[ALL] Przewody hamulcowe w stalowym oplocie

mioso150
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2015-06-30, 16:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

[ALL] Przewody hamulcowe w stalowym oplocie

Post autor: mioso150 »

Witam, jak w temacie, polecacie może jakieś konkretne firmy przewodów?
Ostatnio zmieniony 2016-11-29, 18:54 przez mioso150, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Hel Performance 8-)
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

jedyne 540 zł :)
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Zapomniałem o Goodridge ;).

Można też dorabiać w zakładach zajmujących się przewodami hamulcowymi. Ja tak zrobiłem w byłej S6. Pojechałem do EnZet'u, podnieśli auto wymierzyłem przewody, powiedziałem jakie końcówki chce mieć zakute i panowie zrobili na poczekaniu. 1.5h, 270zł.
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Słowik »

kk84 pisze:Zapomniałem o Goodridge ;).

Można też dorabiać w zakładach zajmujących się przewodami hamulcowymi. Ja tak zrobiłem w byłej S6. Pojechałem do EnZet'u, podnieśli auto wymierzyłem przewody, powiedziałem jakie końcówki chce mieć zakute i panowie zrobili na poczekaniu. 1.5h, 270zł.
To nie drogo, a masz do nich jakiś kontakt? Czujesz różnicę w hamowaniu po wymianie?
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Słowik pisze:masz do nich jakiś kontakt?
http://www.enzet.pl/
Słowik pisze:Czujesz różnicę w hamowaniu po wymianie?
Nie pamiętam, ze 3 lata temu to robiłem. Przy ostrym pałowaniu hebli poczujesz różnicę ponieważ gumowe przewody nie będą Ci puchły. W normalnym użytkowaniu trudno wyczuć różnicę między zbrojonymi teflonami a nowymi gumowymi przewodami.
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

Warto dopłacać do oplotu stalowego w AEL'u ?
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Jeżeli auto jest użytkowane dynamicznie to na pewno. Jeżeli jeździmy w normalnym trybie nie odczujesz oprócz lansu różnicy. Stalowy oplot powoduje że przy ostrzejszym hamowaniu przewody nie puchną tak jak gumowe. Ale za to swoje kosztują. :ok:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

No i przewody w oplocie przeżyją auto, z gumowymi różnie bywa.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

dechpo pisze:No i przewody w oplocie przeżyją auto, z gumowymi różnie bywa.
Z tym bym polemizował przy naszych autach :) :mrgreen: :ok:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”