTRO
AUDI A8 D2 4.2l. QUATTRO
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Wygląda to tak. I wychodzi na to, że trzeba zlecić projekt tokarzowi. Seryjnie raczej tego nie wypuszczali. U mnie np negatyw jest wskazany - felga stoi dość szeroko, w przypadku ustawienia standardowych kątów skończyło by się to uszkodzeniem błotnika tym bardziej, że opona jest centymetr od rantu błotnika. Nie wiem jak w waszej sytuacji.



Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-12-03, 14:24 przez gavotte, łącznie zmieniany 1 raz.
Micri
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2016-02-19, 08:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bystrzyca Górna

Post autor: Micri »

Temat wyjaśniony, za szeroka felga. Zamontowałem 17tki 7,5j szeroka i wsio ok auto ładnie skręca i nie ma chrobotania. Ta moja 19" była na styk z kolumną mcpersona i dlatego skończyła się regulacja na poduszce. Temat wyjaśniony, dzięki za foto.
AUDI TT 1.8T FWD
AUDI TT 1.8T QUATTRO
AUDI 80 CABRIO 2.0l
AUDI 80 COUPE 2.0l.
AUDI 80 B3 1.6l.
AUDI 100 C4 2.3l.
AUDI A6 C4 2.6l.
AUDI A6 C4 2.8l. QUATTRO
AUDI A8 D2 4.2l. QUATTRO
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Zawsze przy duzym et mozna zastosowac dystanse. I tez bedzie dobrze. Gorzej jak et jest niskie wtedy za mocno wystaje poza obrys samochodu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”